Gå til innhold

Hva med en liten presentasjons runde?


hotnsweet har 2 små..

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg er 29 år, gift og bor på Nordstrand. Vi venter førstemann som er liten gutt 25. januar og gleder oss stort:)

Håper å treffe noen av dere på BIM-treff.

 

Vi er også 3 stk fra BIM som møtes inneimellom og som bor på på NORDSTRAND/LAMBERTSETER - er det flere fra dette området som vil være med å møte oss - så bare si i fra:)

Hyggelig å bli kjent med kommende mammaer i nærmiljøet for trilleturer osv - så heng deg på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26 år og er fra fastlands siden av karmøy. Bor her sammen med min samboer;) vi gleder oss veldig til den lille gutten vår skal komme. Har termin 22 januar;) Skal etter planen fødte på Haugesund sykehus;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 20 (21 i januar), har en flott samboer på snart 34. Vært sammen i snart 4 år, bodd sammen i to. Han har en sønn som blir 6 år på min termindato, 3.januar ;) så dette blir spennende! Har vært på 4 UL, men vet ikke kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er 34 år og svensk men har bodd i Oslo de seneste 10 årene og de siste 6 årene sammen med den beste norrmannen:)

Dette er vår første og terminen er 2 jan. Skal føde på Riksen.

UL viste uten tvil en liten livlig gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er ei jente på 24 år fra Alta, men skal føde i Hammerfest.

 

Vet ikke kjønnet, venter i spenning.

 

Har termin 22 januar, så har tenkt å holde igjen til da :)

 

Har en samboer på 28 år.

 

Dette barnet blir både hans og mitt første :)

 

Jeg jobber med IP telefoni, mens han er mekaniker på catepillar kjøretøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! 25 år gammel her,bosatt på Nes på Hedmark,utenfor Brumunddal. Jeg og samboeren skal ha vår første,termin 14.januar. Ganske sikkert en gutt,som da skal hete Sander :) Planen er å føde på Lillehammer.Gleder oss masse :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år, från sverige men har bott i Oslo sen januari. Vi (min samboer å jeg) har termin 18 januari.Det er en liten gutt där inne i magen:) Vi ska føde på A-hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 31 år, rekker kanskje å bli 32 før vår førstefødte melder sin ankomst. Termin er 10. januar.

 

Jeg er ei Lofot-jente, men bor i Tromsø på 12. året, sammen med min kjære. Skal føde på UNN. Vi er ikke sikre på hvilket kjønn lille vennen i magen har, men tror kanskje det er ei jente. Jeg vil at hun skal hete Solveig, men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er ei jente med gutt i magen, termin 20 januar :D

Er samboer, fødeplass på Gjøvik - bor her.

Har ei jente på 15mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og kommer ifra sunnmøre.

Jeg og samboer venter vårt første barn den 7 januar og gleder oss stooort til d!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg heter Stine-Mari, er 24 år. Jeg og min mann venter en gutt 27 januar. Jeg er lærer, kommer opprinnelig fra Kragerø, men vi har flyttet til Porsgrunn. Skal føde i Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år, bor i Oslo med mann, to sønner (des-00 og okt-06) og en hund. Venter en gutt til den 10. januar, så her blir det skikkelig gutteklubb! Skal føde på Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld:)

 

Jeg er Jea, er 21 år, er født Porsgrunn, men bor på Stord. ( Mellom Bergen og Haugesund) Er usikker på hilken termin gruppe jeg hører hjemme i, da ene terminen er 31 januar, og UL er 3 februar. ( Men januar er jo nærmere, derav mindre ventetid, hehe:p)

Jeg og samboer har nylig kjøpt oss ny leilighet, gleder oss bare til den vesle kommer:)

Jeg er student, han er 26 og jobber i et lokalt firma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:0)

Jeg er 27 år, fra stavanger og venter barn nummer tre (som mest sansynlig blir ei jente) med ultralydtermin satt til 7 januar.

Jeg er gift og vi har ei herlig jente på 4 1/2 år og en godgutt som ble 1 år for 3 dager siden.

Er utdannet omsorgsarbeider og jobber i barnehage på 0-3 årsavdeling som jeg stortrives med:0)

Vi gleder oss masse til å få ett nytt familiemedlem;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 31.12, men håper å føde i januar... Er 31 år, og dette blir det første barnet for både sambo og meg. Bor i RIngsaker, skal føde på Lillehammer. Ser ut til at vi får ei jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 25 år som har en datter på 2,5 år og venter nr 2 22januar:=) en liten guttebaby! Jeg skal føde på sus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en jente på 28 år som kommer fra Bodø, men som har funnet den store kjærligheten i Oslo. Har bodd her i 3 år og blir nok boende her siden jeg har funnet meg en oslogutt.. Vi venter vår førstefødte den 13 januar, og gleder oss veldig til å bli kjent med den viltre jenta i magen! Jeg jobber som sykepleier og stortrives med det! Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

27 år gammel jente bosatt på Sunnmøre. Venter min førstefødte 15.januar, og både jeg og samboer'n gleder oss masse! Jeg jobber i helsevesenet, han er student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...