Gjest Skrevet 27. september 2007 #51 Skrevet 27. september 2007 Ser for meg at du er av typen som røyker og drikker for å være sikker på at babyen ikke blir for stor... Jeg - derimot - har født 2 gutter på nærmere 5 kg, og det er jeg stolt av!
snirkeline Skrevet 27. september 2007 #52 Skrevet 27. september 2007 Syns det er ærlig sagt av bebbisjenta å innrømme at hun reagerte.Det gjorde jeg også....vil vel kanskje ikke bruke samme ord,men må jo si at jeg sperret øynene opp litt pga utseende..datteren min lurte på om det var hår som hadde grodd langt oppover magen.. Men alle er forskjellige,og jeg vil ikke kalle magen stygg,men heller litt spesiell.Iallfall i forhold til de magene jeg har sett.Og jeg syns ikke hun var såååå stor. Ble imponert over hvor flink hun var,jeg hadde sikkert svimet av for lengst hadde det vært meg:-)
Mulle :) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #53 Skrevet 27. september 2007 Sjokkert her Var ikke meningen folk skulle være stygge i dette innlegget da Bebbis jenta..... Snakk om å drite seg ut da.. Innlegget var pga hun var 150 cm høy. Da virket magen hennes stor.. Ikke stygg og fæl og alt mulig du har skrevet her.. Sjokkert over at en gravid dame kan si noe slikt... Ja hun var kjempe flink. All ære til henne som fikk pluggen ut
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. september 2007 #54 Skrevet 27. september 2007 Diger mage ja fikk skikkelig vondt av mannen som stod der og var fortvilet og redd for dama si,da di roptr etter bakvakt og alt som var så bare at han la ansiktet ned i puta hennes,stakkars mann,men hun var utrolig flink. Den stripa du ikke likte på magen hennes kan vel være den som mange får "fødslelsstripa",vet ikke hva den kalles,bare at hennes blir svart for hun er mørk,mens vår blir brun,da går den bort etterhvert,jeg syntes gravid mager er utrolig vakkert,og skjønner ikke hvordan noen kan si at store babyer er stygge,den jenta var kjempe nydelig. Så bebbisjenta håper du får ett vakkert barn.
Fraggelhysa! Skrevet 27. september 2007 #55 Skrevet 27. september 2007 Herregud damer!! Jeg skjemmes på vegne av to av dere her inne. "Ser for meg at du er av typen som røyker og drikker for å være sikker på at babyen ikke blir for stor... "Sitat spetakkel "Hadde jeg møtt deg i RL så skulle du fått skikkelig juling." Sitat Mamma`n til skjønne gutten Hva får dere til å tro at det dere sa var noe bedre enn det hun sa?? For en oppførsel, jeg blir helt sjokkert. GREIT det var kanskje ikke en gjennomtenkt kommentar, men å si sånt til henne er onskapsfullt! Jeg så magen i går og ja, den var ikke noe glansbilde. Men for ei dame og for en fødsel sier jeg bare! Hatten av til henne, håper hun tør å føde igjen etter sånn behandling.
Etaner Skrevet 27. september 2007 #56 Skrevet 27. september 2007 Må bare få si at det var en av de tapreste damer jeg noen gang har sett... Huff tenk å ha en sånn fødsel og i tillegg ikke forstå språket underveis. Jeg hadde dødd av skrekk tror jeg.. Nei det var en veldig veldig flink dame. mannen min ble tilogmed fengslet...
Monajenten Skrevet 27. september 2007 #57 Skrevet 27. september 2007 Skjemmes du kun av de to, og ikke av bebbisjenta som sa at en gravid mage var jævlig stygg fordi den så annerledes ut? Er det meningen at magen skal være noe glansbilde da? Skal man måtte gå rundt å være flau fordi man ikke ser ut som en modell selv som høygravid og fødende? Har virkelig verden blitt så brutal at voksne mennesker skal slenge dritt om gravide kvinners mager som er det flotteste og mest fantastiske i verden? Fy faen sier jeg bare.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #58 Skrevet 27. september 2007 Innrømmer at den uttalelsen var drøy! Ble bare sinnsykt provosert...
~**nuttis**~ Skrevet 27. september 2007 #59 Skrevet 27. september 2007 Herregud for et gnål..snakk om å bry seg her,ha ha ha
Fraggelhysa! Skrevet 27. september 2007 #60 Skrevet 27. september 2007 Nei, det er nok meningen at en gravid mage skal se ut som et glansbilde, da hadde ingen fått fødselsstripen og strekkmerker. Men uavhengige av hvordan magen ser ut under genseren så er gravide kvinner et vakkert syn. Håper ingen går rundt å er flau over sin gravide kropp. Skjemmes får bebbisjenta gjøre selv, det poengterte de fleste som svarte på denne tråden. For meg var det viktig å få frem at det bør være grenser for hva man skal svare et menneske som sier noe teit. Jeg forsvarer ikke uttalelsene hennes, de får hun stå for selv. Jeg mener bare at inkvisasjonen er over og man må få uttale seg om et tema uten å få trusler om juling.
AnonymMamma Skrevet 27. september 2007 #61 Skrevet 27. september 2007 Hvem er barnslige her lurer jeg. Magen var jo langt ifra pen men tydelig at dama ikke bryr seg selv siden hun stiller opp på offentlig tv og føder. De andre kommentarene fra dere andre her er helt utrolig og hårreisende. Tipper mange tenkte som bebbisjenta men holdt det inni seg. Og nei ikke alle mager og nyfødte bebier er pene. Ikke alle som ser på det med glorieøyne. Lurer på hvem som er voksne her, eg har ikke hørt på maken av voksne mennesker jeg. skam dere. Er d rart d er krig i verden=(
Gjest Skrevet 29. september 2007 #62 Skrevet 29. september 2007 Jeg ble også sinnsykt provosert av bebissjenta sin kommentar, men jeg innrømmer ikke at uttalelsen min var drøy. Jeg mener det virkelig. Hu hadde fått skambank om jeg hadde hørt hun hadde sagt noe sånt om en gravid dames mage. SKIKKELIG SKAMBANK. Det går faen ikke an å si noe sånt om en mage. Tenk om eieren av magen var din (Les. du som synes at min uttalelse var verre enn bebissjentas uttalelse)Da hadde du blitt veldig såra vil jeg tro....for alt vi vet, sitter eieren av magen å leser denne tråden.
Dronningen! Skrevet 29. september 2007 #63 Skrevet 29. september 2007 Dette er snodig jenter.. Her blir det skrevet et helt uskyldig innlegg om en fødsel på tv- gi innlegget noen døgn på Dib og det er forvandlet til en drittslenger/hetsetråd! Kvinner i et nøtteskall?
Kirsebæra Skrevet 29. september 2007 #64 Skrevet 29. september 2007 Nei jeg er enig jeg, Magen var ikke fin i det hele tatt, men det betyr ikke det at jenta ikke var flink, for det var hun. herregud jeg hadde nekta å føde hvis jordmora hadde lagt seg på magen min,men hun gjennomførte hele fødselen! dritflink var hun, men jeg er ærlig jeg, magen var ikke fin! man må få lov å si sin mening uten å bli halshugd her altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå