snart4barnsmamma Skrevet 3. oktober 2007 #51 Skrevet 3. oktober 2007 hei har ikkje fått logga meg inn på lenge..vore noke gale... GRATTIS so masse Lucy...Det var kjempekjekt.. Eg har ikkje tenkt så masse på dette no.,Prøvd å distansere meg litt i frå det,tilfelle eg ikkje er gravid.For då blir eg så skuffa...Skal kjøpe test neste gang eg er ute av bygda...(tørr ikkje kjøpe her,for mamma jobber på apoteket:) no søv sander, og victoria sit og ser på ole brumm.då kan eg sitte her litt:) håper de to andre kjem snart etter lucy(i tillegg meg sjølv og)hehe... kva de skal lage til middag i dag då??her blir det pannekaker..Det er alltid ein favoritt hjå victoria. elles reiser eg på ferie på laurdag til oslo...Gler meg masse.!!
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #52 Skrevet 3. oktober 2007 Oj... BabyDior.. Glemte heeeelt å ønske deg masse lykke til med nåle-timen i dag Dette går nok bra. Du må gi tilbakemelding om du vil, og si hvordan det var, føltes osv. Klem
snart4barnsmamma Skrevet 3. oktober 2007 #53 Skrevet 3. oktober 2007 Ja lykke til BabyDior...sorry:) har de msn noken av dekan?? min er [email protected]
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #54 Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Ja, det stemmer. Var bare tull her i går. Sidene var kjempetreige, og innimellom kom man seg rett og slett ikke inn. Ble sååå lei, så var ikke inne før sent på ettermiddag, og så satt jeg der litt å sløve i går kveld etter at snuppa hadde lagt seg. Det var deilig.... Skjønner at du ikke vil skru forhåpningene for mye opp, da skuffelsen bare blir enda "verre", fordi man har håpet for mye. ("Fallet" blir høøøøyt). Denne pp'en ble faktisk jeg mer skuffet enn de andre, fordi jeg hadde en helt annen følelse enn de foregående, men får heller ta det litt mer "layd back" (eller hvordan det skrives), neste pp, og håpe og ikke bli så skuffet. He, he. Skjønner godt du ikke vil kjøpe test i bygda, da moren din jobber på apotektet. Det ville jo vært klin umulig for henne og ikke få vite noe. Kollegene hadde nok ikke holdt kjeft!!!! Ønsker deg nå uansett lykke til... Hadde vært kult om du hadde vært gravid, så kan du jo tusle over og slå følge med -lucy- til 1. tri, og så kommer jeg og BabyDior etter neste pp, for det har vi bestemt oss for.... Fnis Middagen i dag. Hmmmm. Pannekaker var kanskje ikke en dum ide!!! God tur til Oslo til helga, og kos dere masse!!!!
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 #55 Skrevet 3. oktober 2007 Sendt deg pm turidchr Nå virker det igjen Ble kastet ut i sted også. Hmmm....
ida23:) Skrevet 3. oktober 2007 #56 Skrevet 3. oktober 2007 Hei du.... Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg tenker meg nesten ihjel på dette. jeg har IKM ca 16 okt (tror jeg) og hadde en SA for 2 mnd siden så har hatt en syklus pause. Håper håper håper. Selv har jeg også e del vondt i hodet, ømme bryster og oppblåst mage.. Håper for deg og meg og alle andre som prøver at det enddelig skal være noe.. me som du sier så kan det vel hende at vi tenker for hardt på det. Men så er det jo umulig å la være..huff... Lykke lykke til!! Håper å se at det går bra for deg denne gangen:)
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #57 Skrevet 3. oktober 2007 Halloen jenter Skal si det har vært aktivt her på morgningen ja Håper dere alle fortsatt har det bra..har sitti opptatt med jobb hele tiden så har jo ikke fått tid til å sitte her i det hele tatt..huff..hva får jeg liksom betalt for?! he he he - men lov å titte litt innom da.. Ser ut til at vi ikke har sprent noe allikevel da..men det er jo ikke rart om det blir noen problemer i ny og ne...det er nok EKSTREMT mange brukere her gitt.. Nå er det vel snart lettere å slippe jubelen for fullt -lucy-? Vi jubler i hvertfall masse for deg Ja - det er nåletime i dag ja..bare noen timer igjen nå..får bare håpe jeg ikke svimer av da, for jeg er liksom litt nervøs for nåler da..hmmm...be brave Skal selvfølgelig fortelle deg om hvordan det er Dotten, sånn at du kan grue deg skikkelig he he he neida, bare tuller. venter på å høre deg rope GRAID turidchr så du får bare sette alle kluter til! Får sommerferiebarn vi da...he he he, vi må da huske å invitere våre barn i våres bursdager ( for alle andre er jo på ferie på den tiden..) stakkkars bebisene våre....så..viktig det der assa! Middag ja..blir vel brødskiver i dag - blir rett fra nåledama, til dyrlegen med voffsen, så tur i skogen! Blir en bra kveld det Kos dere så riktig mye alle sammen, Vi snakkes Klem
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #58 Skrevet 3. oktober 2007 Hmrf..mitt innlegg datt midt inni oppi her..så dere får scrolle litt opp.. ( kl. 12.51 ) he he he
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #59 Skrevet 3. oktober 2007 Hei - prøve å ikke tenke på det altfor mye..kroppen har en fin funksjon som tilsier at det man tenker for mye på sjelden skjer, fordi kroppen spenner seg og ting blir unaturlig...( veldig lett å si dette til andre - klarer ikke helt å følge det selv men...) Tror det er godt å være her inne å snakke med andre som er i samme situasjon - så får man tankene vekk fra bare en selv og ser det positive i det man snakker om her inne.. Det kommer nok skal du se idinha..men det tar bare litt tid..kanskje kroppen faktisk trenger denne tiden til å stabilisere seg for en ny graviditet... Ønsker deg i hvertfall masse lykke til. Klem
snart4barnsmamma Skrevet 3. oktober 2007 #60 Skrevet 3. oktober 2007 Eg kjem meg ikkje inn på mi side...Får berre opp Fatal error...veit ikkje kva som skjer...det er ganske frustrandes...uff....får ikkje lest pm eller noko.... nokon som veit kva eg kan gjere??
trebarnsmamma84 Skrevet 3. oktober 2007 #61 Skrevet 3. oktober 2007 Send meg ein pm her..har oppretta ny profil-..den gamle klikka... no er det tid for pannekakerøre laging her. Babybading kl 2
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #62 Skrevet 3. oktober 2007 Dobbeltagenten med to profiler ja.. he he he uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............NÅ er det snart nåletid...grue,grue,grue...
-lucy- Skrevet 3. oktober 2007 #63 Skrevet 3. oktober 2007 hei mine kjære her inne åh så utrolig koselig å lese innleggene deres, med omtanken og heiinga på at det går bra denne gangen. Det hjelper meg!!!! er mest rolig enda, og det er jeg veldig glad for, men får lykkeilinger til og fra, og det er så deilig!!!!! bare jeg klarer å holde bekymringene i sjakk, skal jeg være veldig fornøyd. får vondt i magen med tanke på legetime og ul - det var så grusomt sist. er så fint å lese om barna deres - da får jeg også ekstra lyst på noen små!!! Vi skal få verdens koseligste tråd inne på 1-tri når dere kommer etter neste pp!! spennende med akupunktur, da, jeg forsøkte jo også det og synes det var en veldig fin opplevelse - har tro på at det fungerer godt!!! dessuten har jeg ekstra tro på dere alle her som jo har produsert og laget noen tidligere - det er jo "bare" et spørsmål om tidf før det skjer igjen Håper dere har hatt en fin dag alle sammen!!!!!!
