Gå til innhold

OH MY FOR EN MAGE :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin snart, og magen er langt fra slik = )

Blir ikke noe neste gang etter denne = )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen, bebbisjenta, jeg rister på hodet av deg.

Jeg er dypt sjokkert.

Har faktisk ikke ord.

Skrevet

Jeg hadde termin 17 feb og hadde ikke strekkmerker.Det ble 2 uker overtid og fikk strekkmerker da..

Skrevet

Vel, du er neppe så innmari perfekt selv om magen din ikke er full av strekkmerker. Hvis utseendet matcher kjeften på deg, så tør jeg ikke tenke på hvordan du ser ut *en sånn man skremmer unger som ikke vil spise maten sin med*

Skrevet

*ganner strekkmerker og svart mage på Bebbisjenta* ;-p

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Det er vel en grunn til at Bebbisjenta IKKE har magebildet på profilen sin! :-)

Tragisk.......!

Skrevet

Magen var både stor OG mørk, kall det gjerne misfarget, men hva så?

Ingen mennesker er like, ingen graviditeter er like og ingen mager er like! Det som betyr noe er hva som er inni magen, og ikke hvordan den ser ut utenpå! Forøvrig var det en aldeles nydelig babyjente som såg dagens lys og den mammaen var tapper som få. At magen hennes ikke var glatt og strøken burde både du og jeg og alle andre gi blaffen i, er du ikke enig, bebbisjenta?

Skrevet

Ja, den var svææær!! Herreguud! Nei, fy faen!! sa mannen i huset her... he he, ganske sjokkert tror jeg.

Skrevet

Legger meg flat og innrømmer at jeg føder SVÆRE FÆLE babyer på 5 kg, og at magen er svart som Afrika og full av fæle strekkmerker!!

*himlehimle*

Skrevet

Svære fæle babyer, fortsett å grav din egen grav, snuppa;-p

Skrevet

Huff....jeg skjønner bare ikke at folk kan få seg til å si sånne slemme ting om mager som beskytter et lite liv.

Hva om det hadde vært dere selv?

Hadde dere satt pris på om folk gikk rundt å sa at du så helt jævlig ut, når det viktigste er at du har en frisk og fin baby, og faktisk har båret fram et liv?

Får helt vondt inni meg.

Skrevet

himmel og hav. Her sitter jeg og gråter over programet som er så følelselad. det siste jeg hadde tenkt på var hvordan noens mage så ut!! Jeg syntes det er utrolig lærerikt og fasinerende program og utrolig hvor inviduelt hver person,( "mage" !)og fødsel er. Hun jenten som fødte denne store bebisen var utrolig sterk og flink. Det jeg satt igjen med av henne var beundring! Hun var kanonflink. Gleder meg allerede til neste onsdag;)

Skrevet

Herlighet, når jeg ser en gravidmage er UTSEENDET iallfall det siste jeg tenker på! Er vel ikke så veldig nøye hvor estetisk magen er, så lenge den gjør jobben sin og rommer et lite menneske.

Huff, det er ikke rart det er komplekser her i verden... Når folk går ut og kommenterer hvordan gravidmager bør/ikke bør se ut - er det noe man ikke har kontroll over så er det dette.

Magen min er dvask og full av strekkmerker, men jammen meg har den ikke huset jenta mi i 9 måneder, så jeg elsker den fordet om! Faktisk! Ikke var den særlig "vakker" siste delen av svangerskapet heller ville jeg tro, men det var MIN mage - og så lenge det som var inni kom ut velskapt og friskt så gir jeg jammen meg blanke i skallet utenpå.

Så det så!

Skrevet

Fæle babyer??

Mener du virkelig at babyer på 5 kg er fæle??

Du slutter ikke å sjokkere, du!

Først er gravidmagen jævlig stygg, og så er babyer som er store fæle.

Jeg er lei meg på dine vegne. Håper virkelig ikke du viser den holdningen til de rundt deg.

Skrevet

Var en nydelig baby den damen fikk.

Om hun hadde stor mage har vell ingen betydning.

Enkelte bør tenke litt, hun kan faktiske være her inne

på DIB hun også...

Skrevet

Jeg syntes gravid mager er kjempe fint!!

Ikke jææævlig stygg!!

Faen for en kommenta!Enkelte ting holder man for seg selv!!

Tenk om hun hadde vært en på dib då, å lest hva du sa!!

Er det mulig!

Skrevet

Hallo att det går ann å skrive så slemme ting om en kvinne som ligger å føder sitt barn. Hadde vært gøy å se hvordan dere var. Sikkert ikke ett vakkert syn. Lett for folk som sitter bak en maskin prate dritt om folk de ikke kjenner. Meget umodent og trist.

Skrevet

Jeg må si at jeg er DYYYPT sjokkert over deg Bebbisjenta.

At det er MULIG å komme med en slik kommentar overhode..

Du er vel den første som VIRKELIG burde gå i deg selv og tenke over hva du sier.

Makan til kvinnfolk..

Jeg har ikke sett på jm på tv i kveld.

Så har ikke peiling åssen magen ser ut. Men den uttalelsen din er helt latterlig og full av dumskap fra ende til annen og du gir deg ikke heller.

Hva sier det om deg?

Skrevet

fy søren nå blir jeg provosert, magen min var gedigen på slutten, jeg er kort og hadde en kraftplugg i magen, magen er dekt av strekkmerker.. så da var vel magen min stygg da?:P

fatter du egentlig hvor arrogant du oppfører deg??? dama fødte en baby i en hard fødsel, all cred til henne, men alt du klarer er å snakke dritt om magen hennes???

Skrevet

Til Bebissjenta: Ekstremt ondskapsfullt sagt av deg. Du er nok ikke et godt menneske, håper du evner å ta vare på barna dine og at du ikke formidler dine stygge stygge oppfatninger av andre til barna dine.

Du burde virkelig skamme deg. Hadde jeg møtt deg i RL så skulle du fått skikkelig juling. Fy faen du eer råtten innvendig.

Skrevet

Bebbisjenta...

Snakker om å drite seg ut. Du får nok din del av vanskelige ting du også når/ hvis du noen gang blir voksen. Snakker om å være drittunge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...