Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #51 Skrevet 9. september 2007 ja det har vi lillelollo.. blir spennende å se hvem som føder først oj så stor leilighet dere kommer til å få da, knall! blir koselig greit å ta litt og litt, er jo ikke billig å pusse opp råloft! skal du forresten på treffet den 16 eller når det var?var du på forrige?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 9. september 2007 Forfatter #52 Skrevet 9. september 2007 Bor i samme område;) Uten å måtte oppgi adressen min..if u know! Hehe! Veldig fint her i Nittedal, ikke minst fordi man bor på "landet" og i tilegg kun ha 15-20 min inn til by'n! Grønt og landlig om sommeren, og et vakkert vinterland om vinteren! Jeg er oppvokst her, derfor all "reklamen"..hehe! Joda, digger magen min jeg og..og elsker å kjenne henne romstere der inne! Kommer nok til å savne det å VÆRE gravid..men på slutten sånn som nå, så må jeg ærlig innrømme at det er tungt! Hatt en bra svangerskap..! Har vært i risikogruppa for svangerskapsdiabetes/forgiftning og høyt BT osv osv fordi jeg er overvektig! MEN har motbevist alle sammen;) Vært frisk som en fisk og snella i magen har det så bra så!! Er rekkehuset av interesse da? Og hvor holder du til nå??
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #53 Skrevet 9. september 2007 er jo nydelig med all den skogen rundt der er oppvokst på Vestli, så har god kjennskap til gjelleråsen +++. Godt du også har hatt et knirkefritt svangerskap, det er så deilig det! blir ekstra lykkelig av det!godt du uansett har fått oppfølging nei, rekkehuset er ikke av interresse desverre. men området er det, så absolutt. alt for høy husleie, og taksten var ikke "verdt" taksten i mine øyne.. myyyye dårlig utført arbeid, blant annet på bad +++ og sånne ting koster! bildene som var tatt var rålekre, så ble litt lurt.. hehe
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #54 Skrevet 9. september 2007 natta damer, ser vel dere her i morgen. sov godt og drøm søtt til dere alle!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 10. september 2007 Forfatter #55 Skrevet 10. september 2007 God morgen;) Synd at den på Gjelleråsen ikke var av int da..! Men det kommer vel flere;) Skal rope ut om jeg ser noe her som jeg bor..!! Skal snart ned å bruke stemmeretten min jeg..og deretter på avslutning med jobben;) Blir en koselig kveld.. Snakes later, ladies;))
twilla Skrevet 10. september 2007 #56 Skrevet 10. september 2007 fint initiativ, dette da:) jeg er også "venneløs" her inne. men snart ferdig med å gå gravid, da.. termin i morgen!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 10. september 2007 Forfatter #57 Skrevet 10. september 2007 "Snart" ferdig jeg og...! Men gøy å ha noen å snakke med fram til det og etter det ikke minst...
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 10. september 2007 #58 Skrevet 10. september 2007 Rart det der! Jeg føler også at alle kjenner alle her inne! :)Jeg vil også være med! Fint initiativ! ))
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 10. september 2007 Forfatter #59 Skrevet 10. september 2007 Velkommen skal dere være alle sammen;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå