Gå til innhold

Hvor var du da vannet gikk??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å spørre om det..nysgjerrige meg! Selv tok jeg k.s en uke før termin.. men spennede å høre om andre for det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset.. de tok vannet begge hinnnene med noen sånne pinner når pressriene kom..=)

Skrevet

Jeg var hjemme, sambo hadde akkurat åpnet seg en boks øl i den varme sommerkvelden, da vannet mitt plutselig gikk :) Ble ingen øl den kvelden ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

første gang : hjemme i stua og mata fiskene..

 

andre gang: i en fødeseng på sykehuset, hylende av smerte!

Skrevet

jepp, her og, vannet ble tatt på pressrie alle tre gangene, og minutter etterpå var jeg mamma!

Skrevet

vannet mitt ble tatt på sykehuset begge gangene her og... :o)

Skrevet

Med nr 1 var jeg akkurat kommet på sykehuset, hadde akkurat lagt meg oppå den benken med reimer rundt magen, da kjente jeg bare poff... Og vannet rant ut.

 

Med nestemann gikk ikke vannet. De tok det når jeg hadde 7-8 cm åpning for å få litt fortgang på fødselen. Etter det gikk det kjempefort!

Skrevet

Første gang gikk det da jeg satt på do og tisset. Det bare fortsatte å piple etter jeg var ferdig...en time etterpå, da første rien kom - fosset det ut!

Andre gangen ble det tatt på sykehuset da de måtte sette elektroder på babyens hode pga høy fosterlyd og infeksjon i livmoren.

Skrevet

første gang hjemme i senga mens jeg sov (3 min. før vekkeklokka ringte)

 

andre gang på jobb...

Skrevet

på doen på sykehuset da jeg skulle sette meg meg ned på huk å spy over doskåla..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Med snulla lå jeg i senga og våkna av at noe rant, og da jeg skjønte at det ikke var utflod eller noe sånt reiste jeg meg, og svusj kom vannet på gulvet. Så kom det 2 sånne svusjer til seinere på vei til do.

 

Med spira kom alt på nestsiste pressrie.

 

 

Skrevet

1. gang: På sykehuset. Var lagt inn pga uvi.

 

2. gang: I sykebilen, 2 min etterpå var lillegutten født. (Jm måtte ta det, det bare stod og pressa)

Skrevet

På kne i fødesenga:). Jordmor som tok vannet.

Skrevet

Fødselen ble startet med at legen tok vannet.

Skrevet

På badet hjemme, jeg vasket babyklær :-)

Skrevet

med nr1 tok de vannet på sykehuset.

nr2 gikk vannet i sengen på sykehuset, og 10 min etterpå var vesla ute! ;)

Skrevet

På sykehuset,over hele jordmoren som sto å sjekket åpningen:))

 

Og senere når gullet var 2-3 dager,skulle en annen sjekke tempen på henne,og da kvitterte gullet med å sprutbæsje utover hele jordmoren:)

Skrevet

I fødesenga med 9 cm åpning. Jordmor måtte ta vannet=)

Skrevet

Satt i badekaret på fødestua.

Skrevet

Første gang ble det tatt av JM

Andre gang var jeg hjemme med huset fullt av folk.Satt og spiste middag en lørdagskveld:o)) SPLASH.......*ler*

Skrevet

På fødebenken...ble tatt rett før snuppa så dagens lys :)

Skrevet

Midt på stuegulvet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...