Gå til innhold

Ang. bilstoler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

og, må i tillegg spørre, ved barns ubehag ved å sitte bakovervendt, som bare er trass, når innser barnet det er trass? mini begynte med hyling av ubehag da han var 1.5mnd gammel. gjorde han det på trass?

vi lot han sitte bakover til han var 10mnd! det var da 8.5 mnd med hyling i bil.. synes det er nok tålmod fra oss, og det var ikke trass da.. ikke når dem er så små! det nekter jeg å tro, at trass-alderen begynner når de er 1.5mnd gammel, og ikke gir seg på over 8 mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lot mini her sitte bakovervendt til14-15mnd .. da hadde mini siden bitteliten skreket og fått spader bare ho såg bilen.

Ho reagerte på dette lenge før en kan kalle slikt for trass, skrek fra vi satte ho i bilen te vi tok a ut.. akkurat som ho ovenfor sa.

Noen er heldige og slikt gir seg, men her vedvarte det.

Skrevet

Så du mener det er tryggere at guttungen på 2 år sitter bakovervendt og hyyyler fra A-B, jeg mister konsentrasjonen enn at han sitter framovervendt er fornøyd og jeg kan ha konsentrasjonen min på veien og trafikken!

Herregud! Våkn opp! Ingen barn er like! Alle vil jo barna sine det beste, så kom ikke her å si at jeg ikke ønsker sønnen min det beste og sikreste bare fordi jeg har blitt nødt til å sette ham fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...