vekt85 Skrevet 15. oktober 2007 #51 Skrevet 15. oktober 2007 noen ideer: http://shopping.rettside.com/
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #52 Skrevet 15. oktober 2007 Sambo - tattoovering Vesla- leker + klær Besteforeldre - fotobok pluss kalender Svigerinne med mann- deilig kose pledd Svigerinne - blender Søster- vet ikke ennå Søster 2 - vet ikke ennå Nevø- leker Venninder og venner gidder vi ikke å kjøpe til, det for holde med familie.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #54 Skrevet 21. oktober 2007 *dytter* :0) nærmer seg jul med stormskritt =) Vi har vært å kjøpt sånne små læret på europris, 10kr stk,og lllegutt har fått male på de,de skal vi gi til besteforeldre og gudforeldre i julegave =) De er kjempefine,og ikke minst er det jo billig =) Vi skulle kanskje hatt oljemaling,men vi brukte fingermaling og funket bare godt det =)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #55 Skrevet 22. oktober 2007 *dytter* var en del juleting på siden nå=)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #58 Skrevet 25. oktober 2007 besteforeldre og oldeforeldre får fotobok. det gjør også sambo sin tante og onkel, de har ikke barn selv og er litt "liksomforeldre" og faddere til anniken. Min lillesøster (8 år) vet ikke, noen med forslag? Min tante og onkel - har ikke peiling. kjøper kanskje en flaske vodka til onkel og noe kos til min tante. fetteren min på 2 år får lekegravemaskin eller lastebil (opphengt!!!) fetteren min på nesten 1 år får noe lekegreier eller klær Anniken får få noe fine klær tror jeg... hun er jo bare 3 mnd da så bryr seg sikkert ikke så mye! Min og sambos lillebror - tror vi kjøper gavekort på kjøpesenteret. Min oldemor på 86 år tror jeg får få en kurv med syltetøy og sånt Sambos storebror+fruen -har ikke peiling... uff... nevøen min (4 mnd til jul) får klær eller noe leker hvis ikke det er noe annet de ønsker seg sambo... hm, han får bestemme selv...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #61 Skrevet 26. november 2007 *dytte* Nå nærmer julen seg med STORMSKRITT!!=)
RachaelRay Skrevet 9. november 2008 #62 Skrevet 9. november 2008 Blåse liv i denne =) Flere som har tips kanskje? Her blir det mye hjemmelaget i år, både strikka, sydd og laget smykker. Men så har vi type håpløs som menn på nesten 60 som har alt. Bilder av barna blir det liksom hvert år, men jeg lurer på fotobok, som jeg ikke har gitt før :-O
Gjest Kelly Taylor Skrevet 9. november 2008 #63 Skrevet 9. november 2008 voksne: kokebok av Bølgen og Moi, Bergans lue, gavekort Ikea, Service som de samler på, bok, julestjerne, div fotogaver av barna Barn: lydbøker, bøker, dvd, dataspill, (rema har masse spilll til under 150 kr)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. november 2009 Forfatter #64 Skrevet 13. november 2009 *DYYYYYYYTT*** dytter denne i år også =)
♥ DAME Skrevet 13. november 2009 #65 Skrevet 13. november 2009 Skal kjøpe gavekort på smakogbehag.no til flere
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 13. november 2009 #66 Skrevet 13. november 2009 Mamma+stefar: Sengetøy, etter eget ønske Pappa+stemor: sengetøy, etter eget ønske Mine besteforeldre: massasjematte til å legge i stol, spleiser med mamma Min bestefar: Aner ikke, kanskje en bok om lokalhistorie, evt kurv med diverse pålegg og sånn i Min lillebror + mannens lillebror: gavekort Min lillesøster: Hannah montana the movie Mannens foreldre - Hardangerbestikk Mannens storebror med kone: Aner ikke Nevø: Noe leker eller noe Mannens tante og onkel: gavekort på tilbords Min tante og onkel: vinskap, spleiser med mamma Deres barn igjen: Branndrakter, spleiser med mamma Mannens besteforeldre - sikkert en kurv med diverse stæsj i. Mannen: ny jakke Ungene mine aaaner jeg ikke hva jeg skal kjøpe til...
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 13. november 2009 #67 Skrevet 13. november 2009 Svigerbrødre: sengtøy eller alkohol Bestevenninne: Basis-topper, te-kopper, Barn av venninner: pysjamas mine foreldre: maleri med håndavtrykk av meg og mine søsken og barnebarn svigermor: gavekort
Nemofish Skrevet 13. november 2009 #68 Skrevet 13. november 2009 Eeelsker den tråden! Og jula! Vår datter 2 år: Stor jente-seng Mannen: Sykkelklær/utstyr, gensere, skiklær, noe sånt.... Farmor: Bok, dvd og ullsokker. Farfar: Dvd, ullsokker og?????? Aner virkelig ikke... Mormor: HJELP... Morfar: Skinnhansker, dvd, snop, flatbrød Mormor og morfar får fotokalender sammen... Oldemor 1: Fotokalender og snop Oldemor 2: Bilde av oldebarna samlet Oldemor 3: Blomst Oldemor 4: En pynteengel med ramme, potpurri Oldefar: Kurv med kaffe, syltetøy, gele, ullsokker og flaxlodd Søster 1: Lue, krus og bok Søster 2: Puslespill, bok og problemløser Søster 3 (og kjæreste): Brettspill, bok og spisepinner En koselig julestrømpe med diverse snop til naboen og avdelingen i barnehagen. Venninne: Servietter, lys, 2 tekopper og en pakke te Jente 7 år: Top Model hobbysett og pysj/undertøy Jente 5 år: Barbiedukke Jente 4 år: Brettspill Gutt 3 år: Bok og lydbok Gutt 2 år: Pysj
-------- Skrevet 13. november 2009 #69 Skrevet 13. november 2009 Her er årets liste til oss: * Sønn 5 år: Klær, bok og utstyr til liten traktor * Datter 2 mnd: Klær, og en leke * Mine foreldre: Hjemmelaget kalender, søskerbilde og skåler til godteri * Sviger: håndklær, sengetøy og søskenbilde * Min bror: Bok av Lars Monsen og en t-skjorte * Min søster og samboer: Ting til kjøkkenet ("brødpose", grytekluter), vegglysestaker * Mannen sin lillebror: Jägermaister * Mannen sin storebror: Flaske med vin, pluss ett eller annet * Mannen sin søster med mann: Skål til godt, og vegglysestaker * Min mormor og morfar: Bolle med julemotiv med en pose twist, to lys med julemotiv, kalender og søskenbilde. * Min farmor: Juleduk, bolle med julemotiv med en pose twist, kalender og søskenbilde. * Tantebarn nr1: Sett med lekebilder (politi, brann og ambulanse) * Tantebarn nr2: Hettegenser * Tantebarn nr 3: Genser * Tantebarn nr 4: Boksershorts, dusjsåpe * Tantebarn nr 5:To bøker * Tantebarn nr 6: pledd * Tantebarn nr 7: Sett med dusjsåpe og parfyme * Sønn av venninne (6 år): 2 gensere, og 2 bøker * Sønn av venninne (2 år): Fisher Price politibil * Datter av venninne (4 år): Ariel Barbie * Datter av vennepar (11 år): Toalettmappe med såpe og bodylotion og sokker * En onkel med samboer: flaske med vin og søskebilde *Vennepar: Flaske med vin * Vennepar: to stk pynteengler
Collette Skrevet 13. november 2009 #70 Skrevet 13. november 2009 Til mannen i huset er PC-underlag eller trådløst headset fra www.mirakeldata.no kjempesmart!!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. november 2009 Forfatter #71 Skrevet 14. november 2009 *dytter* =)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #74 Skrevet 14. oktober 2010 dytter denne hardt, jula nærmer seg og kanskje der er mer tips ute og går, noen som har nye gaver, ideer eller annet de vil dele.. kanskje mange som lager egne gaver fra barna??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå