Gå til innhold

Jeg ble aldri direkte mobbet men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange tapere som henger her inne altså....hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ingen verdens grunn for å unnskylde, men jeg forstår godt at hun ønsker å forklare.

Når man svarer noen med gode intensjoner, og blir møtt på en bedriten måte er det forståelig at man ønsker å forsvare seg.

Men jeg regner med at dette er litt utenfor saken. Tipper du skrev det du skrev som en sympatierklæring, og det blir egentlig feil av meg å plukke fra hverandre hvorfor hun skrev det hun gjorde. ;-)

Uansett, jeg syns denne tråden tok en bedriten retning og sitter egentlig igjen med tanker alá folk for pokker ta å lære seg å ta vare på seg sjøl, og ikke skylde på alle andre til enhver tid...

Skrevet

-og der kom det jammen et til!:)

Det finnes nok av nærtagende folk, og noen befinner seg her inne. Om de ikke liker å få argumentene sine pulverisert, så bør de kanskje klikke seg inn på en annen side?

Skrevet

Ja, men da må du jo gjøre det da.

Eller mener du på ramme alvor at du har "pulverisert" noen som helst argumenter? Man pulveriserer ikke argumenter med å gå til personangrep. Man viser bare hvor dårlig man er til å argumentere.

*sender over en tier, sånn at du kan kjøpe deg litt selvinnsikt*

Skrevet

Ser at min argumentasjon mot dine utsagn blir tolket som personangrep. Det er jo synd, for da får du ikke med deg selve poenget.

Takk for tilbudet om tieren, men du trenger den bedre selv;)

Skrevet

Aaaah....Gjeeesp! Der ble du bare kjedelig og forutsigbar.

Kansje kranglesidens dårligste tilskudd, i hvertfall minst spennende..

Men du får bare stå på. Du har herved muligheten til å få siste ordet, noe jeg regner med du tar, siden du tross alt ikke har klart å komme med noen overaskelser så langt..

Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............

Skrevet

Meg om det? Slett ikke, det er ikke jeg som føler meg truet av utadvendte folk. Hvis det er den type menneske du sikter til med skravlehøne-spørsmålet ditt, så kan jeg jo saktens fortelle deg at jeg slett ikke er av dem som skriker høyest i sosiale sammenhenger, men til alt overmål er jeg tilfreds likevel. Kan du fatte og begripe!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...