Gå til innhold

IKM uke 43

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 mars???

Mente du oktober.......?? I tilfelle så har du IKM dagen etter meg!

Skrevet

da har vi gjort det siste forsøke denne pp. EL i dag. Mannen reiser bort. Så nå er IKM den 27. okt. Jeg venter i spenning!

Skrevet

Nickeline80:

Ja mente oktober, der ser du, jeg surrer allerede:)

Håper den sitter, mistet tidligere i sommer, men mannen mener denne ganger får vi det orntlig til;)

Skrevet

Niceline.. litt glad det er en lørdag men når kommer du til å teste?

Skrevet

huff tiden går så sagte:(

er bare i uke 41 enda jo...

tester vel til neste helg jeg kjenner jeg meg selv rett,men er jo lenge til det å,men er jo på jobb om dagene så går vel tiden fortere...

symptomer: ømme pupper...

dere da?

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve og bare vente på tanta denne mnd. Men jeg er stygt redd jeg ikke klarer det..... Hehe!!

Jeg er veldig usikker på når el egentlig var (om den har vært?) så jeg er jo da igjen usikker på når jeg kan teste!!

Du da? Vi kan teste samtidig................???

Skrevet

Jeg har planer om å vente til IKM- kommer ikke TR.....så tipper jeg det blir test dagen etter....

Håper håper håper TR ikke dukker opp denne måneden.

Men er så redd for å skulle teste- og teste negativt. Da er det bedre TR bare kommer presis, så slipper man lure og begyne å håpe...

Noen som har noen forhåpninger??? Uke 42 i morgen, og så er det vår uke ... :)

Dette blir spennende.

Ser jo ut som det er baby-boom på sidene om dagen, så vi får håpe det fortsetter slik!!!

Skrevet

Jeg håper virkelig at skjer noe nå!

Jeg vil ikke inn på lap, og det slipper jeg jo om den sitter nå! :)

Begynner og bli rimelig drittlei hele prøveprosessen!!

Skrevet

hei.. henger meg med jeg og =)

tror vi fann el denne mnd så HÅPER =)

er inne i vår 4pp så off ja håper =)

Skrevet

Jeg har egentli meldt meg på en gjeng som skal teste den 30. men vet ikke om jeg klarer å vente.

Skrevet

Jeg skal teste lørdag 27.oktober. (Da har jeg IKM ut ifra 28 dagers syklus, men nå sist varte den 33 dager...så hvem vet..)

Har ikke noen følelse av at jeg har hatt EL ennå, ingen spes. sekret/temp.endring eller symptomer på EL i allefall..Så hei hvor det går!!

Skrevet

Vanskelig å vite noe sikkert ja.

Aner ikke hvordan det har vært med EL selv, da jeg ikke tester.. Merket vertfall ingenting...

Blir spennende fremover!!!

Noen som har noen symptomer, følelser eller lignende????

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei!

Jeg er også i min første pp og håper det har gått denne pp!!!

Jeg har IKM 24 eller 25 Oktober,,,

Tiden flyr ikke akkurat om dagen=(

Hadde vært flott om det kunne klaffe for oss alle her denne mnd!

Skrevet

jeg har IKM 21. oktober. får håpe en liten spire er der da:) er ikke avtiv prøver, med planlagt sex og eggeløsningstester, men bruker ikke prevensjon, så er håp her også=)

Skrevet

Hva skal dere gjøre for å få tiden til å gå??

Vet noen at dere prøver?

Skrevet

jeg vil også være med her. Har IKM den 25. oktober, men det er så leeeenge til. Holder på i 3pp på barn nr 2. Har ei jente fra før som blir 2 i november. Går bare og venter på at symptomene skal dukke opp snart:-)

Skrevet

*TauZa-høstprøver*

Ingen vet at vi prøver. Prøver forsiktig da- ingen prevansjon, men heller ingen EL-testing. Så er derfor litt usikker angående EL..

Enn dere? Mange som vet at dere prøver?

*Nino* har du skrevet det på lista? Vi er jammen mange med IKM uke 43 :)

Håper dette blir en knalluke, med mange lykkelige gravide :)

Hvordan går det med alle sammen?? Noen som føler eller tror noe? Noen som tør håpe??

Skrevet

Ja, det er nok litt for mange som vet at vi prøver. Men vi er liksom en venninne gjeng og da er det alle eller ingen. Så ja.... og der er to andre som prøver og en som er gravid. Familie og kollegaer aner vell at noe er i gjære. Har fått en del kommentarer. Noen er nesten litt for direkte synes jeg da.

Driver ikke å temper jeg heller, men har masse sex, særlig i den fruktbare perioden som det heter.... :)

Skrevet

Heihei alle sammen! :o) Jammen er vi mange her med IKM uke 43! Krysser fingre for oss alle sammen!

Er det mange av dere som synes dere kjenner symptomer allerede..? Jeg synes det er litt merkelig, men er har ofte hatt kvalmebølger i det siste (de siste fem dagene), spesielt om morgenene. Har også perioder med mens-murring og hodepine. Jeg som aldri har hodepine! Andre som kjenner noe lignende..?

Det kan jo godt hende at det er noe annet også, at jeg driver å blir syk eller noe.. DA blir jeg skuffa i tilfelle! :o)

Lykke, lykke til alle sammen!! :o)

Skrevet

Hiver meg med her :)

Har IKM 21 eller 22 okt. Er i min 6 pp, men har ikke vært "aktive" prøvere. ingen testing, temping e.l.. men tror jeg begynner med det i neste pp hvis det ikke klaffer denne gangen!! Har spottet litt i dag, dvs har hatt en blødning som ikke minner om min vanlige mens. (klar rødfarge, væsketilblandet) Har den siste uka hatt flere "symptomer": hodepine, smerter i korsryggen, blir kvalm av spesielle lukter, men ikke så ille at jeg kaster opp av det. Og så fryser jeg mye mer enn vanlig. Er så spent på om det er en liten spire, eller om det bare er forhåpninger.

Lykke til alle sammen! Det blir noen spennende dager fremover

Skrevet

Når skal dere teste?? har kjøpt graviditetstester i dag (QR). Vil teste nååååå!! men blir nok garantert negativ..Håper de neste dagene går fort, for jeg er så spent! *håpehåpehåpe* på at det er en lite spire!

Skrevet

Hohoho...julaften er kommet:

I min evige søken etter å skjønne meg på denne kroppen jeg bor i, har jeg testet etter EL med billigtest-strimler (selv om jeg sa at jeg ikke skulle gjøre det denne gangen, da de aldri slo ut de forrige 2 pp!). Og i gårkveld og i morges var EL-testen positiv. Så da er det vel ikke rart jeg ikke har kjent noe EL-symptomer...EL skjer vel mest sansynlig i løpet av dagen, eller morgendagen. Hurra, så godt å ha litt kontroll igjen!

I morgen skal jeg på 3. akupunkturtime, gleder meg!

Ha en god dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...