Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 kom med julegave tips,uansett til hvem,om det er oldemor eller barna,kom med tips =) (jeg er blank akkurat nå,men kommer sikkert med noen etterhvert) =)
lillyvanilly Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Nieser skal få klokker.. Er det eneste jeg vet...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 foto kalender til oldeforeldrene til mini=)
Mrs. Bouquet Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Bilde av barnet på lerret fra fotoknudsen til besteforeldre.
*Rutletutt* Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Vet ikke hva jeg skal kjøpe til noen...men vet at jeg skal ønske meg ullklær til ungene.
Helnøtt med spire:) Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Bilde av minste jenat til alle utenom tantunger (og søsken) Ett års bildet hennes.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Det gjør vi også. Her handler jeg en del til jul: gaversomforandrerverden.no (geiter osv. ti den som har alt eller til de som liker gaver med mening) thespiceshop.com Fantastisk mye godt krydder til hobbykokken. spaaah.no Gode produkter hudpleie produkter og såper, også for de med sensitiv hud. Fint for smågavene, fra 50 til 100. avelon.no Tegneserier. Hvem liker ikke det?
trompetisten Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Besteforeldre og oldeforeldre får i år bilde fra fotografen fra oss voksne Musematte (m/bilde av mini seff...) fra Mini pluss en twistpose eller noe lignende. Bror m/familie: ????? Hjelp!! Nevø får Elmotorsykkel. (http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=310&iItemId=125004) Andre barn (venner stort sett) får i år truser, sokker, strømpebukse, body, pysjamas - litt etter behov og alder. Hvis de da ikke kommer opp med noen konkrete ønsker Større barn: Kontantkort Tante/onkel: spekemat med flatbrød, som jeg legger i en kurv el.lignende Gammeltanter: blomster eller gavekort hos gartneren (kjekt til sommeren) Flere har jeg ikke tenkt ut enda...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. september 2007 masse tips her ja =) Fikk lyst å handle julegaver nå,hehe =) Kom med flere tips,venner,familie,barn,egne barn =) Gjerne nettadr. også, og de hadde mye fint på spaaah.no =)
Fire småtroll Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Håndlaget sjokolade fra den lokale sjokoladefabrikken... Gå i skobutikken og få tomme skoesker til barne/babysko, kjempefine å kamuflere ting med, blir firkantede fine pakker som er lett å pakke inn. Elektronisk gavekort fra kjøpesenteret til ungdommene. hmm, blir vankelig i år dette, tom for ideer allerede...
Vega Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Sist jul laget jeg julekurv til svigerfar som har alt. Den inneholdt vin, spekepølse, kaffe, sjokolade, juleservietter, julelys, flaxlodd og et bilde av barnebarna. Den gaven ble virkelig satt pris på. Så i år blir det julekurv til mamma, pappa og svigermor også. Kan jo også inneholde kremer, dusjsåper, sokker, en bok, DVD, CD, juleblader, gavekort osv.... Vi kjøper enten klær eller mat til oldefar, oldemor får likør. I år har jeg kjøpt bøker til alle barna som skal få gaver fra oss.. Superundertøy og ullvangsokker pleier også å bli satt pris på her i huset..
noje Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Har bestilt hervig -boks med ulike typer syltetøy og saft til de gamle besteforeldra våre. Får bestilt over nettet. Da har de forsyning i lengre tider, og det smaker godt.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. september 2007 har du noe nettadr- noje?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2007 dytter denne,håper på flere tips til julegaver til uansett hvem =)
mamma >to gull Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Skal til fotograf med gutten vår, så det blir bilde til besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler.. Får gave i tillegg, men har ikke tenkt ut så mye enda.. Mamma og pappa: tror vi barna spleiser på et bilde.. Min søster:Vannkoker (akkurat flyttet hjemmefra, så det trenger hun..) Sambo:Klær Min bror: Mulig det blir et gavekort et sted.. Ellers har ikke jeg tenkt ut mer, men fin tråd,håper på tips..:-)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. oktober 2007 #19 Skrevet 3. oktober 2007 Vi skal kjøpe dørmatte til mine foreldre, den de har er 20 år gammel! I tillegg skal de få elektrisk boksåpner. Til tantebarn har jeg kjøpt ullgenser og ullbukse. Vi har nettopp vært hos fotograf med snuppa, så noen får nok også et innrammet bilde av henne.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #20 Skrevet 3. oktober 2007 Her er lista mi over hvem som skal få hva.. Mine foreldre: Får et halvt lam ( dem har alt dem trenger, og ønsket seg dette) + dem får bhg bilde av O, og fotokalender Svigermor: dobbelt vaffeljern Svigerfar: Aner ikke enda Jeg, min bror og søster har julekalender som vår mamma ha laget: Så jeg fyller opp min søster og sambo sin kalender, dem fyller opp min bror sin kalender og min bror fyller kalenderen til meg og sambo + at min bror får et bilde ettersom jeg ikke fyller hans kalender Lillebror til sambo: studerer i utlandet, han ønsker seg snus - så et skal han få, pluss en liten ting til. Storebror til sambo+frue: brodert julekalender med pakker (etter eget ønsket) Storesøster til sambo+mann: sengetøy mormor+morfar: hjemmelaget cognac og likør, + bhg bilde av O og fotokalender farmor: kurv med forskjellig godt, litt spekemat, syltetøy osv + bhg bilde av O og fotokalender Nevø 1: genser + lego bionicle Nevø 2: genser + lego bionicle Nevø 3: hjemmelaget kalender med små pakker Nevø 4:?? Nevø 5:?? Nevø 6: pose med julegodt + 100 kr Niese : ?? Barn av venninne: Puslespill + joggedress Barn av venninne: Klær Onkel +sambo: Kokebok + hjemmelaget likør Tante + sambo: Nisse + hjemmelaget likør Mitt søskenbarn + mann: Spill + kokebok Min aller beste kompis: bhg bilde av O, + et eller annet Hmm tror det var det.
imsdal med julesmak Skrevet 3. oktober 2007 #21 Skrevet 3. oktober 2007 Mine tips: nettbutikker: www.bokklubben.no www.helti100.no www.panduro.no www.superkul.no www.tumleplassen.no www.selprodukter.no www.butikk.autoklassikere.no www.teaandcoffee.no www.sportmann.no www.playx.no www.flava.no (singsang) www.mmmat.no www.gadgets.no www.evilout.se www.eventyrboka.no www.enklereliv.no www.haugenbok.no www.bokkilden.no www.hm.com www.ellos.no www.ikea.no andre tips: Til besteforeldre, oldeforeldre osv.: kalender med bilde av barn(a) Til den ene søsteren min skal jeg sy en håndveske i voksduk Til den andre søsteren min skal jeg sy en kjole av ett fleecepledd Lillebroren min som er flyttet på hybel skal få startsett fra ikea Venninnene mine skal få sett fra panduro til såpelaging Vennene til lillegutt skal få lydbøker med Albert Åberg Mamma og stefaren min skal få økonomipakning av vaskepulver eller noe sånt (ønsker seg det) MEN jeg trenger hjelp til å finne ut hva man gir en enslig mann på 40 +, som alltid får klær eller noe brunt å ha i glasset (dette er faren min altså ))
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 3. oktober 2007 mange nyttige tips her ja=) kom med flere om dere har =)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #23 Skrevet 3. oktober 2007 mange har kommet med flotte tips som jeg tenkte på en del selv også, men den beste gaven som vi kikk ifjor var digital fotoramme som vi bruker masse og er kjempe fornøyd med den...
katty Skrevet 3. oktober 2007 #24 Skrevet 3. oktober 2007 Mannen min skal få fjellsko dattera mi skal få dokkevogn Sønnen vår får de store transformersene tenker jeg+ett eller annet... Nevøene får dvd, gavekort på kjøpesenter, eller gavekort på SFkino... søstern og svogern får rødvin besteforeldrene våres...hm...kanskje årets juleakevitt
mayaya Skrevet 3. oktober 2007 #25 Skrevet 3. oktober 2007 Besteforeldrene får fotobok Søskenbarn av mini får klær Fadderbarnet får Koseposen Fadder til mini får bok Venners barn får bøker Eldste tantebarn får sminke Tja, det er vel de jeg vet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå