pgpia_ Skrevet 7. oktober 2007 #51 Skrevet 7. oktober 2007 til anonym 18.32 Har du vært i en slik situasjon??? om du ikke har det, så har du ingen grunnlag for å si at det er lett!!! Om du kan si at det er lett, så kanskje det hadde vært det beste for deg å gjort ettersom følelsene ikke sitter dypere enn dette, kanskje du ikke hadde klart å se på dette barnet uten å tenke på en glipp du hadde gjort??? bare spørsmål siden du kan si at det er lett. Selv har jeg ikke vært i samme situasjon, men jeg har blitt gravid veldi tidlig i et forhold, å det samtidig som jeg gikk på p-pille. Var det uansvarlig av meg å bli gravid med en jeg nettopp hadde blitt sammen med, fordi jeg stolte på pillen??? Var det egoisstisk eller ansvarlig å ta abort. Jeg hadde full støtte av hele familien uansett valg, så jeg vet at barnet villa ha blitt elsket å fått ett fantastisk liv!!! men jeg valgte abort, noe som var et veldi tungt valg. I 6år måtte jeg slite med det valget, jeg måtte slite med mareritt å anger hver natt/dag. Så om du ikke har vært i en slik situasjon, så si ikka at det er lett!! ...å hvorfor skriver du anonymt??? tør du ikke å stå for dine meninger?
mamiladi Skrevet 7. oktober 2007 #52 Skrevet 7. oktober 2007 Ojda :-) jeg har ikke vært i samme situasjon. Men det ordner seg nok! Det blåøyde genet er recesivt, og de brunøyde genene er dominante. Altså er det større sjans for at barnet ditt får brune øyne, rundt 75%. Men det er ikke umulig at barnet får blå øyne. Lykke til med barnet i magen!
ambumamma Skrevet 7. oktober 2007 #53 Skrevet 7. oktober 2007 til hi kjempe bra at du har sagt det til han og masse lykke til med svangerskapet og tvillingene. og selv om ikke barna vokser opp med en biologisk far så har de en som har fulgt de gjennom hele svangerskapet og kommer til å elske de som sine egne når de kommer ut. håper alt går bra med dere framover. masse masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå