En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #51 Skrevet 7. september 2007 Hvor eller hva er DERDEN??? Hi, hi...sorry, kunne ikke dy meg :-)))))
Gjest Skrevet 7. september 2007 #53 Skrevet 7. september 2007 jada, jeg mener vel litt som deg.. men får vel holde meg unna trådene til HI da så jeg slipper å bli irritert hehe.. ikke det at det bryr meg så lenge.. ha en fin dag folks!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #54 Skrevet 7. september 2007 wut? jeg er alltid hyggelig hvis andre det det mot meg ) hvis dere ikke liker at jeg skryter av Kevin så vent til Nicklas kommer ) hehe
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #55 Skrevet 7. september 2007 Nei absolutt ikke. Jeg er bare drittlei av å høre om kevinkevinkevin hele tiden.
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. september 2007 #57 Skrevet 7. september 2007 Skryt i vei du, ingen her inne som tror på at gutten din er perfekt uansett;-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #58 Skrevet 7. september 2007 Perfet for andre? sikkert ikke. Perfekt i mine øyne: selvsagt! )
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. september 2007 #59 Skrevet 7. september 2007 Så flott for deg... Skryter du av Kevin på den måten til vennene dine også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå