Gå til innhold

IKM uke 42 SKRAVLINGS :) ny 3.okt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe takk vennen :) jeg skal til legen til mandag for å ta blodprøve iogmed jeg ikke har fått pos el test enda også til ons skal jeg til akupunktur :) hehe gleder meg masse :)

kose dere masse nå da :) hehe

krysser fingrene for deg vennen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på dere...:) jeg har også ikm 20 oktober..testet positivt på el-test idag... er i 1pp.

Skrevet

jeg gir opp jeg,... :( ingen pos el test enda og tempen min svinger verre en verst... dette er en tragisk mnd for tror virkelig ikke jeg får el..

jeg som ALLTID har el¨mellom dag 14-17, på dag 19 idag og ingen pos test enda.... tok test igår kveld, og fortsatt kommer det to streker men ikke så sterk som den skal... bare sån svak strek... HVA SKJER MED KROPPEN MIN A??????

Skrevet

Brukte billigtestene sist periode- streken ble aldri like sterk som kontrollstreken. Kjøpte ClearBlue denne gangen og den var positiv i dag:-) Prøvde en billigtest i samme glasset- enda jeg fikk positiv ClearBlue test- var ikke streken like sterk som kontrollstreken som det står i bruksanvisningen. Så stoler ikke helt på billigtestene jeg...

Så da er det bare å krysse fingrene og kose seg seg masse i dag og i mårra!

Skrevet

Jeg skal iallefall kjøpe meg en cb digital til den store testdagen. Om ikke tr dukker opp..

Hvordan går det her da jenter? Jeg går bare å gleder meg til neste helg er ferdig..;););)

Skrevet

Nå har jeg ikke vært her inne siden tirsdag... har prøvd å holde meg litt borte, merket jeg ble veldig opphengt i det å bli gravid. Fikk litt panikk på om jeg i det hele tatt kommer til å klare det. Jeg er bare i min 1pp, så jeg er ikke utålmodig ennå, men huff, leser jo om dere andre som sliter så veldig og så føler jeg så veldig for dere, men er livredd for å havne i samme situasjon selv...

For min del er EL over og jeg går bare å venter på TR.Tipper den kommer som "planlagt" 16 okt... Fikk ikke kost så veldig på el-dagen eller dagen etter, så tviler på det er no spire inni meg :(

Hvor lenge kan svømmerene overleve? Hadde typisk endel sex i dagene før el, så det er jo kanskje et lite håp allikevel ;)

Hvordan har dere det ellers?

Skrevet

Huff ja... det er lett å bli baby-opphengt her, og ikke minst etter å ha sett "jordmødrene" :). El. er over for min del også, så det blir spennende å se hvorvidt tr. dukker opp eller ei neste gang. Under sengekosen i går oppdaget vi at jeg blødde litt.... først tenkte jeg at jeg hadde regnet feil med tanke på tr, men etter en titt i kalenderen så fant jeg ut at den teorien utgikk.... Og det har ikke kommet mer.... så kanskje det var et befruktet egg som festet seg? vet jo at man kan ha små blødninger i forbindelse med dette, og det stemmer med tidspunktet.. Vi håper:) Og uansett så er jo dette første forsøk, og vi mister hverken håp eller mot av det. I mellomtiden gjør vi noen forandringer på hjemmebane for å kunne ta i mot en ny baby... så på torsdag fikk vi oss stasjonsvogn, og jeg har nylig gått opp i stilling :) en

Og forresten en sædcelle kan leve opptil 72 timer, så da satt den kanskje likevel da. . . Vi krysser fingre!

Skrevet

jeg fikk "bekreftet" av FF idag at jeg er 5 DPO jeg da.. hehe... hadde vannaktig utflod idag så skrev på det pluss tempen så da gav det utslag.. hehe... håper bare at FF ikke tar feil da men det finner jeg ut imorra når jeg skal til legen og ta blodprøve.... :)

*krysser fingrene* :)

Skrevet

Hei! Hvordan går det? Jeg er i 2.pp og har ikm enten uke 42 eller 43. Har ikke merket noe til el-slim ennå. Har ikke tatt el-test heller. Håper at det skal klaffe likevel.......?

Skrevet

Hvordan er formen deres? Noe nytt siden sist?

Skrevet

formen er bra den :) ikke noe spes nytt her igården :P

Skrevet

Lite nytt her, fullt hus i høstferieuken. Så da går tiden fort heldigvis;)

Skrevet

Heia på dere...har fremdeles fått positiv el-test idag....mannen min sover godt om nettene han ja...

Noen andre m positive el-tester?

Skrevet

nei nå skjønner jeg ingenting... igår viste FF at jeg hadde el på dag 15 men idag var streken borte.... hva skjer?=!!!!!!!!!!!????????????

enda godt jeg har vært hos legen idag og tatt blodprøve.. får svar til fredag regner jeg med...

hvordan går det med dere da jenter?? :)

Skrevet

Hei Vicky!

