mamma til 2... Skrevet 5. oktober 2007 #26 Skrevet 5. oktober 2007 ikm 10 okt:) 1 pp. sist klaffet det på første forsøk, så håpe håpe!!!! tørr ikke teste før ikm jeg... hvis jeg ikke blir for nysjerrig da:)
bendis Skrevet 5. oktober 2007 #27 Skrevet 5. oktober 2007 Tror jeg også skulle hamstret litt BRIDEZILLA.. Det er alltid bedre med for mye enn for lite... hihi Jeg blir gal av å vente på å teste Tiden går ikke fort nok når den skal. Kjenner også som du sier at jeg er skikkelig oppblåst, murringene fortsetter og er ømm i brystene, men bare på kvelden... Prvøer å få ting å fylle dagene med, så dagene går (....) og jeg får annet å tenke på.... Når jeg tenker meg om, er dette stort sett alt jeg tenker på når jeg ikke er på jobb, hvor det er fryktelig hektisk for tiden... Åh....
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #28 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Er det flere enn Tasselur som temper da? Jeg fikk den trifasiske kurven i dag, måtte blunke hardt og lenge da jeg så tempen i dag: 37,11!! http://www.fertilityfriend.com/home/1c2335 Så er det første gangen med pergo, og andre syklusen med akupunktur! Så nå satser jeg på full klaff!! ) Jeg skal forresten teste på mandag, for jeg skal til akupunktur på tirsdag, så da må hun vite om det er noe på gang eller.. Så spørs om jeg kommer til å teste på søndag også da.. Skal kjøpe en digital test, så har jeg noen strimler fra billigtester som jeg tar først. Lykke til jenter! Uka nærmer seg nå!
afrodite79 Skrevet 5. oktober 2007 #29 Skrevet 5. oktober 2007 Skal prøve å la være å teste før tirsdag, men det spørs..... IKM 10
bridezilla Skrevet 5. oktober 2007 #30 Skrevet 5. oktober 2007 Blir mer og mer oppblåst og "menstruell" i magen, det prikker og murrer og jeg få litt stikking i kjønnsleppene... Litt hodepine... dette likner mer og mer på før SA forrige gang. Men ikke vondt i brystene enda, så nå kjenner jeg etter hele tiden. Kommer til å få vondt hvis jeg fortsetter å klemme og kjenne på de. Så du, BENDIS, at noen på en annen tråd med IKM neste uke har testet? En svak positiv med IKM 10. Håper testene mine kommer snart. Når de koster så lite, kan jeg jo teste flere dager på rad neste uke. Har så lyst å teste nå..... Det er hardt å vente, men nå begynner det å nærme seg litt.... Har du fortsatt murring og symptomer? X-er fingrene for deg og!!
bridezilla Skrevet 5. oktober 2007 #31 Skrevet 5. oktober 2007 afrodite79, da venter jeg på deg!!!! Men si fra om du tester før! Hvilken test bruker du?
afrodite79 Skrevet 5. oktober 2007 #32 Skrevet 5. oktober 2007 Har bestillt CB vanlig og digital:) Kommer ikke før tidligst i morgen, mest sannsynlig på mandag. Men har en vanlig CB liggende på lur som frister meg veldig:) Du da Bridezilla?
Tasselur Skrevet 6. oktober 2007 #33 Skrevet 6. oktober 2007 Girly, dette så utrolig lovende ut!!! Åh, blir spennende å se hva tempen blir i morgen tidlig, for den gjorde virkelig et stort hopp oppover! Hm, du skrev dette i går, så da betyr det at du allerede vet hva dagens er. Du må huske å oppdatere, dette er morsomt å følge med på! Selv temper jeg i vei, den holder seg høy, noe den jo også skal fram til TR kommer. Hvordan får man åpnet charten sin for andre, Girly? Kan jo legge ut min her jeg også. : )
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #34 Skrevet 6. oktober 2007 Testet med CB digital i dag morges og der sto det: Gravid. Er jo egentlig veldig tidlig å teste, men skal (eller rettere sagt: skulle) på fest i kveld og ville gjerne vite... Nå blir jeg hjemme, skjelven og glad med en positiv test... Er jo kjempeglad men også veldig redd fordi jeg har mistet to ganger før... Krysser alt jeg har for at dere andre kommer etter snart!!!
afrodite79 Skrevet 6. oktober 2007 #35 Skrevet 6. oktober 2007 Grattis:) Håper det blir mange av oss:) Når har/hadde du IKM?
Tutta73 Skrevet 6. oktober 2007 #36 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har IKM uke 41, men jeg kjenner apsolutt ingen ting... eller dvs. jeg har skikkelig ømme bryster, men det er nok et tegn på at tanta kommer ( Jeg var så super sikker forrige pp, men der tok jeg feil.. Håper jeg tar feil denne gangen da.. Nei, jeg tror nok desverre tanta er bankers denne gangen.. Blæ.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #37 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk :-) Har egentlig IKM mandag 8, så jeg er jo ikke på helt trygg grunn enda, men håper jeg kan stole på testen selvom det er tidlig...
Blacktower Skrevet 6. oktober 2007 #38 Skrevet 6. oktober 2007 Ikm 14/10. Hadde pos el test den 30/9, så da får vi se om det klaffet.
bridezilla Skrevet 6. oktober 2007 #39 Skrevet 6. oktober 2007 AFRODITE79, så ikke denne før nå, det var rart..... Jeg har en quick response som brenner i skapet på badet.... Jeg har lyst å ta en test nå, det murrer så veldig i magen, men fortsatt ikke vondt i brystene. Idag fikk jeg vite at besteveninna mi (som også prøver) er ca 8 uker på veg!!! Har du testet enda?
afrodite79 Skrevet 6. oktober 2007 #40 Skrevet 6. oktober 2007 Bridezilla, brenner i skapet, mulig jeg svir den av i morgen tidlig... tenker ikke på annet nå Hatt litt murringer i magen i dag, men husker ikke hvordan jeg følte meg når jeg var gravid med sønnen min... kjente ikke etter noe da, tok bare en test når TR ikke kom. Klarer du å holde deg fra å teste?
bridezilla Skrevet 6. oktober 2007 #41 Skrevet 6. oktober 2007 Klarer ikke la være, men tør ikke heller. Blir så skuffa hvis negativ. Hvis positiv er jeg så redd for at det ikke kommer til å gå bra denne gangen heller.......huff så dumt!!
afrodite79 Skrevet 6. oktober 2007 #42 Skrevet 6. oktober 2007 Har du hatt sa/ma? Uff, vil ikke tenke på sånt... Ikke hatt noen av delene jeg og gutten vår satt på første forsøk. Har du noen fra før? Hvor gammel er du? Jeg er 28 og sønnen min er 9 mnd, hadde håpet på 2 tette:)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #43 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har ikm på onsdagen, 10. oktober. idag begynte jeg å blø.. det var lyserosa.. samtidig som jeg fikk menssmerter, så jeg antar mensen er kommet 4 dager før tiden.. det blir jo litt annerledes når jeg slutter på p-pillen. er forøvrig i første pp og har vært ca en mnd uten pillen.. da jeg gikk på pillen spottet jeg alltid før mensen, brun utflod.. det kom ikke nå.. bare helt uten forvarsel.. har lest litt om festeblødninger, og lurer på muligheten for at dette er tilfellet.. eller bruker mensen og se annerledes ut uten pillen? altså mer rosa, og klar.. takk alle sammen... hvordan går det med symptomene hos dere?
bridezilla Skrevet 6. oktober 2007 #44 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er 31, prøvd i 8 mnd, men har pendler-mann. De 3-4 første mnd var han lite tilstede..... Hadde sa for 7 uker siden, en mens i mellom..... Tar ingenting for gitt, men må jo håpe. Har VELDIG fruktbar familie, så de forstår ikke helt. Jeg trodde det kom til å være helt enkelt. Men vet jo at vi kan bli gravid, og har en slags følelse nå om at det er noe på gang. Men siden det er så tidlig har jeg INGEN forventning om at det blir noe, ikke før etter 8 uker....
pusen83 Skrevet 6. oktober 2007 #45 Skrevet 6. oktober 2007 Hei hei jenter! Slenger meg med på denne tråden jeg! Har egentlig ikke fulgt så mye med på el og sånt, har hatt mye tull med mensen etter at jeg sluttet på p-sprøye. Det er først de siste mnd at den har begynt å komme en gang i måneden.. Fant ut at jeg hadde regnet feil ang min el, så er ikke helt sikker på om det er noe særlig sansynlig at det har klaffet denne gangen... Men er jo alltid lov å håpe, og så lenge ikke tr er her så er det jo bra! Gleder meg til å følge med alle dere... Har ikke ikm før i slutten av uke 41, så må nok vente en stund til med å teste,..... Krysser fingrene for oss alle!!!!
har4barn Skrevet 7. oktober 2007 #46 Skrevet 7. oktober 2007 Her var det stilt inne i dag? Hvordan går det med dere? Det er jo "vår" uke nå! Ingen symptomer - eller enda bedre : noen pos. graviditetstester? Nesten en uke igjen til ikm hos meg, så jeg får bruke tiden på å krysse fingrene for dere andre her inne!!
*Stjernesmell* Skrevet 7. oktober 2007 #47 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Jeg er bare i 2.pp og vil gjerne dele mine erfaringer: Jeg hadde i 1.pp flere merkelige symptomer; stikkinger på siden(-e) og i nedre del av magen i 2 1/2 uke, oppblåst mage, ble svimmel i korte øyeblikk, komb treg/løs mage... sluttet på p-pillen i aug og var derfor usikker på syklusen. Etter 1 uke over ikm (hvertfall slik syklusen var mens jeg gikk på pillen) og tre neg tester, fikk jeg tr. Vet ikke hvordan det blir denne gang, men leste i et av innleggene at kroppen raskt kom tilbake til det normale igjen etter p-pilleslutt. Håper inderlig det!!! Hadde vært greit å ha litt kontroll på ikm denne gang i hvert fall. Jeg fikk også, som en av dere skrev, litt rosa blod (som jeg aldri har hatt før!) første dagen av mensen, men helt vanlig dagen etter. Det at jeg sluttet på p-pillen har nok gjort at jeg fikk alle disse symptomene, og det er frustrerende at de kan forveksles så lett med en graviditet! Jeg følte på meg at jeg hadde noe inni meg..., men jeg var nok bare innbilt gravid, hehe.... Noen som har opplevd noe lignende? Håper vi alle får det til så raskt som mulig -uansett om vi nettopp har begynt å prøve eller har prøvd lenge!! Alle fortjener det! :-)
Tasselur Skrevet 7. oktober 2007 #48 Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer Bombobadilla m babydilla!!! Så morsomt at du har fått positiv test, en bra begynnelse på uka vår! : ) Her tempes det fortsatt, og ettersom lutealfasen min er kort har jeg små mål for denne pp. Håpet er at det er minst 9 dager mellom EL og IKM... Tør ikke håpe på noe mer (les:positiv test), kan ikke helt se for meg at det funker så lenge lutealfasen er 8 dager... Men blir spennende å følge med denne tråden i dagene framover, lykke til alle sammen! : )
Nellybelly Skrevet 7. oktober 2007 #49 Skrevet 7. oktober 2007 Så kjekt å lese at du har fått positiv test Bombobadilla! Gratulerer! Gleder meg til flere gode nyheter! Jeg har IKM mand-onsdag en gang. Testet negativt i dag, måtte bare prøve, så har ikke noen store håp. Vi er vel i stor symptomjakt hele gjengen. Jeg har ikke annet enn nokså sterke stikkinger nederst i magen (hatt det 1 uke) og ømme pupper fra i dag. Men det er som det pleier før IKM. Det som var rart er at onsdag, torsdag og fredag i uka som gikk hadde jeg litt rosa/lysebrun utflod. Men fra i går har dette sluttet. Er nok sikkert ikke noe gr.tegn, men synes det var litt rart. Noen som har hatt det før? Nå er det snart uke 41, og det blir spennende å følge denne tråden videre!
pusen83 Skrevet 7. oktober 2007 #50 Skrevet 7. oktober 2007 Hiver meg med her jeg også.. ikm i slutten av uka.. tipper fredag/lørdag.. Har bestilt tester i dag, så blir spennende når de kommer... Skal prøve å ikke teste før fredag, men får nå se hvor fort de kommer i posten.. hehe Lykke til alle sammen!!! X-re fingre å tær for oss alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå