Kristin* Skrevet 23. september 2007 #26 Skrevet 23. september 2007 Jeg kjøper pappa gave til samboern også. Det er sånn jeg er, elsker å få pakker, elsker å gi bort pakker. Har jeg mulighet til å gi bort noe til noen ved en spesiell anledning så gjør jeg det. Og det vil IKKE si att jeg blir mindre glad for å få babyen :-) Vil mye heller ha pakke enn en blomsterkvast som likevel må settes på gangen på barsel, da det ikke er lov å ha blomster på rommet...
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 23. september 2007 #27 Skrevet 23. september 2007 her forventes det mammagave, men mest pga at han har hintet fram om at han har ordnet noe.. *lurer fælt* skal kjøpe noe til han også, men det blir litt mer morsom gave, som ørepropper og sånne "rullegardiner" for øynene (vet ikke hva det heter).. han har også sagt at når jeg har kommet til matchvekta mi, skal han spandere masse nytt undetøy til meg, så nå har jeg ei gulrot for det også men tror nok den gaven er like mye til oss begge;)
Gjest spinella Skrevet 23. september 2007 #28 Skrevet 23. september 2007 Det ble ikke noe gave første gang, men da var det haste keisersnitt noen uker før termin, og det ble vel glemt i all oppstandelsen som var både før og etter. Men denne gangen håper jeg det blir orden på saker og ting :-) Høres jo veldig koselig og romantisk ut, så da passer det jo fint med det å få barn, veldig koselig og romantisk :-)
Teltpluggen Skrevet 23. september 2007 #29 Skrevet 23. september 2007 FORVENTER ingenting:) Men skal ærlig innrømme at jeg håper jo bittelitt da;) Mest på grunn av at jeg eeeeelsker gaver:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #30 Skrevet 24. september 2007 Jeg har ønsket meg klokke til 32.000,- fortjener nok det etter å ha revna i alle veier.......
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #31 Skrevet 24. september 2007 ..nei...det forventer jeg ikke...hvorfor skulle jeg få det?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #32 Skrevet 24. september 2007 Hallo...seriøst? Sitter her og måper jeg....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #33 Skrevet 24. september 2007 Ditto....er du helt koko i hodet? Klokke til 32.000? En blomst ville vært mer enn nok....tvang han deg til å bli gravid? 'Det er faktisk en gave å få lov å bære fram felles barn...jeg er helt sjokkert!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #34 Skrevet 24. september 2007 Du som syns du fortjener klokke...herregud... Som de to andre her..jeg er sjokkert..og lattermild..mulig å være så dum???
Tubbies Skrevet 24. september 2007 #35 Skrevet 24. september 2007 Gutten vår var den største gaven jeg kunne få!!... men det var selvfølgelig koselig at mannen hadde med seg blomster ;o) Nå er jeg mest opptatt av at storebror må få noe, og at han får være med å kjøpe gave til den lille, en gave som liksom er fra seg...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #36 Skrevet 24. september 2007 Fatter ikke hvorfor dette spörsmålet förer til så mange aggressive innlegg. Herregud, folk må vel få lov til å gjöre som de vil. I noen familier (som hos oss) er det tradisjon og sette litt stas som den som har bärt fram barnet. Det er vel bare å akseptere, eller..........?Det er verken idiotisk, som noen mener, eller sjokkerende.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #37 Skrevet 24. september 2007 ..må få lov å reagere, vel? 'Stakkars mann om han skal ha press på seg til å stille med gave! Han har unger hjemme å ta seg av... Jo, vet du hva...deter lov å reagere nå jeg leser om klokke til over 30.000 som en aktuell gave...herregud sier jeg bare...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #38 Skrevet 24. september 2007 Som jeg skrev over fikk jeg en ring til 23.000 forrige gang, ikke fordi jeg krevde men fordi han ville gi meg det. Dessuten har vi god råd og kan gi hverandre dyre gaver. Ikke noe feil med det vel. Har tom fått en klokke til over 30.000 da vi giftet oss og ser ikke noe galt med det!!!! Kutt ut med moralpreknen!!
Fugl Phøniks Skrevet 24. september 2007 #39 Skrevet 24. september 2007 Sist jeg fødte ble det så mye dramatikk at jeg ikke tenkte på noen mamma-gave. Den største gaven var nok at vår sønn overlevde og ble frisk som en glad laks :-) Fikk likevel en diger bukett roser da vi endelig kunne resie hjem fra sykehuset, nå skal sant sies, mammen min er flink til å gi meg blomster hele året... Om det blir noen gave denne gang vet jeg ikke, vil i hvertfall ikke forvente noe eller hinte... Det blir likson helt feil. En oppmuntring eller gave får komme fra hjertet, ikke som et krav. For meg er det å få familie med mannen jeg elsker den største gave- for ting og smykker har jeg egentlig nok av fra før...
*Lenn* :-)) Skrevet 24. september 2007 #40 Skrevet 24. september 2007 Jeg og sambo har ønsket oss et barn i nesten 4 år og får endelig det vi ønsker oss!! Men jeg har verdens mest rause og omtenksomme samboer, så det kommer nok noe fint til mammaen ja Jeg får nok det smykket jeg ønsker med, et sånn "Angel" smykke med to gutter på Synes det er kjempestas med en mammating, jeg Jammen har vi vært flinke og bært fram en baby! Og så får nok vår første sønn også en liten oppmerksomhet
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 24. september 2007 #41 Skrevet 24. september 2007 Kan ikke påstå at jeg har tenkt på at jeg forventer noen gave, akkurat.... Men jeg må jo si at jeg synes det er på sin plass at pappaen stiller med en blomsterbukett en av de første dagene av barseltiden :-)
Propellmamma til 2 Skrevet 24. september 2007 #42 Skrevet 24. september 2007 Nei, fikk ikke det forrige gang, så gjør nok ikke det nå heller :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #43 Skrevet 24. september 2007 ....har du tenkt på at mange, jeg er en av de, her inne sikkert ikke har råd til slike gaver? Kritiserer deg ikke..men ... Ville vel egentlig bare fram til at en liten, personlig gave kan glede like mye! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #44 Skrevet 24. september 2007 Lykke til! Dere har fortjent noe fint, begge to! Men som du sier..babyen er den største gaven av alle!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #45 Skrevet 24. september 2007 ...upps...dette tror jeg ikke min mann overhodet har tenkt på, at han skal gi meg noe...ikke forventer jeg det heller. Jeg har verdens mest omtenksomme mann...ble litt redd han skal oppdage at noen forventer mammagave og at han har glemt dette...stakkar... Jeg forvneter ingenting...at vi får et friskt barn betyr alt! Og at han har støttet og vist omsorg gjennom svangerskapet...HAN fortjener en liten gave. Noen forslag??? (men..leser andre innlegg...noe gave i 20.-30.000 klassen..glem det...hehe)
Pinny og lillegutt Skrevet 24. september 2007 #46 Skrevet 24. september 2007 Forventer absolutt ikke mamma gave. Men hadde selvfølgelig blitt glad dersom jeg hadde fått det. Men kommer ikke til å gi sambo pappa gave (og det vet han) og tviler sterkt på at han kommer til å gi meg noe og blir heller ikke skuffet dersom jeg ikke får noe.. Tror ikke det er det første jeg tenker på etter ungen er kommet ut liksom..
Noddy78, en av hver! Skrevet 24. september 2007 #47 Skrevet 24. september 2007 Hmmm....har ikke tenkt noe på det må jeg si. Et kyss holder lenge for min del :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #48 Skrevet 24. september 2007 Det var jeg som skrev at jeg hadde ønsket meg klokke til 32.000,-: Vi har god råd. Innad i noens økonomi, ville kanskje dette tilsvare en klokke til 500,- Da jeg fødte våre 4 andre barn har jeg fått disse gavene: 1. alliansering m 7 diamanter (45.000,-) 2. hest (130.000,-) 3.diamantørepynt og alliansearmring ( 67.000,-) 4. silikonpupper og ny garderobe (90.000,-) Da er vel ikke en klokke til 32.000,- for mye å håpe på.....????
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #49 Skrevet 24. september 2007 ...fint for deg...men ba noen her om å få høre dette? tydelig du hadde behov for å si dette.... Lenge leve materialismen! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #50 Skrevet 24. september 2007 ...wow...! Men sorry, blir ikke imponert. har verken venner i din"klasse" eller andre bekjentesom lever et slikt liv...men misunner deg det heller ikke. Du må være venninne til fru Kirsebom eller noen av de der pene damene.. Synd det skal mer til enn en blomst for å glede deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå