Gå til innhold

Hva med en liten presentasjons runde?


hotnsweet har 2 små..

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 28 år, er gift, har en datter på 17 måneder, to katter og hus på Lørenskog. Skal føde på A-hus og gleder meg masse til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 29 år, kommer fra N-Tr.lag, men bor for tida i Tromsø sammen med typen min (dvs. mannen min, men har ikke vent meg til å si det ennå, siden vi er relativt nygift). Vi venter vårt første barn 24. januar, og vi vet helt sikkert at det blir en gutt. Navnet har vi ennå ikke bestemt, men vi jobber hardt med å finne aktuelle kandidater.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, fra Kirkenes (laaaangt oppi nord-øst)

Her bor jeg med samboer og en liten sønn på 17 mnd, å venter ikke mindre enn ei jente og en gutt 2 januar. Blir nok forhåpentligvis Kirkenes sykehus hvis alt går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

God Idee:)

Jeg er 22 år og gravid for første gang. Har samboer og bor i Ålesund område. Vi har termin 19.01.og vet ikke kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) for en god ide!

jeg er ei jente på 21, utdannet hjelpepleier, venter min første 10 januar! utfra ultralyd venter vi visst ei jente:)

har en stesønn på 5 år! vi er bosatt i nord odal, skal føde på kongsvinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, førstegangs og venter jente 7. januar. Bor på et småbruk på Eidsvoll med samboer, to hester, to hunder, katt og fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 17 år. SKa føde i Tønsberg og venter ei jente. er samboer med verdens herligste gutt/mann=P vært sammen i litt over 1 år og er nyforlovet!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, eller VI heter det vel..Jaja. Uansett: Har termin 21. januar. Skal klekke på St. Olavs. Det blir visst en jente.

Bor på Rosenborg i Trondheim med snill samboer og tasser rundt på universitetet som en nokså umotivert student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:)

jente på 26 år,bor på nesodden.

vi venter en gutt 6 januar,har to jenter fra før på 5 og 6 år.

skal føde på riksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 27 år gammel, har vært samboer med barnefaren på 30 i over 5 år nå, og vi venter vår førstefødte 1. januar. Krysser fingra (og beina) for at hun ikke kommer før og at jeg kan fortsette i januarklubben. Ser ut til at det blir ei jente, som vi ikke klarer å bli enige om navn til.

Første barnebarn på begge sider, så ikke bare vi som er spente.

Bor i Hamar og skal føde i Elverum. Håper på vannfødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og har vært kjæreste med samboeren min i 10 år! Vi venter vårt første barn 5.januar og gleder oss enormt:) Det blir en gutt, men vi er ikke blittt enige om navn enda..

Bor for tiden i Hammerfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og gift, bor i Oslo sammen med min snille mann på 31. Vi venter vår første. Skal føde på Riksen, termin 12. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, og samboer med en god tønsberg-mann på 27. Vi bor for tiden i Oslo, men lengter ut av byen, og vil nok også flytte herfra når vår lille nærmer seg året. Dette er vår første, termin 14.januar...håååper jeg klarer å snike meg til en plass på ABC på Ullevål, men er muligens litt sent ute... Ullevål blir det hvertfall uansett. Kjønn vet vi ikke - etter ordniær ul + 3d som bare var forvirrende ("Det er en gutt. Eller...neeei..det er en jente...eller kaaanskje..neeei") har vi innsett at den lille ønsker å holde det helt for seg selv - så vi gir oss. Gleden er like stor uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år, gift, bor på Hamar. Har en gutt på 3 år og venter en gutt til 8 januar. Føde på Elverum.

 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 24 år, og har vært sammen med min kjære i 7 år, forlovet i 6. Han er 27 år, og vi bor på Toten med hus, to hunder og god plass :) Dette blir første barnebarn på begge sider.

 

Vi venter en gutt, som sannsynligvis skal hete Sverre. (Hvis det ikke blir mange med det navnet pga Sverre Magnus). Termin er 26. januar etter ultralyd. Dette er vår første, og han er aktiv!!! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, bor i nærheten av Steinkjer sammen med min samboer (og forlovede), hund og katt. Terminen er 14 januar, og jeg skal føde på Levanger. Dette blir min første og hans andre. Vi gleder oss masse! Kjønnet vet vi ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei=)

 

Er en ung dame på 19 år som kommer halveis fra hammerfest og halveis fra herøy på sunnmøre.

Bor for tiden i lag med min forlovede hvor vi venter spent på vår lille prins som skal hete Bastian Markus.

Jobber også fulltid som lærling i resepsjonsfaget og trivst med det=)

 

Med vennlig hilsen Victoria=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og venter min første. 99% sikkert en liten jente. Er fra Oslo, men har nettopp flyttet til Bærum. Skal derfor føde på Bærum sykehus. Har samboer og hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Eg e då altså i skrivende stund 24 år, men blir 25 år den 31.12...........

 

eg e litt sånn vet kje heilt kor eg ska ver henne. har UL termin 4 januar, og mens termin 31 desember.. Har en liten gutt som blir 2 år i des fra før, er samboer på 5 år( tiden flyyyyyyyyyyyyr)

 

Jeg venter en liten gutt som ikke har fått navn enda, men vis d blir mitt navn som vinner så heter han Luca Emil( uttales emiiiiiil)

 

Vi bor i vertikalt del, der min nabo og venn også venter en gutt i mars, d blir så gøøøøøøøøøøøy å ha noen vegg i vegg å henge sammen med:)

 

Eneste muligheten til fødeplass er Stavanger universitets sykehus... slik som sist:)

 

blir nok annerledes denne gang siden d har blitt pasien hotell.. snadder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg bor i Brumunddal og er 31 år! Har termin 21. januar og det er ei jente inne i magen min! :)

Skal føde på Gjøvik sykehus! Første barnet for meg og samboeren min! Har handlet en del ting og har begynt å tenke i forhold til fødselen! Dette blir spennende! :)

 

Snuppa08

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...