Gå til innhold

IKM uke 43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje tidlig ute, men det kunne vært hyggelig å komme i kontakt med andre med IKM uke 43.

Er i min 2.pp, og har IKM 23 eller 24 oktober.

Ønsker det skal gå fort.

Vi har planlagt og tenkt lenge, men først nå er vi i gang med prøvingen!!

Dette er veldig spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig at du etterlyser andre med IKM i uke 43! Morsomt å følge hverandre. Jeg har IKM ca. 26.oktober. Vi begynte så vidt prøvingen forrige måned, men føler at dette blir den første ordentlige prøveperioden. Jeg har lest masse av innleggene her inne og skjønt at EL-tester er det helt store, så jeg har gått til innkjøp av billig-tester på nettet for å gå vitenskapelig til verks. Håper bare ikke romantikken forsvinner i det hele ;-) Krysser fingrene for at det skal gå fort for oss!

Skrevet

Å- så godt å høre fra andre.

Har ikke tenkt å prøve EL-tester enda jeg da.. Vente litt å se, men ser ut til at de fleste nytter det. Kan ikke du gi meg litt tilbakemeldinger på hvordan du synes det fungerer??? Så får jeg se det an neste måned...

Sittet og lest masse innlegg jeg også. Godt å kunne sitte slik og "smug lese" litt, ettersom vi prøver i hemmelighet..

Har IKM 23 el. 24- har litt kluss med syklusen kan det virke som- så da er vi ganske tett..

Dette blir spennende!!!!!!!!!!!!

Krysser fingrene for oss begge jeg også :)

Skrevet

Leser om IKM hele tiden inne på disse sidene har, men jeg har jo ikke peiling på hva det er da. Noen som kan opplyse meg......he he:-)

Skrevet

IKM er ikke kommende mens- dvs den dagen du egentlig skal ha mensen, men håper at den ikke kommer.

Hadde lenge problemer med forkortelsen IKM og mandre andre selv, men det kommer....

Skrevet

Anbefaler deg forresten å lese innlegget med titell; "Nyttig informasjon til prøvere"- der finner du foklaring på forkortelsene som blir brukt her inne.

Skrevet

Hei, hei=)

Slenger meg med dere jeg=) Har IKM 24. og er i min 2.pp. Håper så inderlig det blir denne mnd. Gikk til innkjøp av noen billige EL-tester jeg også så de vil nok ligge i postkassa om noen dager. Dette blir spennende dere=) Tvi tvi alle sammen.

Skrevet

Slenger meg også med her:-)Endelig er det min tur til å bli med på en sånn ikm-tråd.

Har ikm (veldig usikker, går etter forrige syklus) den 24. og er inne i 2. pp. Jeg fikk mine el-tester i posten i går, så begynner å teste etter el om ikke mange dagene:-)

Masse lykke til alle sammen, håper vi kommer over på 1. trimester alle sammen!!!

Skrevet

Vi er jo forresten flere som ligger helt likt i løypa, ikm den 24. og inne i 2. pp. Morsomt:-)

Skrevet

hehe.. vi prøver på vår første baby og jeg er 24 år...hvis dette passer med dere...ja da blir jeg mektig imponert=)

Skrevet

Hehe, der slutta likheten for vår del ihvertfall:-)

Jeg er 26 (blir 27 i november) og vi prøver på vår nr. 2. Har en gutt som blir 2 år i oktober. Brukte ikke mer enn 3 pp før han satt så håper ikke det tar så veldig lang tid nå heller.

Skrevet

Okey=) Blir litt trist av å lese om så mange som prøver så leeenge før den sitter så det er godt å se at det faktisk kan gå ganske fort også. Hadde jeg visst på forhånd at det skulle tatt 10 pp som mange har gjort tror jeg at jeg har blitt gal. Er bra man ikke vet=) Håper den sitter den 24 for oss alle=)

Skrevet

Så morsomt at vi er så mange!!!!!!!!!!!1

Oppretter en liste også jeg- i tilleg til denne tråden- slik at vi kan plotte oss inn på datoer.

Mange på den 24 ja. Synes det er så vanskelig å være så usikker jeg. 23 eller 24 tror jeg, men litt ustabilt som sagt..

Skrevet

Syklusen min varierer med opptil en uke, så det er nesten umulig å vite her også. Forrige syklus var på 32 dager, så jeg tok utgangspunkt i det samme denne gangen. Det er sjelden den er lengre enn det ihvertfall:-)

Skrevet

Godt å være flere :)

Er det "offisielt" at dere prøver eller?? Tør ikke si noe om det jeg- vil ikke få mange spørsmål om hvordan det går med prøvingen liksom... Synes det er litt vanskelig slikt jeg.

Har du barn fra før?

Jeg har ikke, men samboeren min har en sønn. Vært så kjekt om han kunne få en liten søster eller bror :)

Har hatt lyst på barn så veldig lenge, men vi har først nå gått inn for å prøve.

Skrevet

Så gikk jeg litt opp på siden, og så at du hadde barn... Hadde visst ikke fått med meg det.... :)

Jeg er forresten 27.

Godt vi er tre iallefall.

Skrevet

For vår del er det bare min aller beste venninde som vet noe. Greit å ha ei å kunne snakke om det med. Vil ikke fortelle det til noen andre enda nei. Orker ikke noe mas hvis det skulle vise seg å ta veldig lang tid.

Skrevet

*sommer08?*

Ja, jeg kan godt forstå at det er godt å ha fortalt det til noen.

Tør liksom ikke jeg.Er så redd for å fortelle det, i tilfelle dette skulle ta evigheter.... Man kan jo aldri vite. Men forsøker å tenke bare positivt :)

Er både skummelt og spennende detter her ;)

Skrevet

Er et par stk som vet at vi så smått er i gang, men ingen utenom det. Blir nok "mas" som det er alikevel. Siden førstemann blir to år nå er mange kommentarer av typen"når kommer nestemann da?" og "nå er det vel tid for en til!". Blir lei nok av det om ikke folk skal bli enda mer pågående:-) Vet jo så klart at de mener det godt, men litt slitsomt alikevel.

Skriver under på at det er spennende tider om dagen ihvertfall:-)

Skrevet

Kjempegøy å se at vi er flere i nesten samme situasjon! Det blir en kjempespennende måned :-) Jeg er 29 år og har ingen barn fra før. Heldigvis synes jeg ikke at det er så mange som "maser" på oss ennå. Jeg har sagt det til et par venninner at vi skal prøve, men det er til venninner som allerede har fått barn og som jeg stoler på at ikke glipper ut med det til andre. Jeg vil ikke fortelle det til alt for mange i tilfelle det går lang tid før noe skjer - da blir kanskje frustrasjonen større.

Til dulille2pp: Jeg skal prøve EL-tester denne måneden og fortelle hvordan det fungerer :)

Er det forresten noen som har tenkt å gjøre noe spesielt eller følge noen "kjerringråd" denne måneden? Det er så mange tips på sidene her, men aner ikke om noe av det faktisk fungerer.

Skrevet

Jeg kommer til å bruke el-testene, men ikke prøve noen kjerringråd. Må jo spare noe hvis dette tar tid og jeg trenger å prøve flere ting:-)

Skrevet

Hei dere, jeg kaster meg på denne!

Er i 3 pp, 28 år, og klar som ett egg!!

I dag har jeg vært hos akupunktur, og hun satte også ett par nåler på punkter nå som jeg ønsker å bli gravid. Skal tilbake neste uke for å sette nåler før eggløsning. Spennende!

Ellers lite å melde fra denne kanten; prøvingen har vært planlagt lenge, så satser på full klaff denne gangen.

Have fun!

Skrevet

Jeg melder meg også inn her!

Går på pergo og forventer IKM ca 27 oktober! Litt vanskelig og være helt sikker da syklusene varierer litt, men forrige syklus var 32 dager!

Skrevet

Vi blir flere og flere ser jeg :) Kjempe kjekt! Håper det betyr at vi kan bli flere når det gjelder bebisser også ;)

Har lite kjerringråd å gi jeg, ettersom jeg ikke har vært emd på dette før..

Minie3pp - kjempeflott at du vil gi tilbakemelding. Jeg har tenkt å vente litt med EL-test, slik at jeg har noe å gå til dersom dette tar lang tid..

Fint om de av dere som prøver akupunktur også vil gi tilbakemelding på hvordan dere synes det fungerer. Selv har jeg totalt nåleskrekk- så det utsetter jeg ganske lenge tror jeg ;)

Å, det blir spennende å følge med her inne fremover :)

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...