Gå til innhold

Den Store Julegave-Tisp Tråd =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en digital fotoramme har du muligheten til laste opp tusenvis av bilder på et minnekort eller en USB minnepenn og enkelt få i stand en digital fotofremvisning på den ca. 8” store skjermen.

også når den står på skifter det bilder hele tiden

Skrevet

Denne syns jeg vi må dytte opp! Kjekk å ha:) !

Jeg har dessverre ingen gavetips! Men her var d iallefall mange fine:=)

Skrevet

Quadrilla kulebane. Den er helt super for barne i alle aldre.

Hadde en nett adresse men mistet den......

Hånd malte krus, er en fin ting til besteforeldre fra barna. Kjøpte kopp med maling for en 50 lapp på ekstraleker. Veldig gøy.

Abonnement på blad til barn, varer lenge.

Bøker synes jeg er veldig fin gave.

Gavekort på behandlinger tenker jeg flere skal få fra oss i år.

Smykker..

Hobbyting til vennene mine :-)

Skrevet

Utrolig smart tråd :)

dytter litt jeg:)

Skrevet

*dytter denne jeg* =))

Skrevet

Foreldre/svigerforeldre,besteforeldre,oldeforeldre,svigersøsken:

*lofotkiste(inneholder mat fra havets delikatesser)

*spekematkurv med vin og flatbrød..

*truse,makkoskjorte og en god bodylotion/dusjsåpe

*likør

*hjemmelaget pepperkake/sukkertøy som barna ha laget. legges i pene kakebokser/glass

Barna:

*Skolesekk

*Fotballutstyr

*stressless

noen ideer..

Skrevet

Vi har en sånn tanke om at "voksne" får gaver som kan brukes opp. Alle har det de trenger så vi kjøper f.eks kaffebønner, te, sjokolade og slike ting.

Mine venninner med barn pleier å få "luksus" til seg selv. Dusjsåper, bodylotion osv.

Single kompiser, fettere osv får alkohol. :)

Hjemmestrikkede sokker og ullvotter til babyer og små barn.

Vi gir ikke leker til unger om det ikke er noe helt spesielt de ønsker seg. De får så mye leker.. Da gir vi heller hobbysett og lignende. Har vært populært med sånne pakker med perler til smykkelaging hos småjententene. Mye fint på Panduro.

Skrevet

Besteforeldrene får fotografi av tuppa 20*25 (fikk av mini for 2 år siden) + en liten ting fra ungene, kanskje en kaffekopp med bilde på eller en sjokoladeeske med bilde av ungene på:-)

Oldemor skal få et fotoalbum av ungene + et lite fotografibilde av tuppa

Mine søsken aner jeg ikke. Hun ene ønsker seg sminke og hun andre ønsker seg gavekort på kid. Har to brødre som kanskje får et gavekort på klær da jeg ikke aner hva de ellers skal få + at de alle får et lite fotografibilde av tuppa.

Har en del barn (venners barn) og de får en pjyamas + 3 reflekser med deres navn på.

Et vennepar får en flaske rødvin.

Svigerbror med kone aner jeg ikke.

Nevø får sikkert klær.

Niese får perler.

Har et par tanter jeg også kjøper til, men aner ikke hva enda:-)

Har to andre venninner som vi har blitt enige om å ikke kjøpe noe til. Hun ene har selv to barn så da kjøper vi heller til hverandres barn. HUn andre har ingen barn og er gudmor til mine to og hun ønsket seg bare bilder av ungene hun :-) Får sikkert en liten liten ting fra ungene.

Skrevet

svigers skal få dyner og puter..noe de virkelig trenger:p åsså et bilde av emilie da:)

mamma får genser og bilde av emilie

pappa skal få startsett fra ikea:p sånn med talerkner for han har nesten tomme skap:p og et bilde av snuppa

søster får gavekort på dyrebutikken

bror får joggedress og film

svoger 1 og svigerinne får gavekort på jysk og bilde av snuppa

svoger 2 får gavekort på klær

venniner får hjemmelaget godterier og noe luksus til seg selv, unntatt ei vennine

vi har vært år en avtale om at i gave til hverandre så skal vi finne på noe sammen:)

sambo skal få gravemaskin modell (han samler)

ellers er det bilder av emilie til oldeforeldre osv

barn av venner får en liten leke og noe klær:)

Skrevet

jeg har lagd sursild til mamma og svigermor i flere år. og jeg får stadig igjen norgesglassene så jeg kan lage mer. =) super fin koselig gave.

de får som oftest noe ved siden av og da.

Skrevet

soveposer til dukken - til mine 2 guddøtre på 3 år. :)

masse gaver fra monogramservice har jeg kjøpt inn også, så mange får håndklær da.

no små strikka duker til min kjære sin søte snille gammeltante :):)

bilder av mini på julekort til alle, og bildekalender til besteforeldre og faddere.

sekk og drikkeflaske (adidas) kjøpt billig fra sportsmann til guttene (12-15år).

undertøy til jentene. (2stk 16-17 år)

ja..

Skrevet

lille skal få hakkebakkeskogen og kardemommeby på cd, teletubbies dvd og klær

mine foreldre - fotokalender + røkelaks, kremost, dill, lefser, sild og økologisk kaffe

svigers - fotokalender og gavepakke fra www.hervik.com

onklene til snupp (16-20 år) får noe klær

min venninne (fadder) - 6 rosendahl vannglass

oldeforeldre- bilde av snupp og noe hjemmelaget snop

de voksne barnehagen - krydderbokser fra traktøren

mine tanter/onkler - krydder/oljer fra traktøren

fetter og kusine - björn borg boxer og lesestoff

fadderen til lille - bilde og hjemmelaget snop

sambo skal få hjelm han kan ha i slalombakken og kanskje nye staver. ække heeeelt sikker enda

Skrevet

Nettbuttikken på www.unicef.no

Flotte ullsjal og silkevesker til mor, svigermor og sørstre og bestemor, deilig alpakkaullskjerf til fedre, onkler og brødre. Fine leker til barn + masse nydelige, håndlagde lys og kort til venninner.

I tillegg går pengene dine til noe fornuftig!!

Ta en titt da vel :)

Skrevet

Foreldre og svigers har jeg ingen aning.. heller ikke broren min og kona.. eller svigerinna mi og mannen..

Men nevø 1,2, og 3 skal få genser fra Polarnopyret + en liten leke eller sånn ved siden av.

Ungene til venninner skal også få polarn og pyret genser.. Blir mye gaver derifra i år! ;)

Sambo har jeg ikke peiling på.. ! Skal titte igjennom alle innlegga her å se om jeg får noen forslag!

Blir vel en kalender m/ bilder til besteforeldre og oldeforeldre i tillegg da;)

til mine venninner som jeg kjøper til blir det nok noe fra body shop

Skrevet

er det godt det syltetøyet fra hervik da?

Skrevet

En kurv med litt diverse oppi, blant annet litt hjemmelagde ting...f.eks brente mandler (lett å lage selv), hjemmelagd syltetøy/saft, hjemmelagd såpe, håndklær/kjøkkenhåndklær som passer hos den som skal få det, en flaske vin osv

Skrevet

*dytter* =)

Skrevet

Dytter:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...