Gå til innhold

Hvor var du da vannet gikk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå i sofaen etter en formiddag i byen, klokka fem begynte det så smått å sildre. Hadde hatt noe jeg kanskje trodde var rier på bussen på vei hjem, men hadde ikke kjent noe siden jeg kom hjem. Hos meg kom vannet litt og litt, ikke noe splæsj, så måtte ringe til føden å høre hva de trodde og de ba meg kommer inn. La et lite håndkle i underbuksa i mangel på bind, og dro avgårde.

Var veldig rolig, og trodde jeg skulle bli sendt hjem fordi vannet kan jo gå lenge før fødselen er i gang. Men det var den, og åtte og en halv time senere ble snupp født.

Vannet rant forresten hele fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ein foss i senga midt på natta tre veker før terminen. Litt sjokka...

Skrevet

Det ble tatt på sykehuset 13 dager på overtid

Skrevet

Første gang sto æ heime på bade å sminka mæ førr å dra til byen på formiddagen..

Å andre gangen så ville æ sånn på do kl 0400, å da kom fossen.. ;p

Skrevet

Første gang: Hadde akkurat kommet hjem fra restaurant hvor jeg hadde feiret bursdagen min, vannet gikk i senga hjemme.

Andre gang. Da jeg satt på doen på fødestua...Perfekt:)

Skrevet

På fødeavdeling :)

Vannet gikk 2 timer før jeg fødte

Skrevet

I ei seng på føde Øst på St. Olavs hospital. under 40 min seinare var Didrik født.

Skrevet

Litt overalt egentlig=P

Hehe, men første gangen det rant vann var i sengen kl7 om morningen, skulle opp kl halv 8...!

Rant vel helt til jeg var ferdig med fødselen!

Men det kom en del i taxien å, håper han ikke merket det:S:P

Skrevet

Var lagt inn 15 dager på overtid da vannet gikk....

Skrevet

Føtrste tok de vannet på sykehuset, andre gang fødte jeg uten at vannet var gått, hun kom i en vannboble, og jordmor og barnepleier var SÅ fornøyd med synet, var så rørende og fint sa de!!

Skrevet

På sjukehuset 30 min før pressriene begynte.... Da gikk vannet mens jeg gikk rundt i rommet.. hehe

Skrevet

Skulle reise meg opp av sengen hjemme for å gå på do.. Var ikke til å ta feil av det nei. Ropte som en gal på sambo der jeg stod på badet med rennende vann nedover beina! Han gliste bra da ja, hihi:o)

Skrevet

Første gangen ble det tatt på sykehuset og andre gangen gikk det da jeg skulle betale på bensin stasjonen. ;o)

Skrevet

første gang, på sykehuset da de tok vannet...

andre gang,, hjemme satt og bimmet på senga...

Skrevet

Første: På do:) utrolig praktisk!

Andre: På føden

Skrevet

I senga:) Hoppet opp og løp ut på badet- i den grad det gikk an å løpe;) Mesteparten kom på do utrolig nok!

Skrevet

Lå i senga på fødestua hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...