Har ikke vært her inne på over en uke nå... Hvordan går det med deg? Hvorfor har du vært og tatt blodprøve?

Tror jeg hadde el i helgen, så nå må jeg bare vente og lete etter symptomer i 2 uker =)

Skrevet

Hei:-)

Har testet negativt på el-tester fra dag 8 til dag 17 i denne syklusen..I dag er jeg på dag 18 og har gitt opp testingen i denne pp. Har IKM torsdag 18/10, i dag har jeg hatt et par kvalmebølger og er litt øm i brystene..Skjønner ingenting, jeg. Tok en graviditetstest for et par dager siden for å se om jeg kan ha blitt gravid i forrige pp, men denne var negativ, så hvis jeg har blitt gravid må det ha skjedd i denne pp..Er det mulig at clearblue digital ikke har slått ut ved evt eggløsning?

Skrevet

hei my *vil ha en til* :) deilig med litt bim fri eller? hehe

jo jeg tok blodprøve idag for å sjekke om jeg i det hele tatt har hatt el denne mnd.. testet negativt fra dag 11-19 på el tester, er i dag på dag 21.... sluttet å teste for det blir så dyrt i lengden.. hehe

men igår viste FF at jeg hadde el på dag 15, mens idag "trakk" FF det tilbake igjen.. hehe... tempen mine er jo ikke akkurat stabile, men det står til resten av kroppen så det.. hehe

har du noen følelse på denne pp`n her da?? :)

Skrevet

Deilig med litt fri ja! Vi prøver å ikke stresse med å bli gravide, så det betyr ingen el-testing eller temping. Skal bare se hva som skjer, men er ikke alltid like lett =)

Så utrolig kipt med bare neg el-tester da! Når får du svar på blodprøvene dine? Får håpe at testene dine har vist feil, og at du har hatt el!

Skrevet

håper virkelig at testene har vist feil selv, nesten så jeg er litt redd for svaret.. for da skjønner jeg iallefall ingenting.. skulle ringe på fredag å høre om svarene har kommet da... min kjære skal til legen idag, og da får han henvisning til riksen håper jeg så han får tatt å sjekket svømmerene sine..

men jeg er redd han skulker legetimen, for han er redd for svaret.. har mint han på det i dag, noen ganger, men hver gang svarer han lite entusiastisk at han skal gå...

får vel bare håpe han faktisk går...

Skrevet

Uff ja... kan jo være kroppen er blitt litt tullete etter du mistet. Kanskje den bare trenger litt tid for å komme i rute igjen.

Får håpe mannen din kommer seg til legen i dag og ikke sniker seg unna =)

Du må oppdatere oss når du får svar på prøvene dine

Skrevet

ja er nok godt mulig kroppen er litt i ulage etter jeg mistet siste gang nå... men er jo mange det klaffer for mnd etter å ha mistet pga det er så mye hormoner i kroppen.. stemmer ikke dette da ?

nei får jo bare vente og se og jeg sier selvsagt fra åssen svar jeg får :S

Skrevet

Hei vicky:

Jeg er spent på blodprøvesvarene dine, håper du har hatt eggløsning slik at jeg også kan slå meg til ro med at det faktisk går an å få eggløsning uten at en får utslag på testene. Hvilke el-tester bruker du? Jeg tenker at kanskje de digitale til CB er så nøye at de ikke gir utslag uten at de er helt 100% sikker på at en eggløsning finner sted? Har jo kikket på strekene og test streken har vært sterkere noen dager..står jo i bruksanvisnigen at en ikke skal gå ut i fra dette, men jeg har smugtittet litt:-)

Skrevet

jeg brukte bare strips fra billig tester, men de slo ut i fjor når jeg brukte de, men ikke nå.. MEEEEN jeg har jo kastet de fra meg med engang jeg har tisset, ventet kanskje max ett min, så det bare kom opp kontroll strek pluss svak annen strek.. ventet jo ikke får å se om den ble sterkere... så kanskje jeg har hatt det uten at jeg har fått det med meg, men som sagt, det finner jeg ut på fred... og skal la deg vite åssen det går, for kanskje jeg kan gi deg noen gode håp :)

men ville tro cb digital er ganske pålitelig egentlig da... meeen dette er noe jeg ikke har noe som helst peiling på da :P

Skrevet

Hei vicky1984 13pp 1MA+1SA:)

Spennende med blodprøven, håper du har hatt EL! Hvordan fikk du tatt de blodprøvene? Bare ringte du legekontoret og ba om det? Jeg fikk positiv EL-test på fredag og lørdag, men tempen har nesten ikke steget, så ser ikke ut til at det blir noe EL på meg denne mnd... Er på dag 18 nå. Når kan man ta sånn blodprøve? Irriterende at kroppen skal begynne å surre fordi man har mistet:(

Skrevet

Kun negativt her også med CB digital. Bekymrer meg jeg også om jeg i det hele tatt har hatt EL.Har lest at du kan ha EL selv om testen ikke har vist positiv. Er på dag 17 idag..tester ett par dager til jeg så får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...