Janusina Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Tenkte å spørre om det..nysgjerrige meg! Selv tok jeg k.s en uke før termin.. men spennede å høre om andre for det!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Vannet mitt ble tatt på sykehuset begge gangene...
♡ Rødhette ♡ Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 På sykehuset.. de tok vannet begge hinnnene med noen sånne pinner når pressriene kom..=)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Jeg var hjemme, sambo hadde akkurat åpnet seg en boks øl i den varme sommerkvelden, da vannet mitt plutselig gikk Ble ingen øl den kvelden
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 første gang : hjemme i stua og mata fiskene.. andre gang: i en fødeseng på sykehuset, hylende av smerte!
RundLurt? Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 jepp, her og, vannet ble tatt på pressrie alle tre gangene, og minutter etterpå var jeg mamma!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 vannet mitt ble tatt på sykehuset begge gangene her og... )
Gjest Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Med nr 1 var jeg akkurat kommet på sykehuset, hadde akkurat lagt meg oppå den benken med reimer rundt magen, da kjente jeg bare poff... Og vannet rant ut. Med nestemann gikk ikke vannet. De tok det når jeg hadde 7-8 cm åpning for å få litt fortgang på fødselen. Etter det gikk det kjempefort!
*Rutletutt* Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Første gang gikk det da jeg satt på do og tisset. Det bare fortsatte å piple etter jeg var ferdig...en time etterpå, da første rien kom - fosset det ut! Andre gangen ble det tatt på sykehuset da de måtte sette elektroder på babyens hode pga høy fosterlyd og infeksjon i livmoren.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 første gang hjemme i senga mens jeg sov (3 min. før vekkeklokka ringte) andre gang på jobb...
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 på doen på sykehuset da jeg skulle sette meg meg ned på huk å spy over doskåla..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Med snulla lå jeg i senga og våkna av at noe rant, og da jeg skjønte at det ikke var utflod eller noe sånt reiste jeg meg, og svusj kom vannet på gulvet. Så kom det 2 sånne svusjer til seinere på vei til do. Med spira kom alt på nestsiste pressrie.
piano♫ Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 1. gang: På sykehuset. Var lagt inn pga uvi. 2. gang: I sykebilen, 2 min etterpå var lillegutten født. (Jm måtte ta det, det bare stod og pressa)
lille je Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 På kne i fødesenga:). Jordmor som tok vannet.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Fødselen ble startet med at legen tok vannet.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #16 Skrevet 29. september 2007 det ble tattpå sykehuset her også gitt...
To små, med øyne blå :-) Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 På badet hjemme, jeg vasket babyklær :-)
m@rie82 Skrevet 29. september 2007 #18 Skrevet 29. september 2007 med nr1 tok de vannet på sykehuset. nr2 gikk vannet i sengen på sykehuset, og 10 min etterpå var vesla ute!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 29. september 2007 #19 Skrevet 29. september 2007 På sykehuset,over hele jordmoren som sto å sjekket åpningen:)) Og senere når gullet var 2-3 dager,skulle en annen sjekke tempen på henne,og da kvitterte gullet med å sprutbæsje utover hele jordmoren:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 29. september 2007 #20 Skrevet 29. september 2007 I fødesenga med 9 cm åpning. Jordmor måtte ta vannet=)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. september 2007 #21 Skrevet 29. september 2007 Satt i badekaret på fødestua.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 29. september 2007 #22 Skrevet 29. september 2007 Første gang ble det tatt av JM Andre gang var jeg hjemme med huset fullt av folk.Satt og spiste middag en lørdagskveld:o)) SPLASH.......*ler*
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. september 2007 #23 Skrevet 29. september 2007 På fødebenken...ble tatt rett før snuppa så dagens lys
MamiMaribel Skrevet 29. september 2007 #24 Skrevet 29. september 2007 I senga, halv seks på morgenen :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2007 #25 Skrevet 29. september 2007 Midt på stuegulvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå