Gå til innhold

Noken som fødte på Haugesund Sjukehus?


lykkeligfru

Anbefalte innlegg

Uff. Høyrtes ikkje kjekt ut med virusbronkitt og atopisk eksem. Dakkar liten. Får håpa medisinene og salva hjelper snart, sånn at han kjeme seg snart.

 

Korleis skal dåke feira jul? Heime hos dåke sjølv eller på besøk? Me skal vera her heima. Mamma og bror min skal koma (foreldra mine er skilt). Trur da blir veldig koslig.

 

Nei, no var da ein som vakna.

 

Ha ein fin ettermiddag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"god" "morgen"... *gjesp* Har vore oppe ein time allerede. Knerten er potte tett og bare griner, så kunne like gjerne stå opp. Gubben va ute med jobben til seint i går, så va kje lett å riste liv i han akkurat... Knerten har fått medisin, pupp og ny bleie, men fortsatt misfornøyd. Sitte på fanget mitt her, no og gynger...

 

Me skal feire jul hos foreldrene mine i år. Gleder meg. Søstra mi og dattera hennes (alenemor) kommer, og kanskje broren min -hvis han får fri.. Men spørs kordan det blir med pakkane. Ganske langt og tungvindt å dra alle pakkane ut dit,, Kan ikkje kjøre heilt frm, så må bera alt av og på vestamaranen. Og det er ikkje bare, bare med to små og 15 kolli.. hehe...

 

Håpa du får ein fin dag i dag! Eg komme nok til å bli rimelig pumpa, kjenne eg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er ikkje nåke kjekt å vera liten å sjuke, stakkars. Blei tidlig opp på deg ja. Var oppe i 5 tida me og her ein dag, då goguten plutselig var lys vaken. I dag stod me opp 6. Er tidlig da og synes eg...

 

Kor bur foreldra dine? Eller har du nevnt det? Dårlig hukommelse på meg...

 

No har eg og goguten nett tatt ein dusj og skal snart laga graut til han. Min kjære jobber overtid så eg veit ikkje korti han dukker opp. Håper berre han er heima i god tid før 20 for då stenge butikkane, og eg tenkte eg sku handla i dag.

 

Håpe du har fått kvilt deg litt i dag og at guten din har roa seg litt og er på betringens veg.

 

Ha ein kjempefine kveld.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! De bur i Austevoll. På ei av de minste øyene, sånn at det e mest mulig komplisert å komme seg dit.. :s

 

Fekk lagt meg igjen i 6-tia og sov til 8. Så det blei ikkje så ille likevel.. Å stå opp kl 6 e tidlig ja.. Usj.. E ikkje Amenneske lenger nei...

 

Jobbe mye overtid han mannen din? Kjedelig då...

 

Knerten har blitt mye bedre av eksemen allerede!! Ser jo nesten ut som atte han har hudfarge under haka igjen!! Bronkitten e fortsatt tydelig, men trur faktisk at det e på retur det og.. Kanskje eg bare e litt opptimistisk, men får sjå i natt. Håpa me får sova!

 

Håpa du fekk shoppa masse, og kose dåke i kveld!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg har ein bror som bur og går på skule på Austevoll. Han begynte i haust, men me har enda ikkje komt so langt at me har fått besøkt han *skjemmest* Men han bur heima hos mamma i helgene då, for dei fleste vennene hans bur rundtom der. Og i vekedagane er da ikkje så mykje tid til sånt, og han sitter stort sett med lekser likevell. Men er jo ikkje bra at me endo ikkje har vert å sett leiligheten/hybelen :(

 

Godt du fekk sova litt lengre og at guten din er på betringens veg. Håpe dåke får sova godt i natt alle sammen.

 

Hehe....da var ikkje akkurat sånn shoppingtur eg var på :) Dessverre.... Var berre innom butikken og handla matvarer :)

 

Kosa dåke i kveld dåke og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom me akkurat hjem fra konsert med Cortina! Har du hørt om de? Haugesundband.. -Vokalisten i Cortina skal jo bli vokalisten i Vamp framover! Utrolig bra konsert!! Digge de! Kanskje litt inhabil sia vi kjenne frontfiguren..hehe.. men likavel. De ska ha konsert igjen i romjula. Då SKA me ha barnevakt, for det VIL eg vera med på!! ;)

 

Vi har pynta til jul i dag, vi.. Skal ha juleselskap på mandag med venner her, så da må det vera litt jul.. Har pynta juletre nede under trappa.. Så koselig..hehe.. Kunne kanskje ha pynta i måro, men eg skal synge i kirka i morgen, sånn at mye av dagen går der. Og så kom broren til mannen min hjem i helga, med sine tre unger, sånn at vi blir nok der borte utover dagen. Regner med at mandagen går til å lage mat.. 7 voksne og 5 (eller 6) barn..! Eldste blir 2.5 (eller 6 år.. )Kan bli lettere heftigt... Men det er kjekt og. Har blitt ein liten tradisjon.. Tredje året vi gjer det.

 

Knerten e fortsatt tett, men inbille meg at han e litt bedre. Men det e ikkje godt å sei.

 

Bror din går fiskafagskulen han då? Eg gjekk aldri der.. Flytta til Norheimsund og gikk vidaregåande der, eg..

 

Nei, får komma meg i seng. Knerten e ikkje venna med meg om nettene for tia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEi

 

Har ikkje høyrt om Cortina desverre. Vamp er jo bra musikk i alle fall :)

 

Me skal sikkert ha eit lite juleselskap i romjula, men kun for foreldre og svigerforeldre trur eg.. Har ikkje så god plass i stova så da får vera nok. Utrulig at me fekk plass til å ha dåpen heima... Då var me vell rundt 20 stk i den littla stova vår... Neste gang trur eg ikkje me skal ha dåpen heima :)

 

Bror min lure på å bli styrmann. Er matros frå før.

 

Goguten sovna først kl 18 i går og sov til kl 19. Og so var han vaken til kl var over 22 :( Og so var da opp igjen kl 06 :( Og eg satt å strikka på denna genseren hans, så eg var ikkje i seng før kl var 01. Så eg føle meg litt trøtt i dag.

Nestehelg snakke mamma om at ho vil ha han på overnatting. Hadde jo vært godt med ei natt med skikkelig søvn..

 

Ha ein fin dag. Her er da ein som begynne å bli trøtt og sur no...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fonøyd i dag, ja. Gikk bra å synge i kirka. Fikk beskjed om å opptre igjen snart.. -det e jo et godt tegn?

 

E litt slakk i kveld, forferdelig trøtt og fryser litt. Men kan jo ikke bli syk nå!! Skal skrelle grønnsaker nå snart. Så jeg slipper å gjøre det med ungene hengende i beina i morgen. Gruer meg litt til å lage så mye mat med ungene på slep. Men det går vel greit. Det er jo bare venner som kommer, så de vet jo hvordan det er å ha unger. (alle har barn som kommer).

 

Åh.. Tenk om svigers kunne hatt begge to på overnatting då! Det hadde vore noe!! *drømme* Tenk ei heil natt uten forstyrrelser!! Menmen.. Sånn er det å ha barn.. De har ofte snuppa på overnatting. Og det er herlig. Men det hjelper jo lite på trøttheten min når knerten likevel skal opp i 5-6 tia.. :s Nei, eg tror du må takke ja til tilbudet om overnatting, altså! :)

 

Våkne han alltid igjen om kvelden? Det va jo ganske lenge, og iflg helsestasjonen her, så skal han kunne sove 12 timer i strekk nå.. Er han mett nok når du legg han? Kanskje han må leggast litt seinare? Kanskje han ikkje skal sove så seint på ettermiddagen? (Aner ikkje kati han sover, da, men..Kanskje at han ikkje skal sove etter kl 15?) -Sånn at du slepp at han våkne igjen om kveldane...

 

Uff, nei eg får vel begynna å grave meg ned i haugen på spisebordet.. Kanskje jeg kommer til bunns, hvis jeg er heldig.. Men det er så kjedelig... *stønn* Akkurat nå vil jeg bare sove... Og strikke... Og trylle kjolen min ferdig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du er heldig som kan synga. Eg har desverre ikkje noko sangstemme... :( Og av ein eller anna grunn, når eg er i kyrkja og det skal syngast salmer og sånt, så får eg nesten ikkje fram ein lyd. Er nett som eg ikkje får fram ein einaste tone... irriterandes... :(

 

Goguten våkner ikkje alltid om kvelden. Han burde vera mett nok når eg la han i går og, for han hadde fått både graut og melk.

Me pleier prøva å unngå at han kvile seint på dagen. Kviler sjelden etter kl 15.30. Han er jo kjempetrøtt når eg legge han i 18-19 tida. Då har han gnidd seg i augo lenge og er begynt å bli litt suttrete...

I dag sovna han kl 18.30 og var stuptrøtt.. Har ikkje høyrt ein lyd frå han enda, og satse på han sover til i måro tidlig... :)

 

Uff, misunne deg ikkje grønnsakskellingo :( Er ikkje noko kjekt da dere og i alle fall ikkje i store mengder...

 

Du som er so flink med håndarbeid...

Eg helde jo på med denna genseren.. .Har aldri strikka genser før, så no dukka da opp ein ting eg ikkje veit heilt korleis eg gjere...

helde på med raglanfellinga, og då står da at eg skal strikka : "2 masker vridd rett sammen". Korleis gjere eg det? Kan strikka 2 masker rett sammen, det har eg gjort før. Men ka meine dei med vridd??

 

Ha ein fin kveld og kos deg med besøket i måro :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To masker vridd rett sammen, betyr at du strikke på baksida av strikketøyet. Altså du stikker pinnen ned gjennom de to øverste maskene på pinnen på baksiden, (ikke opp de to øverste på forsiden), og strikker vanlig rett. Skjønte du det?

 

Skal svare mer litt seinere på resten.. Måtte bare innom i full fart. Skal til å skjære klar maten til i ettermiddag nå.. :) Er litt småstressa nå.. Litt seigt å lage alt selv.. Selv om det jo er jeg som inviterer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var selskapet over. Det gikk veldig bra. Fikk ordna mesteparten av maten mens knerten sov, og snuppa fikk hjelpe meg litt. Satt på disken med smørekniv og en liten skinkebit.

 

Maten smakte godt og det var god stemning. :) 4 timer selskap er lenge nok. Iallefall med 5 barn under 3 år...

 

Knerten fikk være oppe til halv sju i kveld. Då var han heilt skutt stakkar. Sovna på flekken. Nå har eg meg ein velfortjent pust i bakken, før eg må begynne å rydde. Har holdt på meir eller mindre i heile dag, iallefall fra 14 og utover.. Kjenner at eg ikkje må pause for lenge.. Lett å bli segen!

 

Nei, godt at det er ferdig og. I måro skal eg til legen, og etter det er det ikkje meir på plakaten før jul trur eg. Mulig vi tar ein delvis impulstur til Odda ein dag eller to. Men det blir ikkje samme orket som å gå i fleire dagar og tenke og planlegge..

 

E det travle dagar for dåke no før jul? Eg nyte årets desember, med så godt som ingenting planlagt.. Herlig å ha skikkelig fri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk for forklaringa på strikkespørsmålet. Fekk det til :)

 

Høyres ut som det var eit velykka selskap. Er sikkert godt når da er over sjøl om da var kjekt. Blir alltid litt stressa av sånne ting.

 

Eg har malt litt på kjøkkeninnredninga i kveld. Dei tinga som ikkje er skrudd ned. Dørene og skuffene har me skrudd ned og skal male på eit anna rom for å redusere malingslukta på kjøkkenet. Håper på å få pussa kjøkkenet opp før jul. Hadde vert herligt med "nytt" kjøkken til jul :)

 

Har ikkje så mykje på plakaten egentlig. Må vell prøva å vaska og ordna litt her og få på plass resten av julepynten, og so må da handlast og kjøpast julatre. Og so må me levera gåvene. Tenkte eg skulle på julagudsteneste her på fitjar i år. Pleier å gå i sagvåg der eg er i frå. Så då må eg på kyrkjegården i sagvåg på litlajulafta på grava til oldemor. Eg pleier kjøpa ein liten engel og ei rød fin rose som eg legger på grava hennar kvar jul. Er blitt ein tradisjon som eg har lyst å holde på.

Elles prøve eg å nyta adventstida. Men syns den går litt fort i år av ein eller anna grunn.. Får liksom ikkje gjort alt eg har tenkt av sånne huslege syssler i løpet av ein dag.. Har ein som helst vil ha oppmerksomhet heila tida.

 

Eg har ikkje ete siden kl 15 så no begynne eg å bli svolten. Får finna meg nåke mat før eg legger meg.

 

Ha ei god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fekk det til! :) Håpa du blir ferdig te jul då. Men det tar tid, ja. Og iallefall hvis de holde på å pussa litt opp i samme slengen.

 

Her skjedde det plutselig i går at me fekk tak i snekker som kom og skifta to ruter for oss på soverommet. Så i neste uke kan vi åpne vinduene på soverommet!! JEEI!! To år uten å få lufte skikkelig... eh.. Ja, det var herlige vinduer, gitt... Ja, du kan jo tru det var varmt og godt på soverommet vårt i går kveld.. NOT. Riktig så friskt kan man si... 5 timer med to hull i veggen.. BRR!!

 

I år trur eg ikkje at eg gidd å stressa med julevasking. Tok ei skikkelig økt i fjor. Lure på om me heller skal ta det på nyåret. Bedre tid då, inbille eg meg..

 

Koslig med tradisjonen med å gå på kirkegården. Hos foreldrene mine er det ikkje gudsteneste på julafta. Men som regel ein av dei andre dagane. Enten før eller etter. Eg og søstra mi har gått "fakkeltog" til kirkegården og besten sin grav et par ganga. Det e kosligt. -Men ikkje alltid så lett å få til når det blåse så felt..

 

Knerten får hysteriske anfall hvis eg går ut av rommet uten han. Då suse han ette meg..-Men han kan fint finna på å gå på gangen og kjøkkenet åleina. Mens eg e i stuå. Merkelig kar..

 

Passa på å eta, jenta!! 7 tima uten mat??!!! Gah! Då hadde eg daua tvert... Men eg klare meg fint uten å drikka.. -Bortsett fra at eg får sinnsyk hodepine.. Og så skjønne eg at eg har glømt å drikka. Det værste e at eg glømme det nesten kvar dag.. Lere visst aldri..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde trengt nytt vindu (og tarassedør) på soverommet me og. De er ikkje heilt tette, så da er kald trekk på soverommet alltid. Får sjå til våren...

 

I dag har eg strøket på klær. Er ikkje akkurat da kjekkaste eg gjere, men må gjerast...

 

Goguten er ikkje begynt å verken krypa eller dra seg framover enda... eller i alle fall ikkje når eg ser på.. Eg var oppe i 2 etg å hang opp litt klær i går mens han låg i stua på leketeppet sitt. Når eg kom ned igjen (etter ca 5 minutt) låg han og leketeppet nesten under spisebordet (1 meter lenger framme enn han låg). Men trur nok han har sprellt seg framover på gulvet. Har i alle fall ikkje sett antydning til krypetendensar enda... Men da kan jo vera likagodt no når me snart skal ha julatre i hus. Er lika godt at han ikkje krype rundt då :)

 

Eg gløyme å både eta og drikka rett som da er.. Men eg tar da igjen når eg kjeme på da ;)

 

Nei, får finna strikketøyet mitt. Har i grunn mest lyst til å gå å legga meg, men må prøva å få strikka litt først.

 

Ha ein fin kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryke klær ja.. det skjer ikke ofte her i huset... :s DET er kjedelig det... I dag begynte knerten å krabbe! En meter ca... Men etter det har han bare åla seg framover igjen. Og i går så reiste han seg opp langs tripp-trapp-stolen! Og kvelden før reiste han seg i badestampen! -Hjelp!!

 

Vi har hogga juletre i dag. -Eller, saga.. Hele bølingen avgårde i skogen.. Er en her som averterer med gratis juletre -hvis man hogger selv. Mangla bare snøen, så hadde det vært klassisk julenostalgi..hehe..

 

Nå er alle julegavene i hus her. Nå må jeg bare få pakka de inn. Men det er litt tiltak. I kveld skal jeg sy ei bukse, så er alle førjuls"must" i boks. Da kan jeg bare kose meg etterpå. I morgen reiser vi antagelig til Odda og leverer gaver og returnerer noen babyting vi har lånt. Skal ringe de og sjekke at det passer først, men.. Regner med det går bra.

 

Bakte julekaker hin dagen. Ble jo ALT for masse..hehe.. Så gubben skal til mormora og levere noen etterpå. Må huske til neste år at jeg halverer oppskriften..

 

Nei, nå må jeg rydde litt, sånn at jeg kan se håndball med god samvittighet etterpå.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Goguten har ikkje begynt å krabba enda. Men i går når eg sku bada han så var det nett som han prøvde å stå i badekaret. Han har foresten fått veldig dillo på å plaska i badekaret. Min kjære filma her ein dag når eg bada goguten. Eg var KLISS våt etterpå. Men men, er no søte då :)

 

No er da berre eg, min kjære og hunden her. Goguten er hos Mamma og skal vera til i måro. Er litt tomt her kan du sei, men blir godt å få gjort litt husarbeid i fred. Eg skal tørka støv no, so skal min kjære støvsuge og so skal eg vaska golva. Og så får eg sjå om eg snart får tid til å pynta ferdig til jul. Glede meg litt til da. Syns alltid da blir so koslig etterpå :)

 

Eg og Mamma skal å kjøpa juletre på tirsdag. Har ein gård me pleier å kjøpa hos kvart år. Nåken me kjenner litt i frå før. Då får me alltid med kålerabi på kjøpet. Og så kan me kjøpa kristorn der. I fjor FEKK eg så mykje kristorn der som eg ville, så då fekk eg pynta fint på bordet til jul :)

 

Eg bakte ny dose med "Gamle Jomfruer" (=lignende konfekt kjeks). Fant ut eg kunne likagodt baka fleire av dei siden dei pleier å falla i smak hos både gamle og unge. Julamannane eg bakte sist helg var ikkje noko gode, så dei har eg snart ete opp :) Kan jo ikkje servera dei, så då må eg jo eta dei sjøl :)

 

Eg er snart ferdig med gensaren no. Men var på Leirvik i dag for å handla, men fann ingen fine merker å stryka på han. Det skal liksom strykast på eit merke/figur under halsen. I oppskrifta var det bilde av ein kjempefin bamse som var støket på. Fant ein bil i frå "Cars" på sybutikken, men den var ikkje så fin. Må vera brun for at det skal passa til hua og sokkene eg skal strikka til. Veit du om da finnes nåko nettsida der eg kan bestilla merker?

 

Nei, no må eg slutta å utsetta husarbeidet... :)

 

Ha ein kjempefin kveld :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

No er huset vaska (første etg i alle fall..) og da er julapynta her. Herligt :) Fekk sms frå mamma i 19 tida om at goguten hadde sovna, så håpa han sovna for kvelden og at han sover natta igjennom. Glede meg alt til å henta han... da har eg gjort siden eg leverte han :) Så sånn er da... :)

 

Ha ei kjempefine helg! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så flinke dere har vært!! *klapper* Vi var i Odda i går. Så nå går jeg og venter på at vi skal bli syke.. Omgangssyken herjer som værst der inne, og vi var ikontakt med noen som ble syke i dag.. :( Sånn at vi ligger vel langflate julaften er vi skikkelig heldige.. :(

 

Knerten STO RAK I RYGGEN langs tv-benken i dag!!!! -Og gikk skikkelig på tryne, kan man si... -Han reiste seg opp sjøl... Skrekk og gru.. Liker det ikke... Så klart litt stolt, men dette blir mer travelt enn jeg var klart for!!! Blir ikke en fredelig jul hos oss.. Må jo vokte juletreet som en hauk...

 

I dag er den store gaveinnpakkedagen.. Og skal sy litt småting i kveld. Kanskje jeg kjører en tur på besøk til ei venninde i dag, så tiden på dagen går litt fortere... Knerten sover nå, men våkner nok snart..

 

Gikk det bra med overnattingen til gogutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Genseren er ferdig og har fått merke strøket på (et merke av en brun bil fra "Cars").

Men genseren var selvfølgelig for trang i halsen, så eg har vert å kjøpt knappar og levert knappane og genseren til svigermor i håp om at ho kan laga knapping i halsen (ho har symaskin og da har ikkje eg..)

 

Elles har eg vert på barselgruppe i dag. Var koslig det.

 

Har og vert å kjøpt juletre. Eg og Mamma pleier å fera til den samme gården kvart år å kjøpa julatre. Får alltid litt rabatt der og dei er veldig hjelpsame, blide og greie der. Kjøpte fjelledelgran. Betalte 350 kr for den og då fekk eg med ein pose kålrabi og så mykje kristorn eg hadde lyst på. Syns ikkje da var so verst eg :)

 

No har eg nett lagt klart nåken julakort som skal sendast i måro.

 

Kjenner eg er kjempetrøtt. Sov under 3 timar i natt (var oppe til 02.15 for å strikke ferdig genseren og så var goguten lys vaken kl 5 ). Er så vidt begynt å strikke eit par lubber som passer til genseren, men lurer på om eg rett og slett skal legge meg no i staden for å fortsette å strikke.

 

Det gjekk veldig bra med overnattinga til goguten. Bestemora kosa seg og var full av kloremerker i heile annsiktet etter goguten.. No kan ho sjå koss da er :) Eg går konstant rundt med kloremerker i annsiktet :)

 

Ha ei god natt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Blei sittandes til halv to i natt og sy... E mildt sagt trøtt i dag, ja... Iallefall sio knerten sku ha mat og oppmerksomhet kl 6 i morres... Men fekk han heldigvis tilbake i drømmeverden, så me fekk sova te halv åtta..

 

Laga julestrømper til heile familien.. Har sydd litt på dei i dag og, og nå er det bare hempe igjen før de er helt ferdige. -Og så må de strykes litt.. Syns de ble veldig fine.. Med broderte navn på og applikasjon! -Eg har jo tatt heilt av..heheh.. Pluss at eg laga 4 trekantvesker. Dei mangler knapper enda.. Får se om det blir gjort i kveld.. Håper å få noen av de med meg hjem for å gi i gave..

 

Juletreet blei pynta i går. Knerten e i full fart på vei bort til det for å rive i pynten... Festlig... Har ikkje tall på kor mange ganga eg har drege han vekk allerede...

 

Så flink du har vært med genseren!!! Det var fort gjort!! Og så kjekt at overnattingen gikk bra! Mye lettere å gjenta det då.. ;) Vi e så heldige å ha besteforeldre på begge sider som gjerne vil ha ungene på overnatting. Eller, knerten har ikkje overnatta enda, men storesøster overnatter stadig vekk. Koslig for alle parter! :)

 

Håper du får en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Da er godt da ikkje berre er eg som sitte oppe til langt på natt :)

Du er no utrulig effektive og dyktige :)

 

Me kjøpte julatre i går, men venter med å pynta det til litla julafto eller bittelitla julafto.

 

Eg var innom jobben ein tur i dag. Har 2 kollegaer og 1 pasient som eg pleier å levera julapressang til. Hadde lagt til ei julakorg med twist og julakjeks som eg satte på kontoret. Merke at eg savne dei litt. Nyte jo å vera heima med goguten, men skal bli godt å sjå kollegane og pasientane oftare...

 

Her er da morgon kl 5, sinast 5.30 kvar morgon. Og då er han lys våken. Og da variere ikkje samma kor seint han legge seg. Men me tar oss ein liten kvil etter morgonstell og frukost.

 

No trur eg at eg må eta litt. Har vert litt småkvalm i heile dag. Går visst noko spybeig i bygda...Håpe verkeleg ikkje eg får da... Men matlysten er så som så, men eg må vell putta noko i magen igjen snart..

