Gå til innhold

Skravletråd for ikm uke 41??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bridezilla, klart å vente med å teste? Har litt mens murringer i dag, men er ikke tr kommet i morgen tidlig så tester jeg:) Vet du hvem som er mest følsom for hcg av CB vanlig og digital?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann jenter. dette er min 8 pp.. denne mnd har jeg ikke stressa med noe siden jeg venter på henvisning på sykehuset.. ingen temping- ingen testing.. men har masse deilig sex..:) jeg har ikm på torsdag, den 11.. blir spennende.. må nok ta en test fredag morgen om mensen ikke har kommet, siden jeg skal til London med jobben i helga.. kan få ett stort forklaringsproblem hvis jeg ikke kan drikke da.. hehe..

Skrevet

Hei, alle sammen!

Nå er vi i vår uke, og jeg fant denne på side 2! Det går vel ikke an!

Noen symptomer her? Eller enda bedre: noen positive tester?

Her i gården er det absolutt ingenting, så vi går vel bare videre til 10.pp.

Har sendt henvisning til Medicus nå , slik at vi kan få sjekket om det er noe galt etter utskrapningen , eller om det bare rett og slett tar litt tid denne gangen.

Skrevet

Har ikm til helga. Ingen symptomer bortsett fra endel halsbrann siste dagene, har aldri det ellers. Har tester liggende, men vil vente til helga.

Skrevet

Synkende temp i dag, og spotting i går + i dag, dette ser ikke bra ut. Men siden TR ikke kom for fullt i dag så betyr det at jeg ihvertfall har minimum 9 dagers lutealfase denne gangen, juhu! ; )

Skrevet

Jeg har bestilt CB digital på nettet og skal teste den på fredag hvis den er kommet til da. Har IKM på lørdag 13.okt...

Har forøvrig ingen symptomer på graviditet, så blir MEGET overrasket om jeg er gravid! Noen andre som har vært gravide før og som heller ikke hadde noen symptomer så tidlig, men som var gravide likevel?

Skrevet

Hadde IKM 6 oktober, men teste neg idag. Spennende det her...;)

Skrevet

Utrolig kjedelig aa ha faatt TR, sitter med superduperoemme pupper, maatte ta i bruk en stoerre bh faktisk, og TR kom sent dag 31. Hmmmm.....jaja, da er det hele 30 dager til neste gang vi kan haape...

Synes det er saa forvirrende egentlig, siden jeg bloedde uke 5 med datteren min, som en god TR, og jeg var likevel gravid. Saa jeg vet jo at det gaar an ogsaa. Men, da blir det IKM uke 45 da, oi, det hoertes lenge ut til...

Lykke til dere andre! =o)

Skrevet

Da jeg gikk gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer i starten, bortsett fra manglende mens:) Så tenker ikke så mye på det, kjenner heller etter tr symptomer for det pleier jeg å ha:)

Skrevet

Uff, så kjedelig hvis det faktisk er TR som har kommet på besøk, Femina. Du får se an de ømme puppene et par dager, går de ikke over så... ; )

Selv ser det ut som om jeg denne gangen skal klare å få en lutealfase på 10 dager, utrolig nok! Har bare hatt det en gang det siste året. (Selv om spotting begynte på dag 8 denne gangen..) Det murrer og styrer, så jeg tror hele tiden TR er rett rundt hjørnet. Men nå vurderer jeg å legge meg i horisontalen resten av kvelden sånn at jeg kan feire 10-dagers-lutealfase-jubileum! ; )

Skrevet

Æsj, da er jeg ute for denne gang. Fikk besøk i dag tidlig, akkurat på antatt IKM dag. Merkelig å ha så mange symptomer, blir så overbevist. Og så er det bare PMS ting...

Et lite tegn jeg har merket er at de ømme puppene plutselig ikke er ømme lengre 1-2 dager før jeg får mensen. Når jeg var gravid ble de mer og mer øm hele veien (sa uke 7)

Litt rart å få mensen 10. august, 10. september og 10. oktober.

Men nå er det bare å vente på å IKKE få mensen 10. november... Leeeeenge tiiiiiiil ! ! ! :(

Lykke til dere andre :) :) :) :) :)

Skrevet

Ser på resultatlisten for denne uken at det er flere og flere som blir gravide og det er jo kjempegøy=)

Skrevet

Der datt tempen i dag tidlig, og med spotting de siste dagene så kommer TR i dag... Lykke til dere andre! : )

Skrevet

Jeg hadde IKM tirsdag 9. okt, men ikke sett noe til tanta ennå. Men, forrige gang hadde jeg plutselig en syklus på 31 dager (mot vanlig 28), så jeg forholder meg rolig denne gangen :) Men, har bestilt meg en test eller to, så kan jo hende det blir litt testing til helgen om den ikke dukker opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...