Gå til innhold

Hva med en liten presentasjons runde?

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg er 29 år, gift og bor på Nordstrand. Vi venter førstemann som er liten gutt 25. januar og gleder oss stort:)

Håper å treffe noen av dere på BIM-treff.

Vi er også 3 stk fra BIM som møtes inneimellom og som bor på på NORDSTRAND/LAMBERTSETER - er det flere fra dette området som vil være med å møte oss - så bare si i fra:)

Hyggelig å bli kjent med kommende mammaer i nærmiljøet for trilleturer osv - så heng deg på!

Fortsetter under...

Jeg er 26 år og er fra fastlands siden av karmøy. Bor her sammen med min samboer;) vi gleder oss veldig til den lille gutten vår skal komme. Har termin 22 januar;) Skal etter planen fødte på Haugesund sykehus;)))

Jeg er ei jente på 20 (21 i januar), har en flott samboer på snart 34. Vært sammen i snart 4 år, bodd sammen i to. Han har en sønn som blir 6 år på min termindato, 3.januar ;) så dette blir spennende! Har vært på 4 UL, men vet ikke kjønn :)

Hei :)

Jeg er ei jente på 24 år fra Alta, men skal føde i Hammerfest.

Vet ikke kjønnet, venter i spenning.

Har termin 22 januar, så har tenkt å holde igjen til da :)

Har en samboer på 28 år.

Dette barnet blir både hans og mitt første :)

Jeg jobber med IP telefoni, mens han er mekaniker på catepillar kjøretøy.

Annonse

Hei. Jeg er 31 år, rekker kanskje å bli 32 før vår førstefødte melder sin ankomst. Termin er 10. januar.

Jeg er ei Lofot-jente, men bor i Tromsø på 12. året, sammen med min kjære. Skal føde på UNN. Vi er ikke sikre på hvilket kjønn lille vennen i magen har, men tror kanskje det er ei jente. Jeg vil at hun skal hete Solveig, men vi får se...

Annonse

Hei og god kveld:)

Jeg er Jea, er 21 år, er født Porsgrunn, men bor på Stord. ( Mellom Bergen og Haugesund) Er usikker på hilken termin gruppe jeg hører hjemme i, da ene terminen er 31 januar, og UL er 3 februar. ( Men januar er jo nærmere, derav mindre ventetid, hehe:p)

Jeg og samboer har nylig kjøpt oss ny leilighet, gleder oss bare til den vesle kommer:)

Jeg er student, han er 26 og jobber i et lokalt firma:)

Heisann:0)

Jeg er 27 år, fra stavanger og venter barn nummer tre (som mest sansynlig blir ei jente) med ultralydtermin satt til 7 januar.

Jeg er gift og vi har ei herlig jente på 4 1/2 år og en godgutt som ble 1 år for 3 dager siden.

Er utdannet omsorgsarbeider og jobber i barnehage på 0-3 årsavdeling som jeg stortrives med:0)

Vi gleder oss masse til å få ett nytt familiemedlem;0)

Hei! Jeg er en jente på 28 år som kommer fra Bodø, men som har funnet den store kjærligheten i Oslo. Har bodd her i 3 år og blir nok boende her siden jeg har funnet meg en oslogutt.. Vi venter vår førstefødte den 13 januar, og gleder oss veldig til å bli kjent med den viltre jenta i magen! Jeg jobber som sykepleier og stortrives med det! Lykke til, alle sammen!

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...