LeNoAnMa Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Siden det er vannvittig mange innlegg om folk som har hatt SA/MA så får jeg følelsen av at de fleste opplever det en gang, og nærmest venter på min tur:( Derfor forestår jeg at alle som IKKE har hatt det, slenger seg på her... Så får vi se om det virkelig er så mange som jeg frykter... Skriv gjerne mange barn dere har... Jeg har forresten 1 barn, og venter på nummer 2 i april...
endelig nr2 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg har ikke hatt hverken sa eller ma. Har en datter på 6 år og venter nummer to i april. 13.faktisk! Enig, jeg blir skremt av alle som har hatt SA og MA. Håper alt går bra. Er akkuratt i 11 uke, så nå er det ikke så lenge igjen til det er ganske trygt.
Minnie Mom Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg har ikke hatt noen av delene (som jeg vet om da). Har en gutt på 2 år og venter nå nummer to. Min søster har 3 barn, ikke noen SA/MA der i gården heller.
Mor til en stor og en liten Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Fikk førstemann for snart 5 år siden etter 6 mnd m prøving og babyen i magen ble til på første forsøk. Ingen SA eller MA noen av gangene eller i årene imellom.
Frukten og To små Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 hva er det her for noe????! " se her"????? hva f******* svarte. vil ikke se her, og hva med de som har ANGST a. tenk litt for du poster ett innlegg.
endelig nr2 Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Det kan da være greit å se at det går bra for noen også! Det er ikke sunt å bare lese om alle de som mister i ett sett. Det er trist for de som mister, og viktig for de å få fortele, men det er greit at man kan se at det finnes de som ikke mister, så slipper man å få angst for å miste uten grunn! Man kan jo miste av stress hvis man får angst, så det er jo ikke bra det heller!
line_n & sara Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 har ingen sa eller ma bak meg! man leser ofte om de som mister, og det er jo lett å huske disse innleggene og historiene, men jeg tror ikke man skal være så altfor bekymra! det går som oftest bra! når man mister tidlig i svangerskapet, er det en grunn til det, kroppen ordner opp selv!
vamp1980 Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 venter mitt 4 nå og har heller ikke hatt sa/ma som jeg vet om iaf.
betty74 Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Hei, Har et barn på 6 år og venter nr 2 i oktober. Har aldri mistet, altså to svangerskap og to barn her hos oss. Føler meg priviligert, men tror ikke det er så uvanlig. Jeg kjenner kun 2 personer i vennekretsen som har mistet-
Snart mor til 3...? Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Venter mitt 3. barn og har ikke hatt hverken SA eller MA. Heller ikke min søster eller svigerinne har hatt aborter. De har hhv 1 og 2 barn.
r r r Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Ikke hatt dette jeg heller og er nå straks fødeklar med nr3.
pandabjørn Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 heldigvis har jeg ikke hatt SA/MA og glad er jeg fordet ) venter nr 2 i nov og har en gutt på snart 18 mnd fra før av... synes det er greit at man lager en slik tråd også for de som ikke har hatt SA/MA ikke bare en tråd der det står "skriv dere på dere som har hatt SA/MA og du som ikke ville se her, du klarte ikke å dy deg du måtte se alikevel og kommentere tråden
~Roskva~ Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Jeg venter min første i januar, og har heller ikke hatt noen SA/MA. Og alt tyder på at denne babyen klarer seg utmerket :-)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Kjære dere damer... Ca 60% av alle graviditeter ender i SA, men dette skjer som regel før kvinnen vet at hun er gravid... Det vil med andre ord si at det kan ha skjedd flere av dere?
Niem og Patrick Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Venter min første i desember, og har aldri hatt sa/ma
Gjest Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Jeg skjønner ikke hvor du vil med innlegget ditt, Lompa75. Er det et mål at flest mulig kvinner på BIM skal reise seg og bekjenne "ja, jeg har helt sikkert hatt en SA, jeg vet det bare ikke"?! Jeg synes det er bra at det innimellom dukker opp innlegg på BIM som fokuserer på at de aller, aller fleste svangerskap går bra. En graviditet som aldri blir oppdaget, kan vel neppe kalles et svangerskap. Om man har en SA før man finner ut at man er gravid, så vil det jo heller ikke oppleves som et tap, siden man engang ikke er klar over det!
trollemor med hybelboer Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Hei, jeg har et barn på 4 år og venter nummer to i mars 2008
Gjest Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 nei ingen sa eller ma her i gården..beklager men jeg tror man merker det..har ei søster med 2 barn hun har heller ikke hatt det og ikke mamma heller..alle er friske og raske her
Gjest Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 Hvis du leser hovedinnlegget, så kanskje du forstår hvorfor jeg la inn innlegget mitt. Dette ser jo ut som en spørreundersøkelse? Vel, jeg bare ville informere om at mange SA ikke blir oppdaget, så dette er en ganske håpløs undersøkelse. Det blir litt som å stikke hode i sanden egentlig...
LeNoAnMa Skrevet 14. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 14. september 2007 Gidder ikke å svare på innlegget ditt engang Frukt med frø... Tydeligvis skulle ikke du inn her!!!!!!!!!!!! SÅ tenk sjæl.......
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 14. september 2007 #21 Skrevet 14. september 2007 Har en og venter nr 2 (er i uke 23) Har ingen SA/MA som jeg vet om ihvertfall.. Tror ikke jeg kjenner noen personlig som har hatt det heller. Har jo hørt om mange, men kjenner ingen!
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 14. september 2007 #22 Skrevet 14. september 2007 Venter nr 4 i desember og har aldri hatt SA/MA.
LeNoAnMa Skrevet 14. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 14. september 2007 Var jo sikkert til de som visste om de hadde hatt sa/ma...Hvorfor bry seg med å gå inn her hvis du syns det var en håpløs undersøkelse da????
Gjest Skrevet 14. september 2007 #24 Skrevet 14. september 2007 Jeg venter min første da, og er i uke 20 nå. Har aldri opplevd noen av delene
Melkedrøm Skrevet 14. september 2007 #25 Skrevet 14. september 2007 Dette er min første graviditet og jeg har heller aldri hatt SA/ MA , og håper jeg heller aldri kommer til å oppleve det. (Banka litt i bordet her nå for sikkerhets skyld..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå