Gå til innhold

Kan det være noe....?

BabyDior - lykkelig mamma :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skriver inn litt her jeg - for her får man så mange gode svar - er så mange koselig mennesker her inne så takk til dere alle :)

Skal ha IKM om ca 3-5 dager...litt usikker, da syklusen min har fått fra 28 dager til 25 og 26 og 24 osv...får jo aldri oversikten..

Har jo veldig lyst til å bli gravid..hadde en MA i uke 14 i april..og det har ikke skjedd noe etter det..

Har vel brukt veldig mye energi og ønsketanker om å bli gravid igjen, så jeg har vel kanskje sinket prosessen litt selv...

Men..det er jo ikke så lett å IKKE tenke på det heller...

Men...nå er jeg kvalm og har vondt i hodet - men kvamlen kan jo skyldes hodevondtet..., sover hele tiden - men det kan jo være fordi det begynner å bli mørkere ute, mye "luftbobler" i magen - men det kan vel være noe jeg spiser?? og tisser usannsynlig mye...MEN drikker også mye vann, så kan vel være det..

Som dere sikkert skjønner så prøver jeg å finne at det meste sikkert er helt normalt...men...tror dere at det kan være noe mer i dette...?

Takknemlig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vanskelig å si, men du har jo en god del symptomer på graviditet, selv om du selv "bortforklarer" det med andre løsninger... he,he. Det sikreste er jo å ta en test om noen dager. Vent f.eks. 2 dager, da du helt sikkert vil være innenfor perioden med maks 3 dager før ikm.... så tester du i hvert fall ikke for tidlig.... :) Og så får vi håpe du sitter der med en superpositiv test i hånda :)

Masse lykke til... :) Sitter her selv med ikm i morgen eller i over i morgen, men har ikke turd å teste. Venter heller for å se om tanta dukker uønsket opp denne pp'en også! Grrrr. Har bare en CB-test, og vil liksom ikke bruke den opp ..... :) Men kommer ikke tante til freddan... skal jeg teste.

Har også liksom litt mer følelser for denne pp'en enn de forrige, men man vet jo aldri. Alt har liksom sittet i magen/korsryggen, men ikke mye. Ikke vondter eller ømhet andre steder. Er nå i min 14. pp så VIIIIIL bli gravid snart. Snuppa er 2 år og vil at hun skal få søsken!

Klem

Skrevet

Hei Dotten,

Takk for svar..

Ja..har vel funnet ut at det er bedre å finne andre løsninger på symtomene - for jeg har jo bare blitt skuffet til nå..

Og de siste to mnd nå har jeg virkelig ikke tenkt på når EL har vært osv..men det ligger vel i underbevisstheten uansett...

Ja..tror jeg skal vente til helgen kanskje med å ta en test..hadde jo forrige den 2/9 og siden jeg ikke vet hvordan syklusen min er nå, skal kan det vel plutselig skje at IKM er en helt annen dag enn hva jeg tror..

Åh, hadde vært så supert nå og testen var positiv...lever i håpet :)

Jeg også har mer følelser på at det har klaffet nå...men tør jeg virkelig håpe?

Oj, oj spennende...du må holde meg oppdatert da!! - og tusen takk for at du svarte på innlegget mitt...har ikke vært så aktiv her inne med å skrive innlegg ( bare lest det meste he he he)...

Krysser fingrene for deg i hvertfall!!!

Klem :)

Skrevet

Hei igjen.

Skjønner godt du vil finne "andre svar" på symptomene dine, får å unngå og bli skuffet, men man blir det dessverre like gjerne for det... Huff. Nei, skal ikke få deg deppet da.... :)

Selv om tankene om el o.l. ligger i underbevisstheten din, så kan det nok alikevel hjelpe kroppen din å slappe mer av, at du ikke går å tenker på det bevisst hele tiden..... Jeg klarer heldigvis å være avslappet i forhold til el, men når ikm nærmer seg, blir jeg mer og mer spendt :) Men det gjelder vel oss alle.

HÅÅÅÅÅPER virkelig at når du får testet fredag/lørdag eller noe sånt, så får du et kryss og ikke en strek....... Vi får bare håpe at den dumme tanta ikke dukker opp, og har funnet ut at hun like gjerne kan være borte et års tid minst :)

Og det er "lov" å bare lese innlegg her da. Man må jo ikke skrive selv. He, he. I begynnelsen leste også bare jeg, men etter hvert tok jeg "mot til meg" og svarte litt. Nå kan jeg være kjempeaktiv enkelte dager, så kan det gå en stund før jeg er her inne igjen :)

Ønsker deg uansett masse, masse lykke til, og ja, du må og kan virkelig håpe det har klaffet denne gangen..... Og jeg skal si i fra om jeg får en positiv test når jeg ev. tester, om ikke tr dukker opp først. Om jeg er gravid, skal jeg lage et innlegg gitt :) He, he.

Klem

Skrevet

Hei du :=)

Ja...det er sant det..skulle ønske det var noen tabletter man kunne ta mot skuffelsen - nå til dags finnes det jo tabletter for alt.. he he

Neida, du får meg ikke deppet - det er jo bare sånn det er...

Men send meg gjerne tips om hva man skal gjøre for IKKE å tenke så mye... :) alt tas i mot med takk :=)

Nå håper jeg virkelig for oss begge :) er jo så koselig når det klaffer for andre her inn. Man blir jo "misunnelig" men på en SÅÅÅÅ god måte, for da vet man at andre klarer det - og det gir også håp for en selv :)

Masse lykke til til deg også, så skal jeg være på vakt etter innlegget ditt om at det har klaffet :)

Krysser fingre og tær :)

Klem

Skrevet

Takk takk. Og ja hadde vært kjekt med sånne tabletter.... :) Har dessverre ingen tips på hva man skal gjøre for å unngå å tenke for mye på dette med å lage baby og bli gravid..... men jeg har jo ei snuppe på 2 år fra før, så det hjelper jo en god del da... :)

Jeg også blir glad OG misunnelig på andres vegne når de lykkes :)

Og HÅPER jeg kan få lov å legge inn et positivt innlegg her snart jeg også, men akkurat nå begynner jeg å få litt vondt i magen, så håper det ikke er tr..... Fysj og æsj :(

Krysser fingre og tær for et kryss jeg... he, he.

Skrevet

Hah - det hadde jo faktisk vært en tablett det hadde vært verdt å ha patent på :=) *glis*

Får vel bare prøve å tenke at "skjer det, så skjer det.."...hmm..og hvor lett er det ja...tja..ikke akkurat lett nei..men går jo bedre og bedre etterhvert..

Krysser alt her også! Vi får håpe på det beste :)

Klem

Skrevet

hei babydior og dotten - så koselig tråd dette var! og relevant for meg:) mista også i ma i januar, og venter noe VOLDSOMT på klaff igjen - kjenner meg godt i igjen i det dere begge skriver. denne mnd har jeg hatt veldig vondt rundt el og til fra etter el, så har jeg fått et ekstra håp pga det. samtidig så synes jeg kroppen lurer meg med et nytt og annerledes grav-symptom hver syklus, så mer da muligens mage- og ryggvondt, slik du skriver om dotten.

jeg har ikm en gang mellom fre og man, venter med test så lenge jeg klarer, for blir så skuffet. forventer vel at jeg beg å spotte i løpet av uka.

Vi fortjener det så alle tre - vi får heie litt ekstra på hverandre! spennende å følge med dere!

Skrevet

Hei Lucy og Dotten!

Tenk om vi får postitivt alle tre??? Da er det termin i nærheten av hverandre også! DET hadde vært så koselig om vi alle hadde fått det vi venter på...

Er helt enig med deg Lucy - jeg har også en tendens til å "nye" symtomer hver syklus - så det er ikke alltid helt enkelt å følge med...

Synes jeg bare får mer og mer bobler i magen, men er vel fordi jeg "snakker" her inne og blir litt påvirket :)

Jeg håper i hvertfall for oss alle :)

Uansett...det MÅ snart være vår tur også...

Klem

Skrevet

Hei Lucy og BabyDior!

Jeg håper også vi lykkes alle tre nå (og de andre jentene her inne også da selvfølgelig!!). Har ikm i dag, men ingen tr enda. Måtte jo bare teste i morges, men den var veeeeldig negativ. Så tror ikke det skjer noe denne pp'en heller for min del.

Vurderer sterkt å prøve akupunktur nå..... for å se om det kan gi det et lite puff :)

Ellers har jeg jo prøvd og ikke kjenne etter symptomer, men så kommer jeg jo på at sånn og sånn var det ikke forrige måned... Hmmm. Kanskje det er noe på gang, men neida. Like skuffa hver gang tr dukker opp. Grrrrr!

Nei, vi får bare heie på hverandre og håpe det beste. Jeg gir ikke opp denne pp'en helt, før tr kommer i hvert fall :)

Klem

Skrevet

Hei igjen dere to flotte damer!

dotten - da jeg var gravid men mistet, fikk jeg ikke utslag på test før 2 uker etter ikm, så det er masse håp enda!! i dag har jeg lagt ned forbud mot å se etter spotting, pga har vært i møter med jobb hvor jeg ikke måtte være knust pga det. så nå er jeg veldig spent. hadde veldige menssmerter og stikkinger i går, og bruker da å få mensen ca dagen etter, eller samme dag. åh orker nesten ikke gå hjem å se...

Heia-jubelbrøl for oss alle!

Skrevet

Hei! Huffda. Trist at du mistet da ..... :( Var dette tidlig?

Forrige gang jeg var gravid, testet jeg vel ca 2-3 dager etter ikm.... og fikk veldig svak positiv. Samme noen dager etter. Sjekket aldri etter dette igjen, men var hos lege på gu og fikk bekreftet graviditet, som resulterte i ei lita tulle som nå har fylt 2 år :)

Vil jo gjerne at hun skal få søsken vet du.

Har ingen tr enda, men har fått mer og mer mensmurringer o.l. men håper i det lengste på at det er fordi det er noen der inne. Hadde jo sånn forrige gang også med snuppa.....og hele tiden følelsen at mensen kom, noe den ikke gjorde da heldigvis. Så tiden vil vise. Har egentlig ingen store forhåpninger nå heller, men har ikke kommet til det stadiet at jeg blir deppa. Heller sint...eller irritert kanskje!

HÅÅÅÅÅÅPER vi er gravide denne gangen da. Har det skjedd noe siden i går??? Lykke, lykke til :)

Skrevet

Hei Dotte og Lucy!!!

Skjønner at vi har mensmurringer alle tre i hvertfall!! Jeg håper virkelig at vi kan slippe unna TR i 9 mnd ca... krysse, krysse, krysse

Men mine også pleier å være sterkere! ( har i hvertfall vært det etter jeg mistet forrige gang..) - og nå kjennes det bare ut som noe noenganger " renner" i magen...hmm..hørtes litt for sprøtt ut men..

Så har jeg økt prod. av utflod..er det ett tegn på noe kanskje?! ( jeg som liksom ikke har andre tegn...som sikkert er tegn på at det ikke er noe i det hele tatt...) Hmrf...

Litt stikking i den høyre eggstokken nå...

Jada...TR er nok på vei... :(

Skrevet

hei igjen, dere to!! var helt skjelven da jeg endelig sjekka i går kveld, og jiiiiiiiiiiiiiipii ingenting! fortsatt ingenting, ikke farget utflod heller. på dag 24 nå, har beg å spotte på dag 22 de siste 4 mnd. ikke vondt i dag heller, eller noe særlig i går. ojoj, nå blir jeg nok skuffet hvis det starter.... men jeg kommer jo over det også, på et vis :/

Heier så på oss alle tre, synes det ser lyst ut, jeg!! spørs om jeg tester før på mandag, hvis jeg skulle være så heldig å ha grunn til å teste da. hva med dere??

flere kraftige heiarop!!

Skrevet

Hei! He, he. Må le litt av oss altså.... :) Om det ikke hadde vært for at vi er inne på dette forumet, ville vi nok kanskje ha virket en smule smågale :)

Ingen tr enda, men jeg sitter jo snart og kjenner etter hele tiden. Føles veeeeldig som tr er på vei for min del ja... men ingen enda...Oftes får jeg den på kvelden, ev. tidlig om morgenen.... Vil ikke, vil ikke, vil ikke ha den nå... :)

Nei, BabyDior. Du skal heller ikke ha tr... :) Bare innbildning alt du kjenner, med unntak av gravidesymptomene :) He, he.

Hadde bare vært så kult om vi var på "tjukken" alle 3....! Så kan vi følge hverandre og "klage" når vi måtte føle for det :) Meeen, vi kan jo følge litt med på hverandre uansett om noen (les meg....snufs), blir hengende etter... he, he. Neida. Er ikke sååå pessimistisk.

-lucy-! Så bra det ikke var noe i går kveld eller i morges da. Vi får satse på at spiren er på plass og tr holder seg unna leeeeeeenge!!!!!!! Kjempepositivt at du er 2 dager senere enn du pleier ang. spotting. Det MÅ jo være positivt.... :)

Vi får ikke lov eller skal ikke bli skuffet denne pp'en. NEKTER!!! Om tr ikke dukker opp til fredag, skal jeg teste igjen. Nå brukte jeg jo opp CB-testen min da....i går, men får vel skrape sammen nok penger til enda en test. MÅ jo teste om tr ikke dukker opp! Lykke til til mandagen om du klarer å vente så lenge.... og BabyDior, har du testet mer?? Dette blir en spennede uke gitt... :)

Skravles!

Skrevet

Hei jentene :)

He he - du er vel sikkert ikke den eneste som ler av oss *glis* må jo le litt jeg også! Men det er jo bare så koselig å få SÅ mye oppbacking..! Dette er noe helt annet enn det man får fra sine venninner...som stort sett ikke har en anelse på hva en går igjennom uansett..

Så TUSEN takk til dere to :) dere er bare helt supre!

Merker at det kanskje ikke blir så ille når TR kommer..nei hva er det jeg sier egentlig..men mener jo i forhold til at jeg VET at jeg da har to flotte jenter som støtter meg og kan komme med trøstende ord - når man for n'te gang blir litt deppa...

Hvordan er det med deg i dag -lucy-?? har det skjedd noe mer?

Huske å holde oss andre oppdatert her ;)

Det er i hvertfall godt å lese innlegget ditt om at det ikke var noe i går/morges!

Krysser fingrene!

Og du da Dotten? ( tji hi - morsomt nick assa..) skal si du i hvertfall er super til å muntre opp oss andre og får si som du sier :

Du skal HELLER ikke ha TR!

Vi skal faktisk ikke ha det noen av oss...for vi vil ha liten bebis nå...

Det MÅ jo være vår tur snart???

Jeg har ikke testet noe enda...vet jo egentlig ikke helt når IKM er..for det er jo forskjellig fra mnd til mnd - til å bli gal av egentlig...

Men jeg skal uansett ta en test på lørdag...bare 2 dager til...håper håper håper ikke TR kommer snikende...men det er helt klart at det er noe..men det er ikke de vanlige menssmertene ( pleier å få usannsynlig vondt 2-3 dager før...)

Uhu..blir jo gal av alt av symptomer som HELT sikkert er alt annet enn en liten spire... :(

Det er lov til å være litt pessimistisk vel...? :)

Lykke til jenter - vi snakkes snart!

Stor klem fra meg!

Skrevet

åh dere to flotte jenter - nå ble jeg så glad for å lese innleggende deres!! dette er den beste tråden jeg har vært med på :) hvitt her fortsatt ja, tillot meg akkkurat å sjekke. og ja, :), dette må jo se helt sprøtt ut hvis det tas ut fra dette forumet!!

så bra det fortsatt er håp for oss alle tre!! På sånne symptomtråder synes jeg så mange forteller om mensvondt før de finner ut at de er gravid, at de var helt sikkert på tanta skulle dukke opp men så vips var de gravide - det er jo slik det er for oss nå, ikke sant?!!!!! jeg har ikke hatt noe særlig vondt siden tirsdag, og lurer og lurer... du skal teste på lørdag, babydior - åh kan være jeg ikke klarer å holde igjen lenger heller... hva med deg da, dotten? du hadde alt tatt en, du? har ikke internett hjemme så får ikke følgt med i helga, men hvis alle er safe gjennom morgendagen, DA!!!!! spent på nye rapporter i morra!

Skrevet

Må si meg enig med deg også -lucy- : å lese innleggene på tråden vår gjør meg gla :)

Har fortsatt ikke skjedd noe her hos meg, så nå begynner jeg egentlig å lure..har sjekket ut hvordan syklusen min har vært siden MA'en...og de 3 siste mnd nå har jeg ligget på akkurat 25 dager - og det vil si..siden jeg hadde forrige TR den 2.sept...så er IKM i dag...og ingenting enda.???? Tør man håpe eller har kroppen min funnet ut at den skal endre syklus igjen??

Men...skal prøve å holde meg til lørdag med testingen...hmmm...hvis jeg ikke må ta en i morgen tidlig da.

Krysser fingrene for at dere ikke har fått TR enda jenter!!

BD

Skrevet

Spennande å lese innelegga dekans....Sit her og er ganske så misunneleg, om det er spire på dekan alle 3:)

Har så lyst til at de skal gå å teste dekan..hehe...for det er så spennande...hihi...

LYKKE TIL:..

Skrevet

He he - takk for det turidchr.

Tror jeg snakker på vegne av oss alle når jeg sier at vi håper vi har spirer :)

Hvordan er dagen jenter?

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å vente lenger og tok en test i dag tidlig...men fy..den var negativ den...hmmm...så da blir jo jeg negativ jeg også..så nå tenker jeg i hvertfall at TR kommer snart...sikkert etterpå eller i morgen...

Vi snakkes vel i løpet av dagen...?

Klem

Skrevet

Her vart det ubeskytta sex i går:) hehe...men eg veit ikkje kortid eg har el...har ikkje fått igjen mens etter forrige sv.skap..(fødte i april)

men eg kan no håpe:)

lykke til med testing vidare...krysser fingrane for at TR ikkje kjem.

Skrevet

Endelig mulighet til å logge inn og sjekke hva som skjer med dere - o lykke - enda håp for oss alle tre!!!!!! så trist du opplevde ma også, babydior - det var ganske nylig? jeg mistet i januar, 3 mnd på vei, så får litt tanker nå om hva som skjer hvis jeg skulle være gravid igjen. fortsatt bare litt blank utflod her, og ikke så nervøs faktisk, har en tro nå - MEN det kan like godt være psyken min som innbiller meg det så sterkt. har ingen tiltro til kontakt mellom kropp og hodet lenger, har blitt lurt trill rundt så mange ganger. Det sikreste tegnet for meg er mensmurringene og stikkingene jeg hadde i beg av uka - tror ikke jeg har hatt det så lenge i forkant før, uten å få mensen rett etter, altså. jeg er også uggen, rar mage, men har ikke ømme bryst.

Dotten - åh - jeg føler med deg (selv om det enda er MASSEVIS av håp, da!!!!!) - det er derfor jeg ikke orker å ta en test - da blir jeg bare så lei meg og begynner å vente villt på at nå kommer det.... dette har skjedd så mange ganger, så jeg orker ikke... vet jammen ikke om jeg orker ta en test i morra heller, jeg. da er det dag 26, og har aldri gått lenger før spotting enn dag 26, men det har bare skjedd en gang for et halvt år siden. da hadde jeg ikke disse murringene og stikkingene....

Hvis det skulle klaffe for oss alle tre skulle vi jammen møttes og skåle i champagne (alok-fri... :) )!!!!! jeg håper så inderlig, for oss alle tre!!!!!! og deg, chi... - hyggelig andre stikker innom!

er på jobb utover ettermiddagen, så kommer til å titte innom!!

Masse heiarop og varme tanker herfra!

Skrevet

her er jeg igjen :) hvor er du i dag, Dotten??

Ja - enda håp for oss alle som -lucy- sier..har enda ikke kommet noe her...men nå har jeg liksom litt vondt i magen da...NÅ kommer TR i løpet av dagen..helt overbevist nå. ( ja, vet jeg er negativ men.. )

Jeg mistet i april - uke 14. Var helt forferdelig trist..så jeg har utrolig mange tanker på å bli gravid igjen..har veldig lyst men er samtidig veldig redd for at det samme skal skje igjen..men det skal man vel ikke tenke på..

Har kjøpt to CB tester i dag..hmm..så kanskje ikke så overbevist allikevel på at TR kommer...men men..

Kjekt å ha..?? :)

Sender varme lykketanker herfra også!

Skrevet

kjære babydior - så grusomt å miste så sent!!! jeg synes 13. uke var ille, akkurat da jeg tenkte at nå går det bra.... fant det ut på ul, men hadde mine mistanker. hadde du vært på ul tidligere? neste gang skal jeg dra i uke 7-8, så da blir det ikke SÅ lenge å ga og vente... prøver å psyke meg opp med at hvis jeg får se et bankende hjerte, da!! fosteret døde nemlig før det sist. du nærmer deg termindato, du da? det synes jeg var tøft!!!! håper så av hele mitt hjerte at du er gravid igjen før det, åh kryser alt jeg har for oss alle tre. jeg har også litt trykk i magen, ubehag, men er utrolig nok ganske rolig. hvordan er det med de andre symptomene dine? er så spent!! dotten - hva skje med deg??

Skrevet

Hei jenter og turidchr :)

Dessverre for min del kom den jææææææææævla tanta i dag. Tro om sambo var skuffet også gitt, så da er det over i 15. pp for vår del. Jeg er nok en smule skuffet selv også, men det å gi opp.. nei for all del. DET skal jeg ikke.. he, he. Tross alt har vi jo ei snuppe på 2 år, så jeg kan jo bli gravid. Greit jeg begynner å dra på åra...fnis... men man er jo ikke eldre enn man føler seg... og da er vel jeg sånn 14 år ... ha, ha. Vel. Dette er ikke hysterisk latter. Jeg er fortsatt ved mine fulle fem :)

Ønsker nå dere andre 3 masse lykke til, og om vi ikke lykkes alle denne pp'en, skal vi jammen klare det snart. JEG tenkte å prøve meg på akupunktur jeg nå, om jeg får somlet meg til det. Så får vi se om det kan gi det et lite puff!

Om dere har spurt meg om noe, så har jeg sikkert glemt det, da det var så mange nye innlegg fra dere på tråden, så bare spørr igjen i så fall.. he, he.

Trist å lese at dere har opplevd å miste. Det har ikke jeg opplevd enda, og håper jeg slipper. Uansett, så må dere bli gravide med hver deres lille supermann/dame, som nekter å slippe taket før etter ca 40 uker... Her skal vi ikke oppleve noen flere triste SA/MA'er nei.

Ønsker dere alle en kjempegod helg, og håper at dere sitter med hver deres positive test, for det fortjener dere :) Er jo nesten like spent som dere... Så, så snart dere har testet, må dere skrive inn :)

Ellers synes også jeg dette var en superkoselig tråd, og dere virker bare sååå flotte, jenter :) Håper vi kan treffes innen et år med hvert vårt lille nurk på armen. Det hadde vært kos :) Eller skåle i champis (alkofritt ja.. he, he) for å feire hver vår spire... Senest til jul!!!!!!!

Hei og hopp fra Dotten som fikk uønsket besøk........ av tante rød!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...