Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #51 Skrevet 24. september 2007 Til deg, innlegger: Hvorfor ikke ønske deg ei hytte på fjellet til en fem-seks millioner? Morsomt.... Tårnfrid!?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #52 Skrevet 24. september 2007 Jeg synest mamma gave er en fin ting. Ikke noe krise om en ikke skulle få, men det er jo litt kjekt å bli gjort litt stas på når en er på klinikken. Er som regel litt fin om en får en gave fra sin kjære, og det er jo en helt hærlig anledning. Fikk ikke selv førstegang, men håper igjen at han glimter til. Er ikke så nøye hva det er, bare at han har tenkt på meg og kjøpt noe til meg, noe fint og gltrende. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #53 Skrevet 24. september 2007 Meg igjen her: Nei ingen ba om å få vite dette, men det var mange som reagerte på hva jeg hadde ønsket meg så derfor satte jeg det litt i perspektiv innenfor vår økonomi. Jeg vet at mange ikke takler så godt å høre at andre har det så enkelt økonomisk og merker at mange ble biske her. Vil ikke støte noen, og jeg blir kjempeglad for blomster. Jeg får jo blomster støtt så da vil mannen min gi meg noe annet. Og når det gjelder den hytta på fjellet så har jeg både den og tre feriehus i Italia, Frankrike og England. Dere må ikke innbille dere at jeg ser ned på dere som får blomster eller ingenting. Jeg har ikke hatt god råd hele livet. Jeg har jobba på rimi og hatt gjeld til langt oppover ørene, og er glad jeg har den erfaringen også. Etter å ha gjort det bra med eget firma, så synes jeg at mine goder el vel fortjent og ønsker alle andre det de måtte ønske av det gode liv(hva som enn måtte være det gode liv for dem)
Amy85 Skrevet 24. september 2007 #54 Skrevet 24. september 2007 Jeg forventer ingenting. Men vi har snakket om å sette inn diamant i gifteringen min for hvert barn vi får, men det blir vel til at jeg betaler det uansett:o) Vi har ikke felles konto men kjøper ting om hverandre, så har jeg lyst på noe kan jeg jo bare kjøpe det selv. Syns det er gave nok at mannen har måtte holde ut med mine hormoner og sutringer i graviditeten...hehe... Og at han har stått på å bygget ut huset mens jeg ikke har kunne bidra så mye som jeg har ønsket. Syns vi er litt vel kravstore jenter.De vet jo ikke hva godt de kan gjøre for oss, og jeg tror ikke de har det så moro under fødselen de heller. Ville nok GJERNE tatt på seg smertene for oss hvis de kunne det.
pandabjørn Skrevet 24. september 2007 #56 Skrevet 24. september 2007 til anonym 12:05 24.09.2007 nå var det snakk om forventer vi å få mamma gave hvorfor ramser du opp hva du fikk av mannen din når du føde de 4 andre barna dine?? er det for å imonere at dere har så jævelig god råd eller? + at du skriver hva tingene koster i parantes det jo sitt om deg! + at du kanskje er veldig bortskjempt !! og er det virkelig noe å skryte av at du har fått silikonpupper av mannen din??? jeg har penger å kjøpe det selv, men jeg gidder ikke å sløse bort så mye penger når jeg kan bruke de på noe mere nyttig! tenk om jeg skulle skryte at jeg har en del penger i banken! men jeg holder det for meg selv, for jeg er ikke sånn skryte pave som du er hehe.......... kan du ikke heller spørre mannen din om du ikke kan få en bil til 1 million enn en klokke til bare 32.000,- ! du får det helt sikkert!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #57 Skrevet 24. september 2007 nei er ikke så kravstor. Da skulle vel pappa ha en også da!
lillemy24 Skrevet 24. september 2007 #58 Skrevet 24. september 2007 Nei det forventer jeg ikke, fikk ikke noe mamma-gave ved forgje fødsel heller. Det er mer enn nok om lille babyn og lille-storesøster får en liten oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #59 Skrevet 24. september 2007 s@nder & Linnea: Nei jeg har ingen behov for å skryte. Men jeg ble tidligere konfrontert med at jeg var kravstor og en del andre ting. Da prøvde jeg bare å danne et perspektiv, ikke å skryte. Penger er ikke noe å skryte av for min del. Og om du har bedre ting å "sløse" bort pengene dine på enn silikonpupper som du skriver, så må du jo bare gjøre det. For min del er det ikke sløsing. Videre skriver du: kan du ikke heller spørre mannen din om du ikke kan få en bil til 1 million enn en klokke til bare 32.000,- ! eh... Jeg har en bil til 1 mill, og det er den klokka til "BARE" 32.000,- som du skriver, jeg virkelig ønsker meg. Lenge leve misunnelsen.....
Rakri Skrevet 24. september 2007 #60 Skrevet 24. september 2007 Forventer det egentlig ikke, nei. Men i enkelte øyeblikk fantaserer jeg om at han skal fri når de er født :-) Ellers synes jeg det viktigste vi to kan gjøre for hverandre, når guttene har kommet, er å gi hverandre bittelitt fritid. "Dealen" er at han får fortsette på den ukentlige vinkvelden med gutta, jeg skal ha treningskort på Sats.. (så håper jeg bekkenløsningen tillater mer vanlig trening etterhvert)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 24. september 2007 #61 Skrevet 24. september 2007 Vi har alle forskjellige verdier her i livet.. Men personlig trodde jeg at det lille nurket som blir født var gave nok i seg selv.. Både til mor og far..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #63 Skrevet 24. september 2007 ..forstår ikke hvorfor du plent ønsker deg en klokke med gitt verdi..og hvorfor det er viktig for deg å vise hva de andre tingene du har fått koster? Hovedsaken må vel være...-ble du glad? Gjorde det mannen din godt å gi deg dette? Man gir vel etter hvor mye man har å rutte med, sånn er det for alle.. Og hadde jeg hatt masse penger, hadde jeg vel også lagt lista høyere..tror jeg.Men sånn er det ikke for meg, så jeg blir glad for lite. Tæring etter næring..mye vil ha mer...er det ikke noe i det, da?
--niffi-- Skrevet 30. september 2007 #64 Skrevet 30. september 2007 Jeg tror dette er en som prøver å erte oss opp - dersom hun var ekte tror jeg neppe hun ville skrevet slik. Det beste er å ignorere henne. Slike oppiglere kalles "troll". Her er "anti-troll" tips: http://www.hyphenologist.co.uk/killfile/anti_troll_faq.htm Kjipt nok er det også nok troll til at det går sport i det for dem. Her er råd om hvordan "trolle" for å få mest mulig sinte folk i diskusjonsforum. Kjipe folk. http://www.urban75.com/Mag/troll.html
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. september 2007 #65 Skrevet 30. september 2007 Sist hadde jeg faktisk trodd at han skulle ha med seg en blomsterkvast til meg. Ble litt skuffet da han ikke hadde det, men jeg kom meg over det. Uansett, denne gangen er jeg forberedt på at jeg ikke kan forvente noe :oD Synes ikke det er frekt å håpe på en liten oppmerksomhet etter DEN jobben vi faktisk gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå