Gå til innhold

Den Store Julegave-Tisp Tråd =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

kom med julegave tips,uansett til hvem,om det er oldemor eller barna,kom med tips =)

 

 

 

(jeg er blank akkurat nå,men kommer sikkert med noen etterhvert) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nieser skal få klokker.. Er det eneste jeg vet...

Skrevet

Bilde av barnet på lerret fra fotoknudsen til besteforeldre.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kjøpe til noen...men vet at jeg skal ønske meg ullklær til ungene.

Skrevet

Bilde av minste jenat til alle utenom tantunger (og søsken) Ett års bildet hennes.

Skrevet

Det gjør vi også. Her handler jeg en del til jul:

gaversomforandrerverden.no (geiter osv. ti den som har alt eller til de som liker gaver med mening)

 

thespiceshop.com Fantastisk mye godt krydder til hobbykokken.

 

spaaah.no Gode produkter hudpleie produkter og såper, også for de med sensitiv hud. Fint for smågavene, fra 50 til 100.

 

avelon.no Tegneserier. Hvem liker ikke det?

Skrevet

Besteforeldre og oldeforeldre får i år bilde fra fotografen fra oss voksne

 

Musematte (m/bilde av mini seff...) fra Mini pluss en twistpose eller noe lignende.

 

Bror m/familie: ????? Hjelp!!

 

Nevø får Elmotorsykkel. (http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=310&iItemId=125004)

 

Andre barn (venner stort sett) får i år truser, sokker, strømpebukse, body, pysjamas - litt etter behov og alder. Hvis de da ikke kommer opp med noen konkrete ønsker

Større barn: Kontantkort

 

Tante/onkel: spekemat med flatbrød, som jeg legger i en kurv el.lignende

 

Gammeltanter: blomster eller gavekort hos gartneren (kjekt til sommeren)

 

Flere har jeg ikke tenkt ut enda... ;)

Skrevet

masse tips her ja =)

Fikk lyst å handle julegaver nå,hehe =)

 

Kom med flere tips,venner,familie,barn,egne barn =)

 

Gjerne nettadr. også, og de hadde mye fint på spaaah.no =)

Skrevet

Håndlaget sjokolade fra den lokale sjokoladefabrikken...

 

Gå i skobutikken og få tomme skoesker til barne/babysko, kjempefine å kamuflere ting med, blir firkantede fine pakker som er lett å pakke inn.

 

Elektronisk gavekort fra kjøpesenteret til ungdommene.

 

hmm, blir vankelig i år dette, tom for ideer allerede...

Skrevet

Sist jul laget jeg julekurv til svigerfar som har alt. Den inneholdt vin, spekepølse, kaffe, sjokolade, juleservietter, julelys, flaxlodd og et bilde av barnebarna. Den gaven ble virkelig satt pris på. Så i år blir det julekurv til mamma, pappa og svigermor også.

Kan jo også inneholde kremer, dusjsåper, sokker, en bok, DVD, CD, juleblader, gavekort osv....

 

Vi kjøper enten klær eller mat til oldefar, oldemor får likør. I år har jeg kjøpt bøker til alle barna som skal få gaver fra oss..

 

Superundertøy og ullvangsokker pleier også å bli satt pris på her i huset..

Skrevet

Har bestilt hervig -boks med ulike typer syltetøy og saft til de gamle besteforeldra våre. Får bestilt over nettet. Da har de forsyning i lengre tider, og det smaker godt.

Skrevet

har du noe nettadr- noje?

Skrevet

dytter denne,håper på flere tips til julegaver til uansett hvem =)

Skrevet

Skal til fotograf med gutten vår, så det blir bilde til besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler..

Får gave i tillegg, men har ikke tenkt ut så mye enda..

 

Mamma og pappa: tror vi barna spleiser på et bilde..

Min søster:Vannkoker (akkurat flyttet hjemmefra, så det trenger hun..)

Sambo:Klær

Min bror: Mulig det blir et gavekort et sted..

 

Ellers har ikke jeg tenkt ut mer, men fin tråd,håper på tips..:-)

Skrevet

Vi skal kjøpe dørmatte til mine foreldre, den de har er 20 år gammel! I tillegg skal de få elektrisk boksåpner. Til tantebarn har jeg kjøpt ullgenser og ullbukse.

