♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. september 2007 #51 Skrevet 14. september 2007 Jeg har ikke hatt hverken SA eller MA (som jeg vet om hvertfall.....) Jeg er 28 år og venter barn nr 1 i februar
rampejenta - ny spire Skrevet 14. september 2007 #52 Skrevet 14. september 2007 jeg har aldri vert gravid så det har jeg ikke hatt nei..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. september 2007 #53 Skrevet 14. september 2007 forresten glad å se at det er mange som IKKE har hatt SA eller MA. Det viser jo at det er mange det går bra meg også!!!
Bobine Skrevet 14. september 2007 #54 Skrevet 14. september 2007 gravid med første mann/dame nå, men ingen ma/sa på meg så vidt jeg vet
*Super*Mamman* Skrevet 14. september 2007 #55 Skrevet 14. september 2007 Gravid med 3.mann (i 5 uke nå), og ikke opplevd noe av dette, håper jeg berger nå også!
Labambie Skrevet 14. september 2007 #56 Skrevet 14. september 2007 Ingen ma/sa her heller! gravid med førstemann, og er 19 uker på vei. så det er faktisk mulig...
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. september 2007 #57 Skrevet 14. september 2007 jeg har ikke hatt SA/MA.. nå venter jeg mitt første og er i uke 19..
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 14. september 2007 #58 Skrevet 14. september 2007 Jeg har et barn og er i uke 20 med nr. 2
mamma`n til nurk Skrevet 14. september 2007 #59 Skrevet 14. september 2007 Venter første i beg av mars, ingen ma eller sa, heldigvis....
hm hm Skrevet 14. september 2007 #60 Skrevet 14. september 2007 leste et sted at 50% av abortene ikke blir oppdaget fordi de skjer så tidlig at de forveksles med mens. Like greit det:) Tror uansett ikke at bekymring hjelper. Og hvis du leser historiene her inne, så er det fakstisk oftest slik at det går bra neste gang de blir gravide:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. september 2007 #61 Skrevet 14. september 2007 har ikke hatt sa eller ma, og venter min første baby i november=)
Beama Skrevet 14. september 2007 #62 Skrevet 14. september 2007 Har en jente på 19 mnd. og venter nr i begynnelsen av mars 08=) Aldri opplevd ma eller sa=) Syntes dette var en flott tråd... nå når jeg ble gravid med nr.2 gikk jeg konstant å ventet på å miste.... hadde liksom følelsen av att det skjer med alle og siden jeg var heldig første gang så kunne jeg umulig være det andre gang.. men heldigvis ser alt bra ut foreløbig og jag har senket skuldrene noen hakk=)
SuperGlad Skrevet 14. september 2007 #63 Skrevet 14. september 2007 aldri hatt en ma eller sa som jeg vet om. Man kan jo ha det som en litt forsinket mens. Har en datter på 16 mnd, og termin om 13 dager å venter da en gutt :-)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #64 Skrevet 14. september 2007 det er ikke nødvendig å reagere så kraftg, og iallfall ikke banne. Vi er kommende mødre og skal vel være litt bedre forbilder enn som så. Det var nok absolutt ikke sånn ment som du fremstiller det. Trenger ikke tenke det værste om folk hele tiden. Og ikke alle har de samme erfaringene, må du huske på.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 14. september 2007 #65 Skrevet 14. september 2007 Blir omtrent likt mellom barna våres da SuperGlad. Dattra mi er snart 14 mndr, og har termin om 3 mndr. Venter også en gutt da vi:) Aldri hatt sa/ma.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 14. september 2007 #66 Skrevet 14. september 2007 Har aldri hatt sa/ma. Har en sønn på 6 år. Sleit lenge, 2 år, med å bli gravid denne gangen, men når den først satt så satt'n. 28 fullgåtte uker i morgen, så ser ut som det går bra denne gangen og )
Gjest Skrevet 14. september 2007 #67 Skrevet 14. september 2007 Hei du som vil ha nr 2 Jeg skjønner at man kan bli bekymret når man hører historier om dette gang på gang, og kanskje også opplever fler i egen krets som dette skjer med. Det har jeg gjort, og det er selvsagt ikke noe gøy. Men de jeg kjenner som har opplevd dette, har sett med svært sunne øyne på saken. Dette er en helt normal reaksjon fra kroppen sin side, og selv om den kan være tung å takle for noen, har jeg sett at de har kommet seg greit igjennom det ved hjelp av å fokusere på det reelle: deres barn denne "omgangen" var ikke helt friskt, så det var bedre at det skjedde tidlig enn alternativet. Det går stort sett bra, og selv om man ikke skal være pessimistiske er det bare sunt å innse at vi ikke er laget av skruer og metallbiter, og at det kan gå galt med de små som det kan med oss store Men man krysser fingrer og tær og så e det bare å tre støttende til når noen av oss synes det er tung å bekymre seg eller å miste!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. september 2007 #68 Skrevet 14. september 2007 Jeg venter mitt første barn, og alt ser ut til å gå kjempe bra her. Tror ikke det er så mange som har ma/sa som det virker som, men det er de som forteller om det, vi som ikke har hatt det legger ikke inn innlegg om at "Jeg tror jeg slipper sa/ma!!" eller " Jeg tror ikke jeg kommer til å ha en sa/ma!". Om du skjønner.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. september 2007 #69 Skrevet 14. september 2007 Har en vakker prinsesse på 15 måneder venter en flott prinsesse till om 4 uker =0) aldri mistet.
Ninemi Skrevet 14. september 2007 #70 Skrevet 14. september 2007 Jeg har (heldigvis) aldri opplevd SA/MA. Venter nr.1 i mars.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 14. september 2007 #71 Skrevet 14. september 2007 ikke hatt sa/ma 25 år gammel, ingen barn fra før = ) venter en liten prins om en måned = )
mockis me Skrevet 14. september 2007 #72 Skrevet 14. september 2007 For de som ikke liker sannheten om dette temaet så er det en gang slik at de fleste/alle kvinner opplever ubevisst eller bevisst å miste en eller flere ganger i livet.Dette er faktisk HELT normalt og viser atter en gang at naturen stort sett ordner opp i tilfeller med abnormale avvik. Det skal vi faktisk være takknemlig for.. Opplevde selv å miste i 5 uke og heller det enn å miste senere og måtte gå gjennom utskrapning.Haddre ikkje visst om dette -hadde det ikkje vært for regelmessig syklus og ekstremt tydelige tegn som minnet om begynnelsen på forrige sv.skap. Klart det er merkelig.. leit på en måte.. men bekreftende-fordi dette skulle ikke bæres frem.
mai mammaen til to Skrevet 15. september 2007 #73 Skrevet 15. september 2007 jeg har ikke hatt noen av delene..og håper inderlig at jeg slipper unna det og...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. september 2007 #74 Skrevet 15. september 2007 Det er snakk om at folk vil ha en positiv tråd, - som vil se at det faktisk finnes folk her ute som IKKE har mistet. Jeg synes man skal respektere det, og ikke begynne å legge inn hvor mange du har mistet og hvor mange utskrapninger man har hatt osv. Det finnes nok av tråder der man kan skrive om det. Vel, jeg har ihvertfall ikke mistet noen. Har en frisk og rask gutt på snart 3 år, og en i magen som skal ut om 24 dager, forhåpentligvis ) lykke til videre i svangerskapet.
3 skatter ute:) Skrevet 15. september 2007 #75 Skrevet 15. september 2007 har 2 barn, 3. på vei. ingen kjente SA eller MA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå