Gå til innhold

Hvor var du da vannet gikk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

liggendes på sofa mens jeg så tv en søndags kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første fødsel ble det tatt, så da var jeg på fødestuen

Andre fødsel var KS, så da ble det vel sugd ut på operasonssalen tenker jeg

Skrevet

Hjemme, i senga, satt å slappet av i senga, hadde hatt rier i ganske mange timer, skulle reise meg for å gå å spise litt, å idet jeg reiste meg gikk vannet.. Satt heldigvis på et tisselaken jeg hadde hatt i sengen de siste ukene:)

Skrevet

Første gang i senga etter samleie :()

Andre gang i stua når jeg pakka porselen..

Skrevet

Skulle klippe plenen, siste dag av sommerferien før jeg skulle jobbe i en mnd til -hadde vært og kjøpt nye mammabukser for å bruke på jobb. men de trengte jeg ikke (fødte 7 uker før tiden -heldigvis fikk jeg byttet inn buksene i bittesmå bodyer)

Skrevet

1 gang under fødsel.

2 gang i resepsjon på ullevol sykehus hotell....

Skrevet

hjemme i sengen .. våknet av det..

Skrevet

På bussen på vei til jm på kontroll... Litt pinlig kan du trygt si.... Sambo var på jobb 40 min unna, men ei venninne var hjemme så hu kom å henta meg..

Skrevet

På födestuen . De tok vannet for å fremskynne födselen efter å ha ligget på föden i flere timer med 4 cm åpning - da gikk det 2 timer og pressriene var igang !

Skrevet

På vei til do sa det "knepp", så kom vannet :o)

Trodde jeg tissa på meg, men det bare rant og jeg ville jo tro jeg hadde litt mer kontroll over blæra enn det ;o)

Skrevet

I senga, en time etter at vi hadde lagt oss..

Våkna og skjønte fort det var vannet som gikk kan du si =)

Min kjære har aldri vært så kjapt på beina før =)

Skrevet

Jeg lå hjemme på soffan og slappa av etter en god middag en onsdagskveld i apri!:)

Skrevet

På sykehuset.

Hadde cerclage så vannet gikk når de tok av den.

Skrevet

På do på sykehuset..

Hadde fått en pille som skulle sette i gang fødselen.. gikk på do, og la meg i sengen. Plutselig måtte jeg tisse igjen, skjønte ingenting. Rakk akkurat og sette meg på do da det fosset ut! Så måtte jo ikke tisse da.. :P

Ble ganske sjokka, kom liksom en foss! hehehe...

da kom riene ca 5 min etter...

Andre gang tok jeg keisersnitt, så vet ikke hvor vannet ble av:P

Skrevet

Vannet gikk i sengen, poff!! Ekkel følelse å bli så utrolig blaut uten å kunne gjøre noe...

Skrevet

Det gikk mens jeg var i en butikk som ble ranet av maskerte menn, men en superhelt greide å redde meg ut og praie en taxi på særdeles forkastelig vis før jeg fødte i denne taxien.. og pustet litt stakkåndet mens jeg ropte "it's coming, it's coming!!" Superhelten dirigerte da taxisjåføren gjennom alle lure snarveier til sykehuset som taxisjåfører selvsagt ikke vet om, de er jo utleninger..

Neida. Jeg hadde en liten lekkasje på stuegulvet hjemme, så tok de resten like før jeg kunne begynne å presse.

Skrevet

Første gangen ble vannet tatt ved 4 cm åpning.

Andre gang gikk det da vi var ett min unna huset til mine foreldre. Vannet var grønt og hodet ikke festet- PANIKK!!!!

Skrevet

På kjøkkenet hjemme. Holdt på å pakke inn restene av pizzaen vi hadde spist den lørdagskvelden. Jeg ble hentet med sykebil pga seteleie. I sykebilen kom mer vann i små porsjoner når bilen svingte eller bremset, og jeg "holdt meg fast" i svingene.

Skrevet

1 gang på bade hjemme.

2 gang sto sina senga på sykhuse .

Skrevet

De tok vannet på sykehuset, hadde vel 6-7 cm åpning da.

Skrevet

1. gang hjemme på do, syntes jeg tissa så rart, satt og klemte på magen for å være sikker...

2. gang da jeg skulle reise meg opp for å gå ut av sykehuset.. dro inn på en ekstra kontroll dagen før innleggelse for å sette igang fødsel-hun hadde vært så rolig den dagen...satt i vestibylen og ventet på at mamma skulle komme og plukke opp sønnen..

da vi skulle ut og sjekke om hun hadde kommet gikk vannet.

jeg gikk opp til føden og mannen og sønnen gikk ut for å ringe mormor...

siste gangen gikk det under fødsel.. magen klemte seg sammen så den nesten blei flat og vips badet jordmor, mannen min og jeg i fostervann..

jeg sto i en sånn prekestol da herligheten smalt i gulvet...

Skrevet

Kl halv ni om morgenen i senga mens jeg lå og prata med sambo. Hørte et lite knepp og så fossa det ut.... litt sjokka ja, nesten 4 uker før termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...