Gå til innhold

Skravletråd for ikm uke 41??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det allerede er laget en tråd for oss, men jeg fant den ihvertfall ikke...

Jeg hadde el mandag eller tirsdag denne uken og har stått på som bare det ;-) Har ømme pupper med svake stikkinger innimellom, ellers er jeg kjempetrøtt.... og sikkert innbilt gravid ;-)

Har akkurat satt i sving etter en kort prøveperiode og håper veldig på at vi skal lykkes snart. Dagene mot ikm snegler seg avsted..... Hvordan er det med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Ja, denne gangen fikk vi også prøvd mye, og det er ikke så vanlig, siden jeg er gressenke (mannen min jobber på sjøen) og er dermed mye borte.

Så er det første gang på Pergo, så nå er det håpet høyt! :) Hadde EL på fredag jeg da, så jeg måtte flytte ikm litt, til 11. okt.

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Jeg burde egentlig vært med her og ikm 8.oktober, men tror ganske sikkert jeg hadde forsinket eggløsning og ender nok opp i uke 42 i stedet tenker jeg :)

Skrevet

IKM 10 jeg også:) Hvor mange dager før/etter IKM tester dere? Spent jeg...

Skrevet

Har testet noen ganger, aldri før IKM. Hadde SA uke 5-6, var sterkere symptomer enn PMS men utrolig likt, testet nesten 1 uker etter IKM da. Blir bare usikker og skuffa av å sjekke før det... Får "falske" forhåpninger.....(kanskje er det for tidlig, eller vente noen dager for å teste igjen)

Dere?

Skrevet

Jeg kommer ikke til å teste før IKM, helst dagen etter.. Blir slik sløsing med tester hvis jeg gjør det hele tiden! :) Men jeg temper da, så ser jo om det er noe på gang der.. :)

Skal bli spennede å se hvem som går over i 1.trimester i neste uke! :)

Skrevet

Hei jenter!!

Har ikm 9 oktober. Er utrolig spendt.

Jeg lurer også på når dere tester, i forhold til ikm osv...

Skrevet

Er mer her jeg ogsaa. Ca 10 pp (men bare ca 7 aktive).

Merkelig pp, bare superduperaktiv en eneste dag, forrige soendag, altsaa EL dagen. Saa blir det noe bingo her, saa er det resultat av to-tre runder den dagen.

Jeg har ikke noe saerlig symptomer, utover oemme pupper paa kveldene, men det kan jo likegodt vaere pms da.....

Vel, junibaby hadde vaert kjekt, saa haape haape.

Tenker jeg tester til helgen. =o)

Skrevet

1 pp her og ikm rundt den 13.er egentlig bare ren gjetting,siden jeg sluttet med ppiller den 6 og fikk tr den 13.eller ihvertfall noe som lignet tr hehe.aner ikke hvordan syklusen min er..uff er så usikker jeg.aner ikke om jeg har hatt el engang,så neste måned skal jeg ta temperaturen og ta eltester.

noen andre som har gått på diane,og har noen erfaring med pilleslutt?

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om å være utålmodig :-) Tenkte å teste til helgen jeg også..Har ikm til tirsdag (i uke 41)..

JA til junibaby!!!

Skrevet

Til deg, jentaaa: P-piller i dag har så lave hormonnivåer at de er raskt ute av kroppen. Det kan likevel ta en stund før kroppen justerer seg igjen, men første gang jeg var gravid ble jeg gravid i andre pp etter p-pilleslutt.

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Åh junibaby junibaby com to mamma. Har gjor alt riktig denne gangen, blir det ikke noe baby så vet jeg at jeg har stått på. Alle de andre gangene har det vært.....åh om jeg bare gjorde det...men ikke denne gangen kommer ikke på noe som helst jeg kunne ha gjort bedre hihi. Gleder meg sånn til å teste, skulle egentli ha ikm den 8. men det blir 12. siden min el var litt forsinket...gjett om jeg pleide å bomme

Skrevet

Dytter den opp igjen. Snart er uke 41 her og vi er gravide=)))))

Optimist i dag jeg=)

Skrevet

Bra å være optimist Tittimor :-)

Er optimist jeg også, men det har jeg være mange mange ganger før også... Men DENNE gangen......!! Da sitter'n for oss alle sammen!!!

Har dere noen symptomer da..?? Bare for å fyre oppunder forventningene liksom ;-)

Skrevet

Jeg har hatt halsbrann i 4 dager nå og høytemp. imorges, tror det er bra med symptomer denne gangen hihi. Noen andre?

Skrevet

Prøver å ligge litt lavt denne pp, ble så skuffa forrige pp.. Men temper for første gang, og det er jaggu fasinerende å se tempen sprette opp etter EL. Så jeg prøver å ta på meg skylapper, ikke kjenne etter for mye og bare registerer temp hver morgen. Har funka så langt, men det spørs hvordan det blir over neste helg.. ; )

Skrevet

har bare en masse murringer(små buldringer liksom) i magen.og litt sånne mensensmerter som stikker nedover i lårene..aldri hatt det før..

Skrevet

Ikm i utg.pktet den 14, men tror jeg hadde el litt tidligere, så vi får se. Er i 9.pp etter å ha mistet sent i feb/mars. Har sluttet å tro at vi får det til, men blir likevel urolig de siste dagene før tanta dukker opp.

Ingen symptomer her, men det er vel alt for tidlig.

Skrevet

IKM 10, nå stikking/menssmerte. Også pp 9 med en SA for 2 mnd siden. Kan det være innplantasjon som kjennes?

Ikke mist håpet, snart4barn, det er alltid håp!

Og det er godt å vite at dere vet hvordan det er å vente på tr....føler meg ikke så alene.....

Skrevet

IKM 9. Føler meg uggen der stikkingen og menssmerten pleie være. Skikkelig øm i brystene i går.. Meeen det er sikkert bare det vanlige, noe jeg innbiller meg :(

BRIDEZILLA eg enig med deg. Det er godt å vite at jeg ikke er den enste som går å "venter" på at TR ikke skal komme...

Skrevet

Ømme bryst er et godt tegn, BENDIS. Jeg har menssmerter og stikking, mer i dag og mer utflod som forrige gang (men det ble SA)..

Venter (håper) på ømme bryst i dagene framover.....

Det er for tidlig med pms, for det har jeg aldri en uke før tr.

AAAAArg, det er så pyton å vente!!!!!!!!!!!

Skrevet

IKM 19 jeg også. Når skal du teste deg bridezilla? Kjenner ingen symptomer på noe enda jeg, men gjorde ikke det så tidlig med sønnen min heller. Utålmodig, teller ned dagene til IKM:) Usikker på når jeg skal teste (CB; ikke digital)...

Skrevet

Ha ha, jeg var nok litt tøff i trynet tidligere i denne tråden.... Har bestilt 15 gravi-tester på nettet for 5 min siden. Har murringer i magen hele tiden nå, kjenner meg oppblåst osv, men ikke vonde bryst. Hadde pos. el-test forrige torsdag og mannen var hjemme lørdag formiddag (og stakk innom-fnis).Så det er muligheter. Hadde jo SA for 8 uker siden, så vet ikke når jeg bør få vondt i brystene denne gangen, er de mer herdet???? Det kom fort da....

Så el var 2-3 dager sener enn forventet og da er egentlig IKM 12-13, men har alltid hatt 28 dager syklus. Tror jeg tester den 10.

Herre jemini, dagene går altfor sakte!!!!!!!!!!Vil ikke vente mer, men blir så skuffa hvis det er negativt...

Skrevet

tida går sååååå saaakte..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...