Gå til innhold

IKM uke 42 jenter NY skravlings :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forresten vicky1984; Fikk jo som sagt el i dag, men ingenting el-slim, så det der tror jeg ikke no på lengre... :) Holder meg til testene jeg, da kan vi iallefall være 99.9% sikre! ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

noen flere som har fått positiv el test enda da ? :)

jeg tok test isted, negativ... er så redd jeg ikke får el altså.. godt jeg har testene.. hehe...

er på dag 15 idag og tempene mine er utroli svingende.. en dag høy, neste lav, høy og lav... merkelig altså :S

Skrevet

Negativ test her også... Teste igjen i morra...

Har elslim og i dag en bitteliten blodtegning i det også. Det skal jo være tegn på ekstra fruktbarhet, men testen syns visst ikke jeg er det :-S

Skrevet

jeg har ikke testa, håper bare hellet er med meg nå;)

Klarer nesten ikke vente til uke 42..

Skrevet

Ojsann, er det et tegn på ekstra fruktbarhet? Jeg hadde litt elslim iblanda blod for to dager siden, skjønte jo ingenting for det pleier jeg ikke ha så langt ut i syklus (var da på dag 11), men nå slår jeg meg til ro med at jeg er ekstra fruktbar:-)Er på dag 12 i dag og har testet negativt, kan nesten ikke vente til i morgen og ny test:-)Ja, uke 42 blir uhyre spennende!!!!!!!!

Skrevet

Fikk positiv EL-test i dag (dag 12) både på billigstrips og CB -digital. Etter mine beregninger (på FF) skulle ikke EL komme før fredag men tar den gjerne imot nå før tiden. Jeg oppdaget også litt blodtilblandet slim i dag så da er jeg vel som dere har gjort meg oppmerksom på ekstra fruktbar,------- ikke ille det nei. Får stå på de neste dagene og så er det bare å vente.

Er det noen som vet om jeg også kan forvente mensen 2-3 dager tidligere? Har jo lest at lutealfasen skal være ganske konstant og min har ligget på 14 dager.

Skrevet

hehe lykke til å kose dere masse i de neste dagene :P

Skrevet

Litt blod her også..hmm..fruktbarhetsmåneden kanskje;)det er lov å drømme helt til uke 42

Skrevet

Hehe, ja denne måneden er fruktbarhetsguden med oss:-)

Skrevet

Kjenner nå at egget snart legges. Jeg er såpass heldig at jeg ikke trenger testing for å vite når jeg er fruktbar, men det er jo ikke alltid det klaffer likevel....

Så nå vet vi hva vi skal ha som tidsfordriv i kveld;-)

Skrevet

Hehe, det er nok mange som driver med de samme aktivitetene for tiden på uke 42 skravlingsen!!:-) Stå på jenter:-)

Skrevet

hei og god morgen :)

hvordan går det med dere da jenter :)

jeg for min del venter på el, er på dag 16 og håper jeg får positiv el test idag, hvis ikke blir jeg nervøs for at sa`n har klusset til syklusen... pleier å ha el rundt dag 14-17 så håper fortsatt-... ¨

ikke skjønner jeg hva el slim er heller så eneste jeg må vente på er testen... :P

dere da???

Skrevet

Hei:)

Nå er EL rett rundt hjørnet her, våknet med EL-slim i dag. Så da begynner jeg EL-testingen i ettermiddag. Er på dag 13 nå, så får nok EL på dag 15 eller 16.

vicky1984: Det er ikke alle som har EL-slim. Noen får litt tynnere utflod i steden, omtrent som vann. Og noen merker vel ikke noe forskjell. EL-slim er blankt og seigt og kan strekkes 1-25 cm uten å ryke. Det likner på rå eggehvitte. Det trekkes ikke inn i papiret, men legger seg oppå. Tror du skjønner hva det er hvis du får det;) Det står mer om det her: http://pernille.info/cervixsekret.htm hvis du vil lese;)

Håper du finner EL snart da og at SA´n ikke har klusset det til.

Skrevet

dreamer vennen... tuuuusen takk for super forklaring :) hehe da har jeg faktisk el slim selv :) hehe aldri visst ordentlig hva det var.. før nå :) takk...

får bare fortsette å teste videre da.. hehe.. men har dere på dere mørkt undertøy da siden dere ser el slimet så lett :P hehe :)

Skrevet

Hei igjen vennen:) Så bra du forsto forklaringen min og at du har det selv! Har du det nå? For da er sikkert EL rett rundt hjørnet. EL kommer stort sett siste dagen man har EL-slim eller dagen etter.

Hehe, ser ikke slimet så lett i undertøyet:P Ser det på papiret jeg;)

Skrevet

hehe tror ikke jeg har hatt det enda :S

tok en test isted men negativ... tenkte å teste ikveld også for å være sikker... syntes liksom den burde dukke opp snart hvis ikke blir jo heeeele syklusen min f*** :(

Skrevet

Æsj så dumt!:( Håper du tester positivt i kveld eller i morgen da! Skikkelig irriterende hvis syklusen din skal bli f***:( Tester du med CB? Er ikke alltid jeg får positive billigtester, men CB funker alltid.

Skal teste om et par timer jeg, regner med at den blir neg. Håper den blir pos i morgen, hadde passet veldig bra;)

Skrevet

hehe da håper vi min blir positiv ikveld mens din ikke blir det før imorra... hehe

Skrevet

Hehe, vi satser på det!;)

Skrevet

Hei!

Hopper inn her jeg.

Hvis syklusen oppfører seg denne mnd. har jeg ikm 20 okt.

Nå må det snart bli noe altså.

Trengte ikke lete etter EL før, men tre mnd etter SA begynte syklusen å gjøre akkurat som den ville, og ikke som JEG ville. :-)

Så nå er det testing på gang :-)

og sengekos selvfølgelig :-)

good luck everybody!

XXX

:-)

Skrevet

er redd det er det syklusen min gjør med meg nå... mistet i sa forrige helg men var bare blødniong som vanlig mens og nå er jeg da på dag 16 i syklusen og fortsatt ikke pos el test :(

*venter venter venter*

lykke til soria moria :)

Skrevet

Var vist 2 tråder med ikm i uke 42.

Har selv IKM 15/16 okt, kjenner jeg er veldig spent nå.

Den har kanskje festet seg eller ikke.

Klerer nesten ikke å vente jeg nå.

Hvordan går det med dere jenter????

Skrevet

Hei på dere:)

Etter positiv el test i går er er det full action!! hehe

Lange dager på jobb, ungene har høstferie og huset fullt av gjester, men det går helt fint det:)

Mange jenter med ikm i 42!! Er masse aktivitet rundt om kring nå da c",)

Lykke til jenter!!!

Skrevet

Jeg er med (enten uke 42 eller 43, 2pp)! LYKKE TIL!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...