Gå til innhold

Hva med en liten presentasjons runde?


hotnsweet har 2 små..

Anbefalte innlegg

Hva med en liten presentasjons runde av oss januar mammaer?

For de som har vært medlemmer siden begynnelsen av svangerskapet og vi som var litt trege..

 

Jeg er HotnSweet, 25 år fra Oslo. Er samboer og har fødeplass på

A-hus. Termin 4.januar. Vet ikke kjønnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på jeg.

 

Er 26, opprinnelig nordnorsk men har funnet den store kjærligheten i en Oslomann, og de vil som kjent ikke flytte fra byen sin så her blir vi nok:)

Er samboer og skal føde på ABC. Termin 21. januar og er fast bestemt på å la kjønnet bli en overraskelse frem til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, og kommer fra Porsgrunn. Bor for tiden midt på fjellet, men flytter tilbake til Porsgrunn så fort jeg går ut i permisjon! Har vært gift i 1,5 år med en tyrkisk mann på 26 år.

Vi venter vårt første barn den 30. januar, vet ikke kjønn. Skal føde i Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd + 1 er snart 33 år, gift, bor og jobber i Oslo. Vi bor på Lambertseter - for de som vet hvor det er;-). Jeg har en gutt på 2 år fra før.

 

Jeg har termin 25. januar og det blir sannsynligvis en jente som skal hete Solveig. Jeg skal føde på Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg heter Grete, er 27 år gammel og bor i Namsos i Nord -Trøndelag. Er gift med verdens fineste mann på femte året, og venter en liten gutt 16. januar=) Dette blir vår førstefødte etter flere mislykkede svangerskap, og jeg skal føde på Sykehuset Namsos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

er 26 år og kommer fra ålesund. gift og har en datter på 6 fra før..

venter en liten gutt 24 januar som skal hete sander:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei Ålesundsjente på 24, bosatt i Bergen på 6.året nå. Her studerer jeg medisin, er halvveis i studiet. Jeg er gift med en kjempekjekk sykepleier, og venter min første 20.januar. Vi tror det er ei jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ei jente på 25 år fra Kongsvinger. Har termin 16 Januar, og skal føde på Kongsvinger sykehus. Har ei jente på 4,5 år fra før. Vi vet ikke kjønnet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ei jente på 24 år som opprinnelig fra Kristiansund på nordvestlandet, bor i Oslo nå. Her har jeg studert i 3 år og slått meg ned på Grorud sammen med min kjære. Har termin den 14. januar, skal føde på ABC..

Vi vet ikke kjønn ,men magefølelsen sier fast bestemt at det er en gutt!

Jeg har veldig lyst å bli kjent med flere i samme situasjon, hadde vært koselig med noen trillevenninner i vintermørket:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 28 år, gravid med nr 2, har termin 21 januar. Gift og har en gutt på 2 år og venter en liten gutt til. Skal føde på ringerike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente i fra Hammerfest (verdens nordligste by), men bor i Kvalsund som er ca 30 minutter utenfor Hammerfest, og er 17 år.

Jeg bor her i felles leilighet med samboeren min på 22, han er elektrikker mens jeg skal bli jordmor og enda går på VGS.

 

Vi har termin 12.januar og venter til da med å vite kjønnet.

Fødeplassen blir nok Hammerfest sykehus.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente på 22 år som er opprinnelig fra Mo i rana oppe i nord, men har nå flyttet til Strømmen i akershus. Termin har jeg den 26 januar og skal føde ved Ahus. De sa på ultralyden at antagelig var det ei lita jenta i magen min , men hvem vet ;)

dette blir min første lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heis.

Er 22 år. Bor i trondheim. Der bor jeg med min samboer gjennom 6 år , en sønn på 5år,to kjempe søte katter på ca 8mnd og et par fisker. Har termin 31 januar .Vi vet det blir jente å hun skal hete Leah å vi gleder oss kjempe masse.Fødeplassen blir st. olavs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg er celine.venter.ei.jente.7jan, 21år fra larvik

Bor alene jeg skal føde på tønsbergsykehus (SiV)

Jeg venter ei jente 7 januar og hun skal hete Ariella Alexandrea.

Dette blir mitt første barn, er utrolig spent og gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette var en god idé:). Jeg heter Anette, 25 år og lærer. Bor og kommer fra Bergen (arna utenfor Bergen). Samboer på det 6 året (forlovet i 3 av dem) og dette er vår første. Vi har termin 17. januar og det blir en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen alle sammen:)

 

Jeg heter ida, er 18 år, og bor i ålesund:) venter en liten gutt den 21 januar:) jeg og samboeren min gleder oss kjempe masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og bor sammen med min mann, mine to barn (10 og 7 år), hund og to kaniner. Vi venter en gutt på bursdagen til vår sønn (30. januar). Jeg gleder meg masse til å få et lite nurk igjen. Er for tiden i full jobb som lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er iselisom og er 20 år- har en samboer som er 24. jeg er fra kragerø og han fra stokmarknes. vi bor nå på stokmarknes og skal føde her. har termin 22januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :o)

 

Jeg er 30 år og kommer fra Oslo. Er samboer med verdens vakreste mann og vi har vært sammen i 8-9 år. Vi bor på Lørenskog og har en gutt på 5 år. Den 29. januar har vi termin igjen og da venter vi ei lita jente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 vintre gammel og samboer med en kjekk lastebilsjåfør på 23, vi har vært sammen fra han akkurat var fylt 17 og kjørte rundt på moped :) hehe, true love. har hus, to biler, campingvogn, to katter og en trolljente på 2 og ett halvt, venter nå nr to 19. januar. vet ikke kjønnet, men visste forrje gang at det var ei jente, og føler denne gang det ikke kan være annet enn en liten gutt der inne.

bor i gokk :) midt blandt fjell og svigermødre, og skal føde på stokmarknes sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år og fra Levanger.Jeg og min flotte samboer, har vært sammen i 11 år,og venter nå vårt 2 barn.Har en nydelig gutt på 3 år og har nå termin 3 januar.Sambo er straks 29 også og Offshore arbeider.Ja det var litt om meg:-) Gleder oss veldig til nurket kommer....viste seg å være jente på ul da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er 27 år, kommer fra vestlandet, men bor nå i Hvittingfoss (Buskerud), sammen med samboeren min på 34. Vi venter en liten gutt 6. januar, og fødested blir nok Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...