Gå til innhold

Gravid igjen, hvem er far???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er flere som er i min situvasjon...jeg var ute en kveld, koste meg som vanlig og endte opp helt andre plaser enn hjemmme hos meg selv... Nå er jeg gravid, og vet ikke navnet på faren, tror ikke engang at han bor her i byen... Jeg fikk kjæreste ikke lenge etter denne kvelden på byen og nå tror jo han at han er faren... hva burde jeg gjøre... fortele han eller ikke... hjeeeeelp!!! Er det sant at blåøyde bare kan få blåøyde barn - fordi han jeg lå med hadde brune, mens min kjære har blå... kan vel kanskje si at det er min bestemor som hadde brune øyne - hun er død nå så det finner jo ikke han ut av. Er veldig glad i familen min, de betyr alt for meg og er så glade på våres vegne... Jeg fyller 18 imorgen og er litt uerfaren på området, har bare hat en abort før og ønsker ikke å gjøre det igjen, håper dere forstor meg i min vanskelige sitasjon! Kan noen hjelpe mej?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør fortelle det til kjæresten din. Det valget du gjør nå er et valg du må leve med resten av livet evt. Det skjedde jo før du ble sammen med denne gutten, så du har jo ikke vært utro eller noe.

Synes han har krav på å få vite det.

Lykke til ;-)

Skrevet

Ærlighet varer lengst.. VET du at førstemann r faren?

Jeg synes absolutt din nye kjæreste bør få vite hvordan ståa er.. Det kommer til å bli tøft og vanskelig, og han kommer sikkert til å bli skuffet, og evt sint.. Men tiden leger alle sår..

Kan hende han vil være far for barnet uansett. Det er ikke kun biologiske bånd som skaper en far.. Jeg vet,

Send meg en PM om du vil taste, har selv vært i liknende situasjon.

Skrevet

Si det til han med en gang. Han blir nok lei seg, men det er bedre han får vite det nå enn etter barnet er født. Han kommer sikkert til å forstå, etter en liten skuffelse vil jeg tro. Er han glad i deg blir han helt sikkert glad i barnet, som er en del av deg. Lykke til:)

Skrevet

Er du helt syk i hodet eller - du må jo si det til han, eier du ikke moral eller - begynner å lure på om alle på din alder går rundt og er helt tette i hodet... skjerppings altså...!

Skrevet

har nå 2 barn med 2 fedre... synes nå ikke du trenger å si noenting jeg -det han ikke vet har han ikke vondt av... barn er jo så hærlige :)

-dessuten vil han nok bare bli såret

Skrevet

Du anonym som har to barn med to forskjellige fedre.... Du kan umulig være riktig vell bevart! Eier du ikke respekt for verken din mann eller dine barn? Hva med dem da? Så lenge de ikke vet sannheten så kan det heller ikke såre dem? Husk dette lille venn, SANNHETEN KOMMER ALLTID FOR EN DAG!!!! Og hvis du lever etter dine egne meninger som vist her, ja da kommer du til å gå på en skikkelig smell selv en vakker dag!

Jeg tenker at du må være en utrolig umoden jentunge som aldri burde fått barn. Stakkars dem. Jeg personlig mener at virker til å være en selvopptatt umoden jente som har mer enn nok med seg selv!

Skrevet

Du bør absolutt si det til ham! Dette skjedde før du traff han, og er han virkelig noe å satse på så blir han. Men han har rett på å vite om det, tenk på at dette er noe du skal kunne leve med resten av livet.

Skrevet

syntes nå at du virkelig bør si det...husk at han kan kreve farskapstest og at det nok kommer til og komme frem en dag.dessuten har barnet krav på og få vite hvem som er faren.

men uansett er det din avgjørelse...og velger du og ikke si det til han syntes jeg du er veldig egoistisk og stygg med typen din...

tenk om det hadde vært deg??????

Skrevet

Jeg lurer på hvor stor sjansen er for at dette innlegget er VÅS.....?

Skrevet

ja det er jo ikke så lenge siden det var et likt innlegg som bare var kødd...........................kansje noen har lite og gjøre

Skrevet

Kan bare si at det er bestemoren min som hadde brune øyne?????

Det eksisterer vel bilder av henne, så det finner han nok ut av...

Litt av et rart innlegg.

Skrevet

er det mulig??? greit at du er 18 år, men ærlig talt... Om dette innlegget er seriøst bør du virkelig tenke deg litt om! Ærlighet vare lengst uansett, du MÅ fotrtelle sannheten. Ingen kan eller bør leve på en løgn, uansett hvor mye det sårer når sannheten kommer fram.

Ellers vet jeg ikke helt om HI tuller eller ei, er ikke akkurat et smart innlegg dette her....

Skrevet

Enig med deg... Dette kan ikke være sant?

Skrevet

ja herlighet, hvis det du påstår og skriver er sant, så kan du hvertfall ikke være så idiot at du lyver for kjærsten din.

Skrevet

Hei..

d er mye bedre og fortelle kjæresten din om situasjonen nå, enn at han plutselig får vite det etter lang tid.. ærlighet varer tross alt lengst..

lykke til!

Skrevet

Hei alle dere som dømmer denne unge jenta..

slutt å dømm!

hun har sikkert skjønt hvor pinlig og vanskelig denne situasjonen er selv. så ikke gni d inn da...

Skrevet

vil ønske deg lykke til:)

men du kommer lengs med ærlighet:)

klem

Skrevet

Tror du er HI jeg ;-) denne er ment til anonym kl 21:28

Skrevet

Jeg syns heller ikke vi skal dømme henne.

Men gi henne heller litt råd da damer. Om dette innlegger er reelt, så er hun i en knipe.

Skjønner godt at hun ikke vet hva hun skal gjøre.. Hun er ung, og helt sikkert redd for å miste typen sin.

Men når det er sagt så syns jeg virkelig du bør si det. Du kan si du ikke er sikker på om det er hans barn, eller om det er barnet til en du var med før dere ble sammen.

Men om du helt sikkert vet at det ikke er typen din sitt barn så bør du si til han at det ikke er hans.

Om du gjerne vil at det skal være hans barn, så kan du jo spørre om han vil ta barnet til seg som sitt eget.

Ærlighet varer helt klart lengst. Og ikke for å snakke om for din egen del, og for samvittigheten din. Ikke bygg livet ditt på en løgn. :) Det er det ingen i hele verden som er verdt. For jeg regner med at smvittigheten din kommer til å gnage deg hele livet. Hver gang du ser på barnet ditt.

Ønsker deg likke til. Og håper du tar det rette valget.

Mange varme klemmer. :)

Skrevet

dette var en tøff sak, som jeg skjønner er kjempe vanskelig.

Tror nok du vet hva du må gjøre, han må nok få vite sannheten. Og for din del, dette kommer mest sannsynlig til å plage deg resten av livet. Hvis det er vanskelig å si det, så gi han iallefall beskjed om at det KAN være slik at.....

så sier du etterhvert som du får fastsatt termin at, oi, da er det ikke du som er faren.. høres kanskje slemt ut, men det er fordi jeg skjønner det er vanskelig å si noe sånt. Men du må si det.. ellers synes jeg det blir helt forferdelig gjort mot han som sitter å tror han skal bli pappa nå.

Skrevet

Hei vennen.

Kan ikke tenke meg hvor vanskelig det må være for deg å være i en slik situasjon.

Mitt råd er å være ærlig mot deg selv, mot kjæresten din og ikke minst mot den lille som vokser inne i magen sin.

Du kan ikke dømmes over noe du gjorde før du traff din kjære, men du kan dømmes over å ha holdt tilbake sannheten.

Håper du finner ut av dette !!! varm klem til deg

Skrevet

HI her...

Jeg har nå fotalt han det og han ble litt lei seg siden han ikke er faren, men han vil vi skal være sammen likevel så får vi va som sjer. Takk skal der ha som skrev snille ting til meg. :) ps. venter tvillinger så nå gleder jeg meg masse, for nå har jeg endelig fått ut al min forvtileslse.

sender en klem til alle dere snille

til dere som trodde dette bare var tull, tenk dere om litt nest gang -da kan det vere dere det skjer med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det er ikke noe gøy å ikke bli trodd

Skrevet

Ærlig talt! Er du klar over hva det innebærer å lure han til å tro at det er hans barn! Det er umoralskt mener nå jeg uansett om han finner ut av det eller ikke. Nei blåøyde kan ikke bare få blåøyde barn, men det har ingen ting med saken å gjøre! Dette er utrolig umodent selv til å være 17-18 år. Har man gjort en "tabbe" må man stå for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...