♥Babyklar♥ Skrevet 28. september 2007 #26 Skrevet 28. september 2007 Jeg har aldri tatt el-test,jeg.. Hvor tidlig skal man egentlig gjøre det?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 28. september 2007 #27 Skrevet 28. september 2007 Kommer an på hvor mange dager du har i syklusen din (en begynner å telle fra første dag i menstruasjonen. Fikk mensen sist fredag så jeg er på dag 8 i syklusen i dag. Jeg har 28 dager i syklusen så da er det vel rundt dag 11 en begynner å teste tror jeg. Jeg har tjuvstartet litt, så begynte å teste nå i kveld, den var negativ men fortsetter å teste i morgen:-) Husk å les pakningsvedlegget nøye, er litt innviklet før en kommer inn i det. Lykke til:-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 30. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 30. september 2007 helt på side 3 ikke bra.. hehe hvordan har helgen deres vært da kom hjem fra hytta isted, har hatt det såååå deilig oppe i fjellene ikke mange dagene igjen nå.. hehe flere som har begynt å teste etter el eller
*Stjernesmell* Skrevet 30. september 2007 #29 Skrevet 30. september 2007 Hei! Jeg har ikm i uke 42/43 (ikke helt sikker, hadde ca 1 uke lengre syklus denne gangen pga p-pillestopp fra aug. av). Har heller aldri el-testet. Tror jeg tar det som det kommer, men håper selvsagt at det skal klaffe denne gang for oss alle!!!
bittelill Skrevet 30. september 2007 #30 Skrevet 30. september 2007 Jeg har begynt å teste, skal ha EL i morgen etter mine beregninger, men får bare negative tester Så er ikke helt fornøyd. Kunne tenkt meg en hyttetur selv, tror en har godt av det rundt EL... for å tenke på annet
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. september 2007 #31 Skrevet 30. september 2007 Jeg er også begynt å teste etter el...negativ enda. Fikk mensen forrige fredag og blør bittelitt enda...det er uvanlig for å være meg, det!! Har tanta i maks 5 dager, og nå har jeg hatt den i 10..Syklusen er helt på tur etter ma virker det som. Kan vel ikke regne med å bli gravid i denne pp siden alt virker litt i ulage, men det er jo lov å håpe. Hilsen en litt deppa
Juicy med spirer! Skrevet 30. september 2007 #32 Skrevet 30. september 2007 Hvordan er det, har dere "funnet" EL-slimet ennå? Tenker faktisk på å ikke el-teste mer før jeg har funnet det... Er veldig usikker på om jeg har IKM i uke 42 (16.10) siden jeg er i min første pp og ikke er sikker på min sykluslengde ennå... Hva hadde dere gjort?
dagiebaby Skrevet 30. september 2007 #33 Skrevet 30. september 2007 Hei dere jenter i samme båt!! VI er nå godt i gang med prøvingen, og ligger bra an til el på tirsdag. Har IKM 16.10. Håper det blir lykkedagen. Er bare i 2pp så vi har ikke ventet så lenge, men jeg følte meg så skrekkelig gravid forrige periode, og ble ditto skuffet da TR kom 3 dager før tiden. Det er skikkelig uvanlig her i huset, så jeg tror ikke jeg ble helt lurt av kroppen. Håper at den bare øvde seg litt til denne pp-slik at spirelire sitter denne mnd. Det er så deilig å være innom her igjen, prøver på nr 3, og brukte sidene flittig de to forrige gangene også. Det er godt å se at alle støtter hverandre, og at man kan være så gravid-syk man bare vil, og alle skjønner det!! Ha en riktig så fin søndagskveld alle, nå skal jeg ta et varmt bad og forberede meg på litt mer prøving....
Juicy med spirer! Skrevet 30. september 2007 #34 Skrevet 30. september 2007 ÅH, det hørtes veldig deilig ut! Tror jeg tapper oppi badekaret jeg også, venter samboeren hjem snart
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 30. september 2007 #35 Skrevet 30. september 2007 Hei jenter. Får vel henge med på her igjen etter nok en forbanna tanteperiode... Venter ikm 16-17 oktober.
¤¤angelina¤¤ Skrevet 30. september 2007 #36 Skrevet 30. september 2007 Har ikm 18. okt jeg også! Så da er det vel snart på tide å intensivere kosen... Lykke til alle sammen!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #37 Skrevet 1. oktober 2007 ehee men dere... jeg har aldri verken sett eller funnet noe el slim noen gang jeg.. hehe åssen er det a?? *flaut*
Juicy med spirer! Skrevet 1. oktober 2007 #38 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har jo heller ikke det, men så har jeg gått på pillen også da og ikke tenkt så veldig på det... Huff, ble plutselig veldig rastløs nå jeg...
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 1. oktober 2007 #39 Skrevet 1. oktober 2007 Bruker havne på samme el dag vi:) Ja, er bare å kose seg de nærmeste dagene nå
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #40 Skrevet 1. oktober 2007 hmm vi prøver jo på annenhver dag metoden nå og det er ikke lett.. vi har ikke helt klart å holde det for vi er sååå tiltrukket av hverandre at en dag uten sex for oss er vanskelig... hehe jeg ser det bare som et godt tegn jeg da selv om jeg skulle ønske vi klarte det bare en mnd da for å se om det funket da men... ikke lett.. hehe men har iallefall begynt på progesta care kremen idag da så kanskje deft hjelper.. noen andre som har begynt
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2007 #41 Skrevet 1. oktober 2007 hei alle sammen. vel jeg har IKM den 15 okt, pluss noen dager oppover, siden jeg har veldig uregelmessig, så vi får se.har jo prøvd en del ganger i det siste. håper det gir noe resultat, er veldig spent.
Juicy med spirer! Skrevet 1. oktober 2007 #42 Skrevet 1. oktober 2007 Som dere kanskje har lest i et eget innlegg, har jeg endelig fått EL... Har kanskje flere av dere også har fått? Hihi, skulle ikke mer til i dag for å vippe meg av pinnen.... Skjelver jo! Haha
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #43 Skrevet 1. oktober 2007 hehe leste det og syntes det er sååå moro hehe jeg testet selv nå men kom bare opp en svak strek, ganske synlig men vet den skal være ,like sterk som kontroll streken så da er det bare å vente til imorra med å¨teste på ny.. for det er vel ikke vitsi og teste ikveld igjen???
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 1. oktober 2007 #44 Skrevet 1. oktober 2007 kan man ta graviditetstest før IKM? kan det gi utslag????
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #45 Skrevet 1. oktober 2007 Cant wait...wææhæ jeg har virkelig TRUA på denne måneden jenter. Da får vi gleden av å fortelle det i jula at nå er vi ca 3 mnd på vei. OG, vi slipper faktisk å gå høygravid i sommer. PLopp..kunne det passet bedre egentlig. EGG EGG KOM IGJEN!!;)
akicha Skrevet 1. oktober 2007 #47 Skrevet 1. oktober 2007 Enig! Dette hadde vært perfekt timing!! -Bortsett fra at jeg ikke tror vi hadde klart å vente så lenge med å fortelle... Hvertfall til de vi ser ofte.. Vi klarer ikke en gang å holde for oss selv at vi er på prøver'n...!! Så vennene våre vet det allerede.. Men, det ligger ikke for oss å gå rundt å holde hemmeligheter. Vi er nokså åpne av oss begge to... Jeg har også trua denne gangen! Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor jeg IKKE skulle bli gravid...! :-S Uff, tenk så skuffet jeg blir hvis det blir negativt denne mnd også... Men nå skal jeg prøve å være positiv og ha trua, for det tror jeg livmoren min merker ;-) Gleder meg!
indianerjenta Skrevet 1. oktober 2007 #48 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er med :-) ! Nå holdt vi ikke ut lenger. . . så nå er p-pillene byttet ut med folsyre. jippi!!!! har IKM 17 okt. med eggløsning rundt disse dager.. fniiis!!!
Liagora med 2 jenter Skrevet 1. oktober 2007 #49 Skrevet 1. oktober 2007 ja, vi må ha tror på egga og livmora vår denne måneden;)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 1. oktober 2007 #50 Skrevet 1. oktober 2007 Til Pawri: Clearblue sine tester lover positivt svar ved graviditet tre dager før ikm. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå