Gå til innhold

TIL DERE SOM KLAGER OG SYTER OVER HALSBRANN.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

gullerøtter skal visst funke fint... gjorde i hvertfall det på nabodama...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære HI,

Jeg kan bekrefte at Gaviscon bare hjelper for en kort periode, selv om den brukes riktig!

Skrevet

åj, du må være stolt av deg selv. Men nå passet du nå på å få nevne at du sleit allikevel, du som ikke klagde.

Skrevet

Tror forresten at HI ikke har lest riktig på flaska...

Skrevet

Haha dagens artigste debatt tror jeg:D

Har selv slitt MYE med halsbrann, og har prøvd så å si alt for å få dempet det, det vil også si Gaviscon. Hjelper kansje 5 minutter eller noe om jeg tygger en slik tablett som jeg så å si holder på å spy av!

Flytende har jeg også prøvd, å det er HELT uaktuellt!

Nei, herregud altså. HI: Finn deg noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre å tro at du vet alt her i verden.

Må bare le av hele greia jeg ;D

Skrevet

Oioi. Så hormonelle vi er i dag, Anonym-HI. ;)

Dette er ikke noen konkurranse om hvem som er tøffest eller hvem som tåler mest. At du har hatt lungebetennelse pga halsbrann/sure oppstøt og likevel ikke klaget over dette, får stå for din egen regning. Jeg ville tro at du, av alle, skulle forstå hvor jævlig det er å plages med halsbrann. Men så empatisk er du altså ikke ...

Bare en liten opplysning til slutt: Det er få som får til å ta Gaviscon i søvne, og dermed våkner mange opp med pusteproblemer, hoste og høy hjerterytme pga halsbrann og sure oppstøt. Og det selv etter å ha tatt Gaviscon før man legger seg.

Skrevet

åhh, så har du faktis oss som ikke tåler gaviscon.. :D Så vi må vell sutre litt :P hæhæ..

NEi love hearts funker supert før mæ :D

Skrevet

Hei, nå gadd jeg ikke å lese svarene du har fått siden det var så mange, men jeg brukte gaviscon et par gagner sist jeg var gravid, men effekten var veldig kortvarig på meg. Titrlac funket mye bedre. Og kjære vene, det må da være lv å klage litt når man har smerter og ubehag. Herlighet, er jo bare å la være å bry seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...