Gå til innhold

TIL DERE SOM KLAGER OG SYTER OVER HALSBRANN.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjær Hi

Om du ikke har mere konstruktive ting å ta deg til enn å komme her og tro at du er bedre enn alle oss andre og mene du vet at vi IKKE bruker gaviscon riktig, uten å ha vært hjemme hos den enkelte og monitorert den enkeltes bruk av gaviscon, så syns jeg du skal finne deg noe bedre å gjøre.

Tror du ikke, at når vi prøver så hardt som vi gjør, å bli kvitt den forferdelige halsbrannen som vi sliter med, at vi ikke GIDDER å kjøpe gaviscone eller GIDDER å bruke den riktig, slik det står på bruksanvisningen???????????

Ja, fordi vi syns det er dritmorsomt å ha halsbrann, derfor driter vi i å prøve alt som kan hjelpe eller driter i å bruke det riktig!!!!

Nå syns jeg du skal ta med deg den store feite magen din og stikke utfra forumet før vi andre feite,late og inkompetente gravide kaster oss over deg og river deg i fillebiter!!!!

BØ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi her er det alle mot en.....

HI

og da hadde blitt stakkar meg og ikke stakkar dere......

Skrevet

Jeg er 29, men kanskje litt umoden........, og kvitt min halsbrann....

Skrevet

*knegg*

er jo en sånn test ute og florerer en plass

"hva er din mentale alder"

..i HI's tilfelle ligger den nok på rundt 15-og-nettopp-kommet-i-puberteten

Skrevet

Kjære lille HI, må desverre informere deg at jeg har ikke slitt så kraftig med halsbrann at jeg har behøvd å prøve annet enn Love hearts, er ikke på grunn av halsbrann at jeg vil at ungen skal komme skjønner du, lengter bare etter å se henne ;p Har hatt 2 veldig fine svangerskap og halsbrann er noe av det jeg har plagdes MINST med, bare så du vet det. Syns fortsatt du kan ta den diskusjon her på kranglesiden for det er tydeligvis det du er ute etter, men samtidig så begynne jeg å synes dette er så komisk at jeg bare må svare deg

Skrevet

Kjære HI. Tror den magesyra di har tæra på mer en det som godt er.

Du er jo helt uttafor stakkar. Har ikke hørt på maken til vrøvlete, påståelig og bastant liten frøken.

For det har jeg bestemt så det så!!! Og jeg tar aldri feil jeg, alltid en gang mer rett enn deg.

Skrevet

hihi,etsa kanskje over noen viktige tråder i systemet ja..

Skrevet

Finnes det ikke et annet forum d går an å syte å krangle på da? Uff...

Skrevet

Ja, men da er det vel greit at jeg skriver her og ikke på krangle da, så får du litt futt i hverdagen...

Skrevet

Jepp, er vel forsåvidt det ;p nå kan jeg ta det nybygde kruttet mitt opp i andre etasjen og hive meg over sambo, prøve å få ut prinsessa hehe. Så takk HI, you made my day!

Skrevet

Hi her igjen:

Nå har jeg fått ut det som plager meg. Dere kan få lov å irritere dere mer over dette om dere ønsker. Skiv til fingrene råtner av. Jeg kommer ikke inn hit mer, for jeg har lettet mitt hjerte!!!!!

...og ja... magesyra har nok slitt på mer enn lungene......på tolmodigheta mi,....og empatien jeg tror jeg hadde....

Bye

Skrevet

Så flott!

Bye

Skrevet

Nei, beklager, du er IKKE 29, hehe, den går vi ikke på :-)

Skrevet

du HI trur dette inllegget var ment til kranglesiden jeg... TULLKJERRING!! Jeg tar ingen legemidler i mitt svangerskap for å være helt sikker på at barnet har det bra.... sånne syredempene dreper åsså naturlige floran i magesekken bare så dere er klar over det!!!

Skrevet

Oj, ble lille HI litt sul akkulat nå??? Stakkal HI!!!

Skrevet

hahha,den magesyra hadde visst tatt på litt likevel om hun ikke hadde klaga en dag ja..vel...den dagen er vel i dag da..litt på etterskudd:oP

Skrevet

Jeg er ikke enig med HI altså, men til"Adriansmor m prinsesse i magen": Om man har lungebetennelse og feber pga. magesyra så bør man tenke såpass på babyen at man tar Gaviskon, slik at man ikke blir dødssyk når man går gravid. Jeg har selv opplevd det samme som HI, med bronkitt og lungebetennelse pga. magesyra, så da må man bare ty til noe.

Ellers så synes jeg hi kunne tatt med seg Gavisconen sin til hormonelladebatten.......

Skrevet

Agurk er lurt, men jeg må tisse av den hele tiden.

Skrevet

Det å kalle noen inkompetent fordi man drikker melk for å lindre halsbrann er virkelig hormoner på avveie!!! Hva får deg til å være så selvgod og bedreviter!?! Det kommer vel an på hva man selv synes virker og på graden av plagen om melken fungerer. Jeg drikker kun melk mot halsbrann. Men det er jo fordi jeg har funnet ut at det fungerer for meg. Og andre kan trives med Gaviscon. Det er vel ikke opp til deg å bestemme hva som fungerer for den enkelte. Prøv å få de hormonene under kontroll!!!!

Skrevet

Var på besøk inne fra bli gravid når jeg havna innom denne tråden..

Beklager at jeg blander meg, men er helt sykt at HI ikke skjønner at noen spyr av dette middelet, andre hjelper det ikke for.

De som det ikke hjelper for kan jo faktisk hende at de har mye større plager enn deg HI? Og at de har en sterkere konsentrasjon av magesyre enn deg.

Jeg gleder meg selv til å bli gravid igjen, og traske gjennom disse trimestrene, men legger merke til at det er anonyme hele veien som ikke klarer å akseptere at andre ikke er like som dem.

Dette er et fritt og uavhengig forum, hvor alle har like stor rett til å ytre sine meninger og prate om sine problemer. Det er jo nettopp derfor forumet er her!

Blir bare sittende å riste på hodet. Det er trist og synd at man skal "legge lokk på seg selv" for å tekkes dere anonyme som sliter med å godta visse realiteter her i livet...

Skrevet

ÅååÅå herregud for et hromon utbrudd Hi hehe,har du det bra med deg selv.....

Uff,ikke så greit å være gravid kanskje...Er det tungt for deg dette her,trenger du noen å snakke med? Skal vi ringe noen? Hehe

*le så en pisser seg ut*

Skrevet

Ikke være sinte på sånne innlegg. Det er jo krydder i hverdagen- helt FANTASTISK MORSOMT!!!

Skrevet

Gaviscon funka ikke på meg heller. Toppen ett minutt, så det er nok forskjellig fra person til persi\on som med alle andre legemidler. Husk at det kommer nye folk til "3. trimester" hele tiden, så det er ikke sikkert de har lest alt som har stått fra før. La nå folk få klage hvis de vil.

Skrevet

For en tvers igjennom underlig diskusjon!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...