MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 ...føler alle kjenner alle;) "Nobody want's to play with me...." Ellers da? Har alle en fin lørdagskveld?? K;)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ikke jeg heller.. Føler også det er veldig vanskelig å bli kjent med folk her..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 har heller ingen venner her inne, synes det er for vanskelig å bli kjent med noen her inne.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 nei..har ikke venninner her inne heller, men maange utenom bim:o) noen har vel mer behov for det enn andre,men det er jo greit å titte innom til tider! jeg har en forkjølet/influensapreget lørdagskveld alene for sambo er ute og feirer en venninne...snufs...du da?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 8. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2007 Hmm..kanskje vi kan bli "friends" da?! Hadde jo vært litt moro å hatt noen "kjente" her inne da.. Eller hur jenter?
barnnr.2 Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 har heller ingen venninder her, men har jo ikke gjort noe spesielt for å forsøke å få noen. Leser først og fremst på siden for å se om jeg kan lære noe....
Gjest Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Da var det jo en del "venneløse" av oss alikevel da :=) Her har det vært en stille og rolig kveld.. Jeg på datan og sambo ser sport på tv:=) Men nå tenkte jeg at jeg skulle ta han med inn i senga:=)
akasie timotei Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Jeg vet at endel kjenner hverandre i "virkeligheten" noen har møttes på BIM treff etc. Så da kan det virke som at noen blir så godt kjendt! Men det er jo litt vanskelig når man ikke vet hvem som er i andre enden...Men det er iallefall ikke lurt å signere med anonym....Men la oss følge hverandre litt vi som er på denne tråden da,så løser vi det problemet!!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 8. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2007 Nettopp kommet hjem fra innflytningsfest vi..ikke like artig edru;) Tenkte på å finne "loppekassa" jeg og.. Hardt å være høygravid og fødeklar!! Hehe;)
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 *føler seg sviktet av sin bim-venninne storken*
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 virker som at det er en del som kjenner hverandre fra bligravid osv.. men vi kan jo danne den "nye" klubben. den kule klubben, ler
Gjest Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 hehe ja og det er nok enda flere som oss her inne...en kjempe "kul-klubb"!!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 8. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. september 2007 Med på den jeg ass;) Må vel ha et kult klubb navn da? Noen forslag?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 uff...slike navn er jeg dårlig på!!hm...tenk-tenk-tenk sa en lur (ole) brum en gang...
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #17 Skrevet 8. september 2007 klub navn, god ide. skal tenke litt.
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #18 Skrevet 8. september 2007 haha, fare for å virke veldig arogant.. men "de kule"..ler
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 8. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 8. september 2007 Anyway...skal finne senga;) Men vi kan vel snakkes her imårra eller no'? Eller pm'e meg!! Nighty night jintutter... Klem
Gjest Skrevet 8. september 2007 #20 Skrevet 8. september 2007 hahaha da kan det komme kommentarer til oss ja:o) svarte deg forresten frukt med frø;)ang novemberklubben hehe
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #21 Skrevet 8. september 2007 så det lillo, har svart deg tilbake.. vi får vel sove på navnet til i morgen. MrsKrissy: sov godt og drøm søtt er vel her i morgen en tur ja.
Fia77 og mamma! :) Skrevet 8. september 2007 #22 Skrevet 8. september 2007 Henger meg på her jeg hvis det er plass... Natta.... snx.
Tussa og Sofie Skrevet 9. september 2007 #24 Skrevet 9. september 2007 Jeg og vil være med, kjenner heller ingen.... )
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 9. september 2007 #25 Skrevet 9. september 2007 Kan jeg også få være med, eller? :-) Hvem er dere andre her, da? Jeg bor like utafor Oslo - i Ski kommune, har en sønn på 6 år og en samboer + katta, er 32 år. Jobber 40% om dagen pga bekkenet, så det blir en del tid til å bim'e. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå