Gå til innhold

Alle som ikke har hatt SA/MA, se her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 9 år, en på 1,5 år, og 12 uker på vei med tredjemann. Har ikke hatt noen komplikasjoner, hverken med svangerskap eller fødsler! Har heldigvis ikke opplevd MA/SA.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, ingen SA/MA.. venter mi første i november :-)

Skrevet

har aldri hatt sa/ma. har en gutt på 2,5 år og venter nr2 nå i november =)

Skrevet

aldri opplevd, heldigvis. har 1 barn og venter nr 2 i oktober.

Skrevet

har aldri hatt noen av delene,som jeg vet om...er gravid med første i uke 33....skjønner hva du mener,var ganske skeptisk i første tremester pga all oppmersomheten mot alle som mustet heletiden....

Skrevet

jeg har en gutt på 7 år og en på 21 mnd. venter nr 3 i april. heldigvis for meg har alt gått bra med alle mine svangerskap (bank i bordet).

Skrevet

ingen her heller..har to gutter på 5 og 2,5 år,og ei jente i magen som skal komme ut i oktober

Skrevet

Jeg vil tro de aller fleste skjønner at et spørsmål på en forumside ikke kvalifiserer til å være en skikkelig undersøkelse av et tema.

Jeg får en følelse av at du tror du driver med folkeopplysning, men det ligner langt mer på skremselspropaganda.

Skrevet

Jeg har aldri mistet, venter første i januar etter lang tids prøving.

Syns forøvrig det er koselig å lese slike tråder også, man kan fort bli overengstelig av nettforum som dette. Og hvis denne tråden har hjulpet èn kommende mor til å roe nervene, ja da har den jo gjort nytta si da?! :)

Hvis 10 stk bli provosert, men den hjelper èn, så er det jammen meg verdt det:)

Skrevet

Jeg venter min første i Mars, og har ikke hatt hverken ma eller sa.

Heller ingen i min familie har noen gang hatt det.

Skrevet

Har heller ikke hatt SA eller MA. Første gang jeg er gravid, og er i uke 32....

Skrevet

Har termin med tredjemann i morgen, og har ikke hat noen SA/MA som jeg vet om.

Ellers har jeg vært frisk som en fisk gjennom alle tre svangerskap! Og det er jeg takknemlig for :-)

Har svigerinne og venniner som har født for tidlig pga av problemer i svangerskapet. Følte det nesten var litt uforskammet at alt skulle gå så fint for meg.(ikke kvalm engang) Men på den andre siden skal man bare være takknemlig for det som går bra, og være til hjelp og støtte for dem som det ikke går like lett for. Heldigvis går det fint med veldig mange, og vi har ett flott hjelpeapparat rundt oss!!

Skrevet

Det er flott skrevet Majjamedlillesnuppa!

Jeg synes hvertfall det er veldig godt å se at ikke "alle" aborterer. Hadde nesten begynnt å tenke at dette går sikkert ikke bra, siden det er så mange som mister, men nå er troen tilbake! Jeg gleder meg, selvom det er lenge til.

Skrevet

ikke jeg heller så vidt jeg vet, min første kommer i oktober ;)

Skrevet

Ja, se der ja, endelig nr2:)

Da har jo denne tråden hjulpet deg, og våre innlegg har gjort nytta si!!

Syns det er godt å kunne dele erfaringer, for å gjøre andre sin dag bedre! Vi er jo ikke damer for ingenting:)

Kos deg med graviditeten du, god helg:)

Skrevet

Har aldri hatt verken sa eller ma. Er no i veke 34 med nr. 2.

Skrevet

Ikke MA/SA her heller. Har en gutt på 2 2/1 år, og har termin 10 november.

Skrevet

Har ikke hatt noen av delene, har ei jente på 1 år og er nå 22 uker på vei med en gutt! :-)

Må si at da jeg begynte å være her inne når jeg gikk gravid første gang, så ble jeg veldig nervøs for at noe kunne gå galt, virket jo som om det skjedde med "alle"!! Men ble flinkere til å unngå slike innlegg etterhvert, og nå tenker jeg ikke så mye på det!

Skrevet

Ikke hatt SA eller MA. Har ei jente på 2,5 år, og er gravid med nr 2 nå.. Er bare i 8+4, så krysser fingrene på at det går bra den gangen her og :)

Skrevet

Venter baby nr 3 og har ikke hatt SA/MA som jeg vet om selv! :)

Skrevet

Skjønner ikke det fokuset som det er på SA/MA jeg. Himmel og hav det er da normalt, og det er da som regel noe forferdelig galt med fosteret som kroppen blir kvitt. Har hatt sa'er selv og jeg er egentlig glad for at kroppen min fikset opp. Det som skjer skjer, så la det være med det, ingen her som kan gjøre noe med det allikevel. Og jeg er enig i hva Lompa72 skrev, vi har omtrent alle hatt en sa uten at vi visste om det. Min menig er at vi finner ut at vi er gravide så fort nå til dags at vi også finner ut av sa'ene.

Sunn fornuft er bra og ha når "alle" snakker og hyper om sa/ma. Synes det var blæh på 1.tri for det var jo omtrent eneste de snakket om der inne. Er greit nok å være bekymret, men det er da måte på. Og skjer det, vil leger svare det samme, at kroppen ordret opp.

Sikkert mange som blir rasende på meg nå, men det for så være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...