Gå til innhold

Hvordan ligger dere ann på vekten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg er i dag 21+ 6 og har lagt på meg 3 kg, og lurer på hvordan andre ligger ann i forhold til meg:) Kjekt med en liten sammenlikning! Lykke til i svangerskapå forressten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg er 19+1 idag og har gått ned 5kg, men i morgen skal eg på kontroll igjen så håper jeg er begynt å gå opp nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har lagt på meg 6 kg og er 21+ 4 og synes egentlig det er litt mye. Men det har jo en del å si om man er tynn, normal el overvektig fra før. Jeg er 1.69 m og har gått opp fra 63,6 til 69,5 kg. Du da? Lykke til du også:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen:) Jeg er 1.73 høg og har gått fra 65 kg til 68 kg:) Har alltid vært slank fra før, så rekner med å legge på meg omlag 12 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21+0 og har lagt på meg 5 kilo. Er overvektig fra før, men føler ikke jeg har lagt på meg noe mer fett, bare baby og litt vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll i dag, og fikk en liten overraskelse. Er i uke 21, gått opp fra 55 til 59,5. Er 168 cm høy. Vet det ikke er unormalt, bare rart å se et sånt tall på vekta:) Verre skal det bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 21+6,og har lagt på meg 4 kilo... syns selv det er litt mye, for det er jo som regel på slutten kiloene kommer.. men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 23+0 og har lagt på meg 10kg.. La på meg 32 med forrige... Håper jeg ikke legger på meg så mye denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20+5 og har lagt på meg 6 kg, synes selv det er mye i forhold til forrige svangerskap, men er ikke sikkert totaløkningen blir større likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt normalt å legge på seg 0,5 til 1 kg i uka mellom uke 18 og 24, så skjønner ikke helt frykten til folk...... Det er vel i denne perioden man legger på seg mest, den siste tiden legger man ikke på seg så mye igjen. Er ikke det riktig da? Selv har jeg lagt på meg ca 5 kg og er 21+2. Den siste kg har kommet nå den siste uka,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker og opp 9 kg! Tallet er litt høyt synes jeg, men spiser og trener ganske normalt, og det meste har lagt seg på magen, fått skikkelig kul, så satser på at jeg bare får en jevn økning i stedet for en "eksplosjon". Vanligvis slank, så satser på jeg ikke går opp for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 23. 0 kg. Gikk ned 6 kg tilsammen, og nå har de kommet tilbake, så jeg er på "normal" vekten min, men har stor mage, så jeg skjønner det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) Jeg er i dag 20 uker.. ligger enda 4 kg under min vekt.. Gikk ned 8 kg de 16 første ukene også er nå 4 kg kommet på igen.

endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20+2 idag og har gått ned en kilo- men er overvektig fra før med høy bmi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...