 

Vi har nettopp vært hos fotograf med snuppa, så noen får nok også et innrammet bilde av henne.

Skrevet

Her er lista mi over hvem som skal få hva..

 

Mine foreldre: Får et halvt lam ( dem har alt dem trenger, og ønsket seg dette) + dem får bhg bilde av O, og fotokalender

 

Svigermor: dobbelt vaffeljern

Svigerfar: Aner ikke enda

 

Jeg, min bror og søster har julekalender som vår mamma ha laget: Så jeg fyller opp min søster og sambo sin kalender, dem fyller opp min bror sin kalender og min bror fyller kalenderen til meg og sambo + at min bror får et bilde ettersom jeg ikke fyller hans kalender

 

Lillebror til sambo: studerer i utlandet, han ønsker seg snus - så et skal han få, pluss en liten ting til.

 

Storebror til sambo+frue: brodert julekalender med pakker (etter eget ønsket)

 

Storesøster til sambo+mann: sengetøy

 

mormor+morfar: hjemmelaget cognac og likør, + bhg bilde av O og fotokalender

 

farmor: kurv med forskjellig godt, litt spekemat, syltetøy osv + bhg bilde av O og fotokalender

 

Nevø 1: genser + lego bionicle

Nevø 2: genser + lego bionicle

Nevø 3: hjemmelaget kalender med små pakker

Nevø 4:??

Nevø 5:??

Nevø 6: pose med julegodt + 100 kr

Niese : ??

 

Barn av venninne: Puslespill + joggedress

Barn av venninne: Klær

 

Onkel +sambo: Kokebok + hjemmelaget likør

Tante + sambo: Nisse + hjemmelaget likør

 

Mitt søskenbarn + mann: Spill + kokebok

 

Min aller beste kompis: bhg bilde av O, + et eller annet

 

 

Hmm tror det var det.

Skrevet

Mine tips:

nettbutikker:

www.bokklubben.no

www.helti100.no

www.panduro.no

www.superkul.no

www.tumleplassen.no

www.selprodukter.no

www.butikk.autoklassikere.no

www.teaandcoffee.no

www.sportmann.no

www.playx.no

www.flava.no (singsang)

www.mmmat.no

www.gadgets.no

www.evilout.se

www.eventyrboka.no

www.enklereliv.no

www.haugenbok.no

www.bokkilden.no

www.hm.com

www.ellos.no

www.ikea.no

 

andre tips:

Til besteforeldre, oldeforeldre osv.: kalender med bilde av barn(a)

Til den ene søsteren min skal jeg sy en håndveske i voksduk

Til den andre søsteren min skal jeg sy en kjole av ett fleecepledd

Lillebroren min som er flyttet på hybel skal få startsett fra ikea

Venninnene mine skal få sett fra panduro til såpelaging

Vennene til lillegutt skal få lydbøker med Albert Åberg

Mamma og stefaren min skal få økonomipakning av vaskepulver eller noe sånt (ønsker seg det)

 

 

MEN jeg trenger hjelp til å finne ut hva man gir en enslig mann på 40 +, som alltid får klær eller noe brunt å ha i glasset (dette er faren min altså :o))

 

Skrevet

mange nyttige tips her ja=)

 

kom med flere om dere har =)

Skrevet

mange har kommet med flotte tips som jeg tenkte på en del selv også,

men den beste gaven som vi kikk ifjor var digital fotoramme

som vi bruker masse og er kjempe fornøyd med den...

Skrevet

Mannen min skal få fjellsko

dattera mi skal få dokkevogn

Sønnen vår får de store transformersene tenker jeg+ett eller annet...

Nevøene får dvd, gavekort på kjøpesenter, eller gavekort på SFkino...

søstern og svogern får rødvin

besteforeldrene våres...hm...kanskje årets juleakevitt

Skrevet

Besteforeldrene får fotobok

Søskenbarn av mini får klær

Fadderbarnet får Koseposen

Fadder til mini får bok

Venners barn får bøker

Eldste tantebarn får sminke

 

Tja, det er vel de jeg vet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...