 

Sto ei annonse i lokalavisa om ein som kjørte og henta varer på Ikea for folk. Gjorde avtale med han og forsto det slik at han skulle henta det til meg i dag/kveld (benkeplater til kjøkkenet, ny vask og blandebatteri ++), men har ikkje sett han enda. Og eg forhåndsbetalte for varene og.... sku få rekning på frakto (det han tok for å kjøra å henta for meg) seinare... Men no begynne da å bli litt seint på kveld, så no begynne eg nesten å lura på om eg har misforstått noko... Har berre komunisert via e-post så da kan vera eg misforsto korti han sku levera dei her... Får vell sikkert ikkje tid til å montera det før etter jul likavell, så sånn sett haster det ikkje å få det.

 

Min kjære tok siste strøket (forhåpentligvis) på kjøkkenskuffene i kveld. Eg gleder meg til alt er montert :)

 

Nei, eg får putta noko i magen og fortsetja å strikka på lubbo til goguten :)

 

Ha ein fin kveld.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den spyo har herja heile landet trur eg.. Vi va jo i odda, og der va de nett ferdige.. Snuppa blei litt rar i magen ette me va der, men me andre har sluppe unna.. -Foreløbig.. Skal berre sjå at me ligg på julafto.. :(

 

Me reise jo i måro, så eg skal liksom pakka i dag, men det e jammen ikkje lett å få til med to som er veldig interessert i ka som skjer her...

 

Knerten og, våkne te samme tid kvar dag enten han legge seg 18 eller 22... Merkelig altså! Snuppa og, men ho begynne å sova litt lengre no, hvis ho har vore seint oppe -så lenge gubben komme seg opp og ut uten at ho våkne.. Ho komme inn til oss kvar natt :( Eg kan ikkje fordra det, mens gubben elske det.. Eg har tatt det opp ørti ganga, men han bryr seg tydligvis ikkje om meg i den saken :(

 

Nei, få se om ikkje knerten e klar for lur nr to i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg har vert litt småkvalm i dag og, men har ikkje spydd, så då er da greit :)

 

I kveld fekk me da me da me bestilte på Ikea. Glede meg sånn til å få kjøkkenet ferdig!! Men er vell tvilsomt me montere benkeplater, vask og blandebatteri før jul. Er visst litt meir arbeid enn eg hadde sett for meg. Benkeplatene må skjerast til og da er visst ikkje berre berre :(

 

Eg har vert å levert noken gåver i dag. Og julakort. Og no i kveld har eg vaska badet. Er nett ferdig :) Så da berre igjen å vaska eit bad i tilegg til helgavasken...

 

Har visst ikkje ete siden kl 15 og da hjelper ikkje på kvalmen kjenner eg. Får finna meg nåko å eta før eg legger meg.

 

Min kjære monterte skuffene på kjøkkenet i dag... og då fann me ut at da var ei me hadde gløymt å malt!! :( irriterandes...

 

Du må ha god tur til austevoll og so må du og dine ha ei rektig god jul viss eg ikkje "snakke" med deg før den tid!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å oppdage at en har glømt den eine skuffen!! JAja.. Det e jo alltid noe.. ;) Å skifte benkeplater og blandebatteri er ikkje bare, bare, nei! Skal vi skifte sånnt, får vi fagfolk. Gubben får ikke prøve seg en gang..hehe..

 

Ja, vi reise jo heim i dag, men har pc-en med.. Er så øde der, at litt kontakt med omverdenen må vi få ha..hehe.. Men hvis vi ikkje snakkes igjen før jul, så må dåke og ha ei riktig god jul!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

No er huset vaska og da mesta klart til jul. Har igjen å stryka litt, legga sammen litt klær og å pynta julatreet, men dei tinga gjere eg i måro. Sitte å strikke på ei hua som skal passa til genseren, men har litt vondt i fingrane (stakk meg sånn i går når eg laga dekorasjonar av granbar og kristorn) så trur eg utsette hueprosjektet og sette meg å ser litt tv før eg legger meg.

 

Kos deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...