Tuppamor Skrevet 9. september 2007 #26 Skrevet 9. september 2007 Jeg å vil være med på dette. Kjenner ingen her jeg heller.
mammat2goll Skrevet 9. september 2007 #27 Skrevet 9. september 2007 kommer krypende inn til dere viss det er plass i "gjengen" deres....
mjelle og sondre :) Skrevet 9. september 2007 #28 Skrevet 9. september 2007 me too....please kjenner ingen! og bor dessuten i ei bygd hvor det ikke er andre gravide...
Fia77 og mamma! :) Skrevet 9. september 2007 #29 Skrevet 9. september 2007 Når har dere andre termin da? Og hvor i landet bor dere??? 24.sept.her. Vestlandet.
M-Tos Skrevet 9. september 2007 #30 Skrevet 9. september 2007 Slenger meg med her! Virker å være mange av oss som er her inne mest for å lese/lære, ikke nødvendigvis bli kjent med alle. Men jeg "kjenner" jo igjen en del nick etter snart 9 måneder:) Har selv ikke vært særlig aktiv med spørsmål og svar. Er førstegangsfødende og vet ikke om jeg har så mye å bidra med. Men det er godt å ha dere når jeg lurer på noe! 19 dager igjen...
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 9. september 2007 #31 Skrevet 9. september 2007 plass til en til i klubben?? snart ferdig med aa vaere gravid, men hadde vaert kjekt aa fulgt hverandre paa dib ogsaa etterhvert?? =)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 9. september 2007 #32 Skrevet 9. september 2007 termin 22.sept her... bor litt utenfor bergen! fia77: skal du foede paa haukeland du og??
Fia77 og mamma! :) Skrevet 9. september 2007 #33 Skrevet 9. september 2007 Nei,skal ikke det. Hører til Haugesund jeg. Hvordan er du i form da? Klar? Er så lei jeg nå. Vil ha ut nurket snart!!! Kjedelig å vente.... Første din eller?
line_n & sara Skrevet 9. september 2007 #34 Skrevet 9. september 2007 så snålt! alle føler det samme! så det må være bare noen få her som kjenner hverandre!! men "kul-klubb" er et kjempebra tiltak! føler meg kul, og blir gjerne med!! hehe! kjenner heller ingen her, men synes det generellt er en fin tone her inne fordet!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 9. september 2007 Forfatter #35 Skrevet 9. september 2007 Da var jeg våken;) God morgen jenter!!!! Alle sovet godt i natt??! Jeg er ei på 27 fra Akershus..venter ei jente rett rundt hjørnet! Har termin 26, men føler ho kommer før ja...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #36 Skrevet 9. september 2007 hehe goood morgen kan jeg vel si jeg og om nettopp har stått opp fra senga og funnet meg godt til rette i sofaen-snufs.. jeg er fra oslo,blir 26+1 denne mnd( jeg går tilbake i tid og holder meg 26) og har termin 30.11, mens.termin var 21.11:o) så stoor og fin kule-klubben har blitt da! ha en finfin søndg alle mammaer:o)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 9. september 2007 #37 Skrevet 9. september 2007 fia77: formen har vaert fin hele veien, har faatt beskjed om aa holde meg i ro naa paa slutten pga litt hoeyt blodtrykk. de er redd for sv.skapsforgiftning. men jeg og er lei av aa vente naa!!! gaar rundt hele dagen og kjenner etter mulige tegn paa at kanskje vi faar moete godjenta snart =) slitsomt dette her - hehe du da??? hatt et fint svangerskap??
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 9. september 2007 #38 Skrevet 9. september 2007 foerste min ja, forresten =)
Fia77 og mamma! :) Skrevet 9. september 2007 #41 Skrevet 9. september 2007 septemberbaby: Jo,formen har vært fin den, så skal ikke klage!! Men er skikkelig lei nå. Har sovet dårlig de siste ukene og vondt i rygg og bekken... Så får håpe det skjer noe snart!!! Vil ha nurket i armene nå!!! Slitsomt JA!!! Har tvillinger fra før jeg, så dette er mitt andre svangerskap, men 3.barn. Håper du slipper unna svangerskapsforgiftning da!! Ta det med ro!!!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 9. september 2007 Forfatter #42 Skrevet 9. september 2007 ...ellers a jenter? Hvordan har søndagen deres vært? )
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #43 Skrevet 9. september 2007 Mrsk Krissy: er natt menneske som meg du?! ler.. har hatt en strålende søndag, vært på visning utenfor Oslo (sett på rekkehus), sett på bruktmarked med sambo og en kaffe latte, møtt min stefar nå på kvelden. enn dere andre da? deg selv Krissy, når har du forresten termin?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #44 Skrevet 9. september 2007 kuleklubben kunne også blitt kalt for nattklubben for min del hehe dagen i dag har vært grei..fremdeles litt dårlig form,men bedre enn i går. Har hatt besøk av en arkitektstudent i noen timer som har sett på tegninger og diskutert romløsninger her hos oss-utrolig spennende!! Fikk gått en kveldstur med sambo i kveld og detvar godt å komme meg litt ut i frisk(!) luft:o) Når i november har du termin Frukt med Frø?
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #45 Skrevet 9. september 2007 har UL termin den 30 nov, mens termin den 3 des. så vi får se. håper selv på 1.desember her arkitekt studenter ja, oj oj..da blir det jo fint hjemme hos dere!heldige dere er.. var selv å så på et rekkehus i dag hvor alt var gjort av eier, det var DÅRLIG utført arbeid over alt.. skuffende, så ikke alle er snekkere..(selv om enkelte menn trur det)
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 9. september 2007 Forfatter #46 Skrevet 9. september 2007 Utenfor Oslo? Jeg bor utenfor Oslo;) Jeg har hatt en innedag..med tv, film og avslapping!! Godt det og.. Hadde siste dag på jobb på fredagen som var, så fare for at det kan bli sene kvelder her på BIM fram mot fødsel! Jeg har termin 26 september..enn du, Frukt??!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #47 Skrevet 9. september 2007 da har vi jo termin samme dag da frukten!!vi får sladre litt på hverandre når den tid kommer, hvis ikke vi ligger og hyler i kor da hehe jeg har plass på ullevål. Mens termin var 21.11 så er spent på om hun kommer før.. Vi har arvet en leilighet vi, og halve leiligheten er rå-loft så det er masse som skal gjøres..bor her nå da på 60 kvm(ca halve leiligheten) så vi planlegger å bygge om når datteren vår er i barnehagen:o) Lykke til med visninger da frukten..ikke alltid så lett det der, og nei-ikke alle bør bruke alle tomlene sine til å bygge hehehe
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #48 Skrevet 9. september 2007 vi var på visning ved gjelleråsen.. holum, hvis jeg ikke husker feil. så nå blir det "late" dager fremover? hehe.. hmm, så spennende er jo ikke lenge til din termin!har termin 30.november.. så blir en liten julebebis her!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 9. september 2007 Forfatter #49 Skrevet 9. september 2007 Ha ha ha;) Det er IKKE langt unna meg! Ja, nærmer seg..merker det! Skal bli godt å "få tilbake" kroppen sin..ligge på magen igjen!! Hehe! Har formen vært bra hittil da?
Frukten og To små Skrevet 9. september 2007 #50 Skrevet 9. september 2007 hvor bor du da? likte meg KJEMPE godt i området der, var kjempe fint med alt det grønne. barnevennlig og alt! men dyr husleie og som nevnt ovenfor mye dårlig arbeid utført på rekkehuset. jeg eeelsker magen min, vil ha den der for alltid jeg kommer til å savne den, tenker faktisk på det jeg.. ikke at den lille prinsen min skal ut. kjenner forresten han jobber intensivt der inne nå, er vel nattrangler som sin mor. hehe! Formen er knall, opplevde sure oppstøt for første gang i dag. og det er det eneste så langt! bank i bordet.. Enn deg selv da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå