Gå til innhold

Forventer dere å få mamma gave...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke hørt om mamma ellere pappa gave før jeg ble gravid. Jeg har sagt til samboer at den beste mamma gaven han kan gi meg er navnet jeg sikler på til jenta mi :-) Men jo, jeg ser poenget med mamma gave når fødselen er overstått, etter måneder med plager og fødsel. Samboeren min ble skikkelig overrasket når jeg "fleipet" med at han måtte kjøpe mamma gave. DET hadde ikke han tenkt på

iallefall...he he.... Tror ikke han skal få pappa gave, han får være på jakt nå, 2 uker før termin, det er vel gave nok ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forventer ingen gave nei...:)

Skrevet

forventer ingen gave nei.. =) har bursdag like før termin- stakkaren ska slippe å slite med mer enn 1 gave:P

men hadde tenkt å gi han en liten gave som takk for all støtte=)

Skrevet

Jeg har aliansering og fikk en diamant da jeg fødte jenta. Kan jo håpe på en denne gangen også... Også kom han med roser til oss begge to på sykehuset. Veldig koselig det da.

Skrevet

Å ja, må vel ärlig innrömme at jeg forventer meg en liten ting. Forrige gang fikk jeg er ring for 23.000,- :-) Det bör absolutt ikke väre i samme prisklasse denne gangen (ikke at jeg krevde det forrige gang heller!) men en liten ting håper jeg jo det blir!

Skrevet

Forventer ingen gave, og han kommer heller ikke til å få noen gave av meg. Er det ikke gave nok at jeg har født barnet vårt og at han har støtta meg gjennom 9 måneder?

Skrevet

Jo,jeg gjör det. He he,vet allerede hva jeg får da (for han klarer ikke å holde på en eneste hemmelighet).

Går igjennom hele svangerskapet og födselen alene, så da får han stille opp litt også ;-)

Skrevet

Jeg forventer ikke mer enn at jeg får dra ut på en aldri så liten shopperunde for å finne meg nye, deilige klær når jeg har kommet meg etter fødselen! :) Skal også ta en runde hos frisøren å få friska meg litt opp etterhvert, sponset av samboeren.

Skrevet

jeg fikk et smykke og en parfyme forige gang, har ikke tatt av smykke siden og det er snart 3 år siden:-D

men har egentlig ikke tenkt over om jeg får noe denne gangen, han mannen min er ikke helt inni slike ting,han tenkte sikkert at jeg skulle få noe siden det var vår første:)

men blir jo glad viss jeg får noe,men er glad i ham uansett:)!!

Skrevet

jeg forventet ingen ting,men fikk ett råå lekkert armbånd....denne gangen vil jeg ikke ha noen gave,vil heller ha nye pupper om et års tid :)

Skrevet

heeelt enig med deg mammakine!!:) nye klær og frisørtime er det eneste jeg ønsker for meg selv etter måneder med mammaklær og utvekst;) hehe.. mannen min har vært en super støtte og har gått igjennom det sammen med meg på beste mulig måte, nå som sist:) forventer ingen spesiell gave fra han og han får nok ikke noe spesielt fra meg bortsett fra en nusselig liten baby:)

Skrevet

Jeg fikk ikke noen gave når Erik ble født for en uke siden , men han kjøpte smykke til meg når jeg var gravid. Et designersmykke fra Georg Jensen som heter mor&barn. Han ville at jeg skulle ha det før babyen kom..... syns det var koselig og forventet ikke å få noe nå da han ble født...vi har jo fått babyen vår :)

Skrevet

Nei, det blir nok ingen gave på meg ..:) mannen har aldri vært flink til å huske om ting, valentinedager, bryllupsdager osv, for å ikke si noe om bursdager.. jeg er derimot den andre typen som husker ALLTID,. så blir litt lei meg av og til, men ble vant til det for lenge siden. Så det blir sikkert ingen mammagave her, nei. Blir nok ganske overrasket hvis jeg får blomster når han kommer til oss på barsel..:) mannfolk..:)

Skrevet

Selvsagt forventer jeg ikke gave...

Men forrige gang fikk jeg ett tykt nydelig armbånd med ett hjerte hengende på med navnet til tulla gravert i... Det var så skjønt gjort...

Kanskje jeg får ett hjert med navnene til de to som er ventet som jeg kan feste på, ellers vil jeg uansett gjøre det selv.....

Han hadde også kjøpt ett gull hjerte og armbånd til tulla med navnet hennes gravert inn i som han hadde med på klinikken.... Skjønt...

Men forventer ingenting nei!

Skrevet

Jeg håper på mammagave. Trenger ikke være mye eller dyrt, men tanken som teller. Synes man fortjener det etter å ha slitt seg igjennom svangerskap og fødsel. Men har desverre ikke noe håp om å få det - tror ikke han har hørt om at dette er vanlig.

Skrevet

hvorfor skulle jeg få det? synst ikke noe om slike ting.

Skrevet

Nei det hadde aldri falt meg inn. En ekstra gave når man akkurat har fått en baby, litt smør på flesk kanskje? :)

Skrevet

Vi skal sette inn en liten diamant i gifteringen min, som vi også gjorde i vårt første svangerskap.. .som et symbol på vår kjærlighet til våre barn... ellers så er babyen den beste gaven jeg kan få... mannen min er veldig flink til å gi gaver ellers i året....

Skrevet

Forventer kun blomster:)det har jeg fått de to andre gangene+ en bamse til babyen:)

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt!

Fikk ikke forrige gang av mannen min, men av svigerfar og tanta hans. Ble kjempe overrasket! Koselig selvsagt.

Men jeg kommer selvsagt til å måtte ha en handle runde en stund etter fødslen så jeg har noen klær å gå med. Og det får sannelig holde.

Dessuten går vi med planer om å ha et lite bryllup før jul, i all stillhet, og da får jeg velge ringer;)

Skrevet

jeg forventer ingen gave, men når jeg fikk Sander fikk jeg en nydelig rosebukett :)

Skrevet

Nei takk, vi har fått en baby, er ikke det nok?

Skrevet

Jeg forventer det fordi:

- jeg har gått gravid i 40 uker +++

- jeg ELSKER pakker

- det er diverse "bare meg" ting som jeg ønsker meg

for tiden....

- leeenge siden jeg har kjøpt noe nytt nå.

Skrevet

Nei, for meg blir det ALT for dumt ... er ikke det mamma og pappa gave nok det og bli foreldre for første gang ??? Dessuten så hvet jeg at jeg får gavekort til julegave så jeg kan gå ut og shoppe meg klær når kiloene begynner og renne av... !!!

Dessuten har vi kjøpt oss leilighet så tror det får være gave nok ... synest ærlig talt dette blir litt idiotisk!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...