vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 hehe syntes den andre ble litt lang så kan jo starte en ny en
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2007 noen som skal se jordmødrene ikveld da
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jepp, jeg skal:-) Klarer ikke se det sammen med andre, sitter bare å gråter når jeg ser på det. Litt for det er så fantastisk og litt for det er så vondt at vi mista..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Testet forresten negativt i dag også på CB el-test, er på dag 13, tror jeg pleier å ha el rundt dag 12-14. En ting jeg aldri har opplevd under el tider før er at jeg er skikkelig øm i puppene, noen som opplever dette under el? Er litt redd for at syklusen min er forstyrret etter MA.
bittelill Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg driver også og tester etter EL men kan ikke finne den. Har ikke testet tidligere jeg heller, men har hatt relativt stabil syklus. Men har hatt SA så kanskje alt er ute og kjører nå. Gudene skal vite at kvisene mine går helt i spinn musj! Blir ikke klok på kroppen min.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Testet etter EL nettopp og den lyste "kjør på!!!" Ante det var like om hjørnet, de gjenkjennelige elsmertene er ikke å ta feil av her!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 får opp to sterker på el testen, men den er ikke så sterk som den skal være dessverre, men håper den kommer imorra eller noe da altså... uff er kjedelig å gå å vente :S
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 så dere jordmødrene? jeg vil ha baby hehe
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 iiiisj.......testet negativt på el-test i dag også..er på dag 14 i dag....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2007 testet neg igår på dag 16 og har en skikkelig dårlig følelse av at jeg har misset el eller ikke får det denne mnd dvs misset den kan jeg ikke ha gjort pga jeg temper og den er fortsatt svingende så den kan jo ikke ha kommet heller?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg også begynner å få en dårlig feeling nå..Pleier å teste positivt rundt dag 12...syklusen min er vel helt f......up etter MA..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2007 vet dere hva eller jenter .. hehe må få skryte litt da driver å tar nettstudier hjemme og har en innleveringsoppgave i uka.... fikk nettopp tilbake to oppgaver, som jeg fikk 5+ og 4 på.... weee.... husker ikke sist jeg noen gang fikk 5.. men 5+ :) *stooooooolt*
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Arrgh.......Enda en dag uten positiv el-test (dag 15).
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. oktober 2007 negativ test igår oxo dag 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skjønner ingenting jeg
Jippi! Maibaby! Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 Dette går ikke helt rette veien... Er på dag 12 i dag (har helt stabile sykluser på 28 dager, så går ut fra at el er en gang mellom nå og tirsdag (ganske sikker på søndag, siden jeg som regel kjenner el godt og er veldig stabil på dag 14..)), men problemet er at selv om vi har ferie er vi så utslitte begge to om dagen at det er jo så og si umulig å få til noe sengekos... Har dere noen tips? Gjør dere det uansett eller hva?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2007 tenkte å ta meg en tur til legen jeg å ta en blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el eller ikke... det kan jeg jo ta mellom dag 18-24 og er på dag 18 idag så.. eller skulle jeg ventet til mandag for å vente å se om jeg får det i helgen...?
Liagora med 2 jenter Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 Vi kjører på hver dag uansett, men det har ikke noe med gravid forsøket å gjøre;)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 5. oktober 2007 vi kjører også på hver dag men det er heller ikke pga gravid førsøket og gjøre.. hehe men vi klarer bare ikke å holde fingrene fra hverandre noe jeg ser på som et godt tegn
Liagora med 2 jenter Skrevet 5. oktober 2007 #21 Skrevet 5. oktober 2007 samme her:) og det er virkelig godt, vi prøver å ikke snakke så mye om det, vi er begge to enig om å få ett barn til, så har jeg hemmelighetene mine her inne:) Så vi har ikke fokus på å bli gravid, kun det med føttene opp etter veggen eller ei pute under rumpa;)
ida23:) Skrevet 5. oktober 2007 #22 Skrevet 5. oktober 2007 Bare tante?: Hei du.. Skjønner hva du mener. Vi driver å prøver å ikke fokusere på graviditet for da kan det fort bli veldig mekanisk i akten, litt sånn babymaskin og sædbank greie.. hehe.. Ødelegger litt av kosen med det syns jeg.. Er mer sånn at jeg holder orden på eldager o.l også tar jeg "tilfeldigvis" litt mer initiativ de rette dagene Lykke til:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 5. oktober 2007 jeg skal til legen til mandag og ta blodprøve for å sjekke om jeg i det hele tatt har hatt el denne mnd.. begynner å tvile selv altså
Liagora med 2 jenter Skrevet 5. oktober 2007 #24 Skrevet 5. oktober 2007 Får håpe du blir klokere da;) JA, jeg passer også på at det blir noe på meg spes rundt EL..haha. VELDIG VIKTIG. Men jeg slipper heldigvis å mase;p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. oktober 2007 #25 Skrevet 5. oktober 2007 Fikk akkurat positiv EL-test, så vet hva jeg skal drive med i kveld;P Vanligvis har vi sex når vi vil, så noen ganger blir det ofte, og andre ganger sjeldent. Men når jeg får positiv EL-test blir det kos uansett, hihi:) vicky1984 13pp 1MA+1SA: Så flink du har vært med nettstudiene!! Gratulerer:) Håper du har hatt EL eller at den dukker opp i helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå