Gå til innhold

OH MY FOR EN MAGE :O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstrem vil jeg kalle den....

KJenner at jeg får vondt i fødselskanalen hver gang jeg ser på dette programmet!

Skrevet

Ja sitter med kryssete ben her jeg...

Skrevet

haha...

Jeg tuller ikke altså, jeg har faktisk vondt. Det er ekte empati det!

Skrevet

Ja jeg og får vondt.. Helt grusomt :s

Skrevet

Å der kom tårene...

Bare hjelper han pappa`n som sto med armene i kors og stiv av skrekk!

Skrevet

Å hjelpes meg... Hent tørkerull!

Nå fikk jeg flashback fra min egen fødsel

Skrevet

Åhh hadde du dramatisk fødsel???

Skrevet

Ja, Flisa forsvant opp hver gang jeg hadde presset henne litt ut. Så sugekoppen måtte fram Og til slutt var det 2 jordmødre, en lege og 2 barneplaiere inne hos oss.....

Litt mye action på en gang:o/

Stakkars mannen sto med svære øyne og gråt så fælt at han ikke orket å klippe navlestrengen....

Nei, nå ble jeg kvalm.

Skrevet

Den magen var ikke annet enn helt jævlig stygg!!!

Stakkars dame...

Skrevet

Huff så slemt sagt.

Nå så jeg ikke denne damen, men jeg hadde ALDRI i verden fått meg til å si at en gravid mage var jævlig stygg.

FY!

Skrevet

Fatter ikke at dere kan sitte igjen etterpå å tenke på hvor stygg magen var.. Når en babye holdt på å daue.

*rister på hodet*

Skrevet

Syntes ikke den så så stor ut jeg :) tror ikke min var så mye mindre,, men så hadde jeg lagt på meg over 20 kg som storts ett satt seg på magen også da hehehe...

Skrevet

Bebbis: er du helt brødhode, eller? Du er klar over at magen blir ganske stor når man er ca 1.50 høy og har en unge på 4,5 kg inni der?

Skrevet

Det er vel ingen her med hånden på hjertet som kan si at det var en fin mage...magen var full av strekkmerker og misfarget svart!!

Det så faktisk helt jævlig ut!!

Skrevet

Misfarget svart??? Hallo, hun er mørk i huden, ikke rart at den var mørk. Magen var vanvittig stor, hadde vært merkelig hvis den IKKE var full av strekkmerker.

Skrevet

Var jo ikke størrelsen som gjorde magen stygg, synes ikke magen var spesielt stor. Var den misfargingen hun hadde fått...

Skrevet

At du sier sånt!?

Hva om du får sånn mage til neste gang? Hvordan vil du tenke på det du sa nå ista?.

Jeg har fullt av strekkmerker på mage og jeg bryr meg ikke for jeg har fått en flott gave, min sønn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...