Gå til innhold

Hvordan ligger dere ann på vekten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 20+5, og har gått fra 59 til 62. Er 175 høy. Mageomkretsen har økt med 10cm på 2 uker, så nå går det nok bare en vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i 22+4 og har lagt på meg 5,2 kg. Mesteparten kom i starten og først den siste uke er det begynt å øke litt. Så er ikke bekymret. La på meg 20 kg med de to første, men bare 12 kilo sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22+6. Å har lagt på meg 2 kg. Er 162 cm, og veide 52 kg første gang hos legen, nå er jeg 54 kg. Det er vel ingenting, for folk blir gangke overrasket over hvor liten jeg er når jeg sier at jeg er 5 mnd på vei...

Lykke til alle sammen....

Vi blir vel litt småfeite alle sammen på slutten uansett:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg er i min 23 svangerskapsuke, og har bare lagt på meg ca 2,5 kilo. Er 170 cm høy, og veide 48 kilo når jeg ble gravid. hadde håpet på å legge på meg mer, ,men det kommer vel! :)

 

Tror ikke det er sunt å stresse med vekten enten den ene eller andre veien. Det viktigste er å nyte livet, så tror jeg det meste går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oj oj oj, Jeg er 27+ 2 dager og har lagt på meg så mye som 11 kg allerede

Føler meg som enn svæææær ballong uff og nei..Jeg prøver å være forsiktig, gravid med første og jente. Vet ikke om alder spiller noen rolle her er 32 år.. Blir litt deppa av det, men håper jeg kommer meg tilbake til min vekt en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 28+5 og har lagt på meg 17kg og det går bare oppover. var veldig tynn når jeg ble gravid. Gikk ned altfor mye etter forrige fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28+6

Jeg har lagt på meg 11 kilo, tror jeg. Er 160cm, var 68kg fra før.

Likevel synes jeg ikke jeg ser så aller verst ut, til tross for at jeg ikke lenger kan bruke høye hæler for å "jukse meg høyere".

 

Så lenge vekten går oppover, så er det bra, sier legen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 29+2 og gått opp 2 kg fra ordinær vekt.

 

Gikk ned 6 kilo i begynnelsen, så hvis man regner med de, har jeg gått opp 8 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...