Gå til innhold

IKM uke 42 jenter NY skravlings :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja da er det "bare" 1 uke til el da :) hehe

har dere tenkt til å gjøre noe spesielt denne mnd da :)

her skal vi ta ibruk annenhver dag metoden og progesta care krem. og ikke minst el tester...

er verdt et forsøk iallefall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:-)

Spennende tider vi går i møte ja:-) Jeg har vanligvis 28-dagers syklus, men siden jeg bare har hatt tanta en gang etter MA vet jeg ikke om ting er endret på den kanten..Så jeg begynner å teste som om jeg skulle hatt 24 dager syklus så er jeg nesten sikker på å miste el, utenom det blir det vel litt innimellom metoden:-)

Masse lykke til alle sammen:-)

Skrevet

øøøh, skulle stå at da var jeg nesten sikker på å IKKE miste el. hehe.

Skrevet

hehe skjønte det egentlig :P trist å høre om din ma...

var du langt på vei eller??

mistet akkurat i SA i helgen jeg så er ikke hundre prosent sikker på åssen tanta og syklusen blir men...

Skrevet

Ja jeg var i uke 19 da det ble oppdaget helt uventet på den obligatoriske ultralyden. Fosteret hadde dødd rundt uke 14. Trist at du mistet i helgen, fulgte med innleggene dine i forveien og gledet meg med deg, så det var synd:-( men vi skal få det til igjen, vet du:-) Helst denne pp!!

Skrevet

Hei:) Jeg mistet og i helgen, og blør fortsatt. Håper det gir seg snart og at jeg får vanlig syklus. Tenker jeg begynner å teste når EL-slimet melder sin ankomst jeg. Det gjorde jeg sist mnd, da fikk jeg positiv EL-test på første forsøk. Klaffet jo da vi koste den dagen, så tenker å gjenta suksessen denne mnd;) Men denne gangen skal spira bli der i 9 mnd, det skal den for oss alle! Håper vi alle kan følge hverandre inn på 1. tri denne mnd og følge hverandre oppover trimesterne.

Det er så trist at du mistet så sent aug-mamma:( Det må virkelig ha vært tøft! Den sitter denne mnd vettu, og blir boende i 9 mnd:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

blør du enda dreamer??? uff kjedelig da...

jeg har sluttet og blø og blødde ikke mer enn til dag 6 i syklusen heldigvis.. sluttet som en vanlig mens... merklig,.. hehe

nei vi tar det denne mnd her jenter :) alle sammen.. hehe

Skrevet

Jepp det gjør jeg:( Er på dag 6 i dag, så håper jeg slutter å blø i dag. Pleier jo ikke blø mer enn 3-4 dager.. Merkelig at din blødning sluttet som en vanlig mens, hehe. Blødningen blir tydeligvis litt rar når man mister.

Vi ta det denne mnd ja!:) Gleder med til å ta følge med dere over til 1. tri om ca 3 uker!

Skrevet

Håper vi klarer det alle sammen denne pp:)

Vi mistet 1. juli, men synes fortsatt at "mensen" er litt rar..mest sånn brunt.. noen andre opplevd det?

Hva er progestakrem?

Lykke til, alle sammen:)

Skrevet

Får jeg lov til å "melde meg inn" her? Vi er i vår første skikkelige pp, og har IKM i uke 42...

Skrevet

Klart du kan være med :)

Jeg har IKM 16.10, så nå har jeg vært inne på babyverden og sett at min fruktbare periode er 29.09 - 04.10, med EL 02.10. Tok en test i dag, selv om jeg vet det er altfor tidlig... Måtte bare prøve :) Er jo i min 1pp, så jeg tjuvstartet litt! Hehe... Sparer de andre til helga!

Skrevet

selvfølgelig kan du det :) vi ser aller helst at du forsvinner så fort som mulig da.. hehe over til 1 tri :) når har du IKM da :) lykke til som prøver :)

Skrevet

Har IKM 21... Så bare så vidt i uke 42 :o)

Skrevet

Søndag er fremdeles i uke 42 :)

Lykke til!

Skrevet

Takk!

Og lykke til til alle dere andre også!

Skrevet

vi havner helt likt på babyverden siden juicy :P hehe kanskje ikke så rart med IKM samme dag.. hehe

begynner å teste imorra jeg da bare for å være sikker... :P

Skrevet

Jeg er også på første pp etter SA 07.09, men siden jeg har så lange sykluser har jeg IKM i uke 42 jeg også. Jeg har begynt på akupunktur denne måneden, så det blir spennende å se. Ønsker så veldig en ny spire og den enorme lykkefølelsen som jeg hadde ved forrige positive test.

Lykke til alle :D

Skrevet

Jeg har IKM 18. jeg. Begynner å teste 4. eller 5. for da begynner den fruktbare perioden ifølge FF. Har litt kort lutealfase. Håper det blir mange positive tester i uke 42. MASSE lykke til alle sammen!!:)

Skrevet

Jeg også IKM den 18. Det blir så spennende å se! Lykke til! Håper dere får full klaff!! :)

Skrevet

hei babylengter:-) Vi har ikm samme dag, spennende:-) Lykke til!!

Skrevet

Jeg hører også til her!

Har ikm 18-20 oktober... dette er vår 3. pp etter sa. Håper den sitter denne gangen!

Lykke til alle sammen! :-)

Skrevet

husk å skrive dere opp på uke 42 lista da jenter :=) moro at vi er så mange :)

Skrevet

Hvordan går det vicky? Fått testet? Hvis du er pos. må vel kanskje jeg også begynne å teste :) Hehe...

Skrevet

jeg tester etter el på kvelden jeg, så første test skjer i kveld :) hehe

meeen jeg reiser på hytta idag og blir borte frem til mandag så kanskje vi lager et hyttebarn :) hihi.. det hadde vært så koselig.. hihi

dere får kose dere jenter også håper jeg flere har hatt el når jeg kommer tilbake.. spent for å høre åssen det har gått med dere da :)

klem

Skrevet

Oisann, denne var havnet på side 2... Er vi så dårlige til å skravle???

Noen som skal noe morro i helga?

For meg er den min første el-test periode, så jeg tror jeg kommer til å ta det veldig rolig denne helga... Vil jo ikke risikere noe :)

Tok en el-test i dag, og den var negativ, men så har jeg ikke el egentlig før på tirsdag da... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...