Gå til innhold

Har ingen venninner her "inne" jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det har vi lillelollo.. blir spennende å se hvem som føder først ;) oj så stor leilighet dere kommer til å få da, knall! blir koselig ;) greit å ta litt og litt, er jo ikke billig å pusse opp råloft! skal du forresten på treffet den 16 eller når det var?var du på forrige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i samme område;) Uten å måtte oppgi adressen min..if u know! Hehe!

Veldig fint her i Nittedal, ikke minst fordi man bor på "landet" og i tilegg kun ha 15-20 min inn til by'n!

Grønt og landlig om sommeren, og et vakkert vinterland om vinteren!

Jeg er oppvokst her, derfor all "reklamen"..hehe!

Joda, digger magen min jeg og..og elsker å kjenne henne romstere der inne! Kommer nok til å savne det å VÆRE gravid..men på slutten sånn som nå, så må jeg ærlig innrømme at det er tungt!

Hatt en bra svangerskap..! Har vært i risikogruppa for svangerskapsdiabetes/forgiftning og høyt BT osv osv fordi jeg er overvektig! MEN har motbevist alle sammen;) Vært frisk som en fisk og snella i magen har det så bra så!!

Er rekkehuset av interesse da? Og hvor holder du til nå??

Skrevet

er jo nydelig med all den skogen rundt der ;) er oppvokst på Vestli, så har god kjennskap til gjelleråsen +++.

Godt du også har hatt et knirkefritt svangerskap, det er så deilig det! blir ekstra lykkelig av det!godt du uansett har fått oppfølging :)

nei, rekkehuset er ikke av interresse desverre. men området er det, så absolutt. alt for høy husleie, og taksten var ikke "verdt" taksten i mine øyne.. myyyye dårlig utført arbeid, blant annet på bad +++ og sånne ting koster! bildene som var tatt var rålekre, så ble litt lurt.. hehe

Skrevet

natta damer, ser vel dere her i morgen. sov godt og drøm søtt til dere alle!

Skrevet

God morgen;)

Synd at den på Gjelleråsen ikke var av int da..! Men det kommer vel flere;) Skal rope ut om jeg ser noe her som jeg bor..!!

Skal snart ned å bruke stemmeretten min jeg..og deretter på avslutning med jobben;)

Blir en koselig kveld..

Snakes later, ladies;))

Skrevet

fint initiativ, dette da:) jeg er også "venneløs" her inne. men snart ferdig med å gå gravid, da.. termin i morgen!

Skrevet

"Snart" ferdig jeg og...! ;)

Men gøy å ha noen å snakke med fram til det og etter det ikke minst...

Skrevet

Rart det der! Jeg føler også at alle kjenner alle her inne! :)Jeg vil også være med! Fint initiativ!

:)))

Skrevet

Velkommen skal dere være alle sammen;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...