trebarnsmamma84 Skrevet 3. oktober 2007 #64 Skrevet 3. oktober 2007 Det går heilt sikkert bra ja...ønsker deg masse lykke til.. Såg de på jordmødrene i dag då??uff...det var trist det...må være grusomt... eg veit jo ikkje korleis det er å miste,men kan tenke meg det må vere grusomt..!!i allefall når ein er komen så langt..men heldigvis for ho vart ho gravid igjen kjapt...!! Ja eg er blitt ein liten dobbeltagent du:)hehe... Gjekk det bra med nålestikkinga i dag???tenkte på deg!!1
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #65 Skrevet 4. oktober 2007 Hei alle jentene Da er det en ny dag nærmere helg jippiiii he he he Godt å høre at du klarer å slippe til litt lykkerus -lucy- du fortjener det! Åh - gleder meg til å komme etter assa Ja..jeg var jo til nålestikking i går da...og det gikk jammen så bra at jeg ikke skulle trodd det selv...det var jo ikke vondt i det hele tatt jo!! Akupunktøren fortalte at nålene som ble satt skulle frigi mye energi... Eneste jeg kjente var en ministikk da nålene ble satt inn....etter noen minutter kom en helt syk følelse..kroppen var TOTALT avslappet og alt av lyder og ting utenfra var det akkurat som noen satte lokk på.. Jeg sovnet ikke, men følte allikevel at jeg sov..skjønner?? helt sprøtt.. Så skal tilbake igjen to ganger neste uke. Skal frigi energien mot EL.. ( høres nesten litt sprøtt ut men..) jeg har i hvertfall tro på at det skal få meg til å slappe av og bli roligere i kroppen..så får vi se..kanskje slapper jeg av så mye at min neste spire blir værendes i magen i 9 mnd... Verdt å prøve Hmm..fikk bare sett slutten av jordmødrene i går..var ute i skogen med bikkjene og glemte jo hele greia...( hmm er DET mulig liksom...) Men noen som vil oppdatere? - kom inn akkurat da de to jordmødrene satt inne på ett rom/lager og gikk gjennom en eske med ett teppe og noen klær....skjønte at noe ganske så galt hadde skjedd da..? Ellers håper jeg dere alle har det bra, dere tuppene Klem fra meg
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #66 Skrevet 4. oktober 2007 Hei og god morgen jenter... Fikk ikke anledning til å komme innpå her mer i går, da jeg dessverre måtte arbeide her på jobben.......... hi, hi. Noe tull det altså, at man ikke får fred på jobben.... turid84 (dobbelagenten vår)... jeg får ikke sendt deg pm, da du nok har glemt å krysse av for det på profilen din Og turid84, så får du snike deg til å kjøpe et par tester nå når du er i Oslo, og gjemme dem godt (eller test, test, test), så får vi også vite om det skjuler seg noe i magen din Og moren din får ikke vite noe om at du har kjøpt g-tester... For hun har vel ikke agenter rundt om på apotekene i Norge håper jeg... He, he. Så flott at nåletimen gikk så bra da BabyDior. Ikke noe er bedre enn at du klarte å slappe så godt av, og at det ikke gjorde vondt. Trodde i bunn og grunn heller ikke at det var noen direkte "sprøytestikk"-vondter dette her, men jeg har jo heller aldri prøvd det, så helt sikker kunne jeg jo ikke være. Betryggende å høre at det faktisk har en virkning da. Jeg er jo alltid litt skeptisk til sånne ting, men vi får håpe jeg også "dopes" ned av nålene, og får en lignende opplevelse som deg. Dette må jo bare gå bra Vi SKAL etter -lucy- til 1. tri i neste pp (eller denne blir det vel)! Helt klart!!!!! Kan jo ikke la henne være der inne alene med alle de skumle gravide-damene.....!! Oj.. Dette blir en ekstra spennende tid altså Her egentlig en veldig god følelse for deg BabyDior, at du lykkes på første forsøk nå, men selv tror jeg at jeg "blir litt sent ute med nålene" denne pp'en, så jeg kommer etter neste pp. Vet ikke hvorfor, men det føles bare sånn.....! Rakk heller ikke jordmødrene i går.... men etter forrige episode skjønte jeg at denne kom til å inneholde en dødfødsel e.l. og tenkte heller jeg får se den via nrk.no (på internett). Da kan jeg sette den på pause om jeg vil, og ellers løpe etter snytepapir for å tørke snørr og tårer, om det skulle trenges.......! Klart vi må heie på deg -lucy-. For øyeblikket er jo du den eneste av oss som er i "uløkka".... he, he. Smelt på tjukken osv. He, he. Men vi viiiiil også. Godt å lese at du klarer å få noen lykkeilinger og ikke minst er rolig og avslappet. Det er jo det aller beste. Ville jo bare være stressende for både deg og spiren din om du skulle gå å være redd hele tiden. Dette er jo en tid man skal kose seg og glede seg.... (Veldig lett å si, skjønner jo det da, men denne gangen går det kjempebra vet du)!!! Håper samboeren din er like glad, og at han passer godt på deg Når du har kommet til uke 22++ anbefaler jeg deg å prøve 3D-ul. Det synes jeg var bare såååå koselig. Nå lå ikke snuppa helt suverent til når vi var der, men vi fikk alikevel sett ansiktet hennes ganske greit, og det var ingen tvil om kjønn. På den ordinære ul var hun såpass sjernert, at vi ikke fikk sett/vite det, men på 3D ul var det 99 % sikkert jente. Og jente var det. I bunn og grunn derfor vi tok 3D (ikke nygjerrige vi nei), men også fordi man får en kjempegrundig ul-sjekk av den lille. Koster jo flesk (1000 kr. da, men nå tror jeg det koster 1500 kr), men verdt pengene synes jeg! Gleder meg allerede til neste gang...... Var på Majorstuaklinikken.....! Og ja... Vi som får sommerferiebarn (for det får vi jo så klart!!), får feire sammen vi da... om ikke vi også har reist bort da.....! Huff. Det har jeg ikke tenkt på en gang. Har selv bursdag på våren.... Både jeg og sambo... og snuppa er høstbarn (utenom ferietid). Men, når de blir større, får vi finne en løsning på det også. Vi får jo termin i juli vi, og -lucy- får vel i juni??? Hmmm. Klemmer til alle
trebarnsmamma84 Skrevet 4. oktober 2007 #67 Skrevet 4. oktober 2007 Eg såg det på nett tv etterpå--var på spinning,så fekk ikkje med meg heile eg heller..!Og har SÅ vondt i rompa...Sørens sykkelsete... Men det var ei som hadde vert på kontroll, og fått vite at hjerta til babyen ikkje slo.Så måtte ho føde det døde barnet.Fortale om begravelsen. og at ho no var gravid igjen..Det var det einaste som holdt ho oppe sa ho, det var å bli gravid igjen, eller å ha født før den døde ungen skulle vert født(forstod du??) var ganske trist...Såg på meg mamma ,og det datt noken tårer på begge to her:) Elles alt berre bra med dekan??her er det bra...Reiser til Bergen i måro, skal på Anne Kat.Så reiser eg til Oslo på laurdag...blir til neste søndag trur eg...Noken som veit kor bleikøya er??
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #68 Skrevet 4. oktober 2007 Huff. Hørtes trist ut. Fælt at folk må oppleve dette. Så urettferdig..... Ille å miste i SA (men det er jo oftes veldig tidlig), men MA eller at babyen dør i mors liv, og man må føde den, må være det grusomste.... Huff og huff. Føler så med dere jenter som har mistet!! Både SA og MA. Ingen fortjener å oppleve det. Ellers er alt bra her. God tur til Bergen og på Anne Kat. show. Og god tur videre til Oslo... Ehhhh. Bleikøya. Burde sikkert vite det, men nei. Er liksom ikke fra Oslo..... hi, hi. Vet om mange av øyene her ute, men ikke Bleikøya. Hjelpes. Skal du bo der (om den er bebolig da..... fnis). Spørr heller om Ulvøya, Gressholmen, Hovedøya e.l... hi,hi.
trebarnsmamma84 Skrevet 4. oktober 2007 #69 Skrevet 4. oktober 2007 hehe...bleikøya er naboøya til hovedøya..mot gamle mossevegen..me køyrer til sjursøya, og ror over:) Mormor er einaste fastbuane der ute..morfar døydde i januar. Takk for det:)
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #70 Skrevet 4. oktober 2007 Hei igjen jenter Jeppers Dotten - det er bare å hive seg på nålebølgen...!!! Er ikke sikkert det er for sent ( du hadde time 11? ) for jeg skal jo to ganger neste uke også, for å "frigjøre" (?) energi mot EL.. VI får bare krysse fingre og armer og ører - for dere som trodde jeg skulle krysse bena..think again Nja..stoler ikke helt på magefølelsen min på at det skal gå bra nå men..den har lurt meg mange ganger..MEN..vi skal jo ikke gi opp håpet så vi håper i vei ALLE sammen!! Du dobbeltagenten...Bleikøya ja...det er fint der...koselig liten øy i Oslofjorden...bare å ta båten over fra vippetangen det...den stopper på Bleikøya - tar ca 5-10 min ( spørs litt hvilken rute båten tar.. ) Du -lucy- når skal du lage deg en profil?? Alt bra med deg i dag? Klem
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #71 Skrevet 4. oktober 2007 Okei He, he. Ro, ro til fiskeskjær... Spennende å bo sånn til også da! Kos dere!!
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #72 Skrevet 4. oktober 2007 Okei BabyDior. Får håpe det ikke er for sent for min del denne pp'en da. Du har fått sjansen til å være nålepute en gang mer (og tidligere) enn meg, men håper (for min del) at det ikke har noe å si. Ellers kan det fort bli dyyyrt, om man må holde på i månedsvis Får håpe jeg får to timer neste uke jeg også! OG ikke føl etter eller tenk mer på magefølelsen din, da MIN stemmer. Du blir gravid nå. Heeelt sikkert Jeg kommer etter jeg også, men en pp etter.... He, he. Nei, ok. Ombestemmer meg. Vi går sammen videre til 1.tri i november Hei og hopp jenter. Nå skal jeg i lunsje (sitter nok å titter litt her for det), så er det møte, og kommer vel ikke innpå før i kveld, om jeg får anledning! Klemmis!
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 #73 Skrevet 4. oktober 2007 Ps: Har laget et nytt innlegg, siden dette begynte å bli sååååå langt. Håper det er okei for dere... Vi får det jo like fint der håper jeg.. he, he.
-lucy- Skrevet 4. oktober 2007 #74 Skrevet 4. oktober 2007 Dette er den beste tråden med de koseligste folka, altså Så bra akukpunkturen gikk bra, BabyD - jeg kjenner igjen den deilig og avslappede følelsen fra mine ganger!! Lurer på om jeg beg å bli trøtt nå - husker jeg var utrolig trøtt sist - sovna veldig på sofaen i går, helt borte i lang tid, og er utrolig trøtt i dag etter en laaang natts søvn. litt ør også. vil heller være kvalm nesten - det er liksom så typisk grav-symptom. Men, skal nå ikke være kravstor, er jo lykkelig over juni-terminen og at det klaffet nå - DET VAR PÅ TIDE!!!!!! Skal til Frankrike på ferie om 2,5 uker, så nå teller jeg ned til det. når jeg kommer tilbake er jeg 8 uker på vei og derfra håper jeg alt går fort og greit!!!!!! fint å ha et sånt skille midt i, sånn at jeg ikke nå teller ned til 12 uker - det er så lang tid til!! Tusen takk igjen for omtanke og gode ord fra dere alle!!!
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #75 Skrevet 4. oktober 2007 Vi alle er bare de beste Jepp, det var godt det ikke var så ille med disse nålene som det jeg trodde så gleder meg til neste uke og neste time :=) He he he, grav-symp kommer nok skal du se... Godt å komme seg litt vekk og få andre ting å tenke på / gjøre også da så koselig! Vi skravles på den nye tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå