Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 heldig.. sønnen min er seriøst verdens søteste gutt. jeg er så heldig..tenk å få en slik vakker gutt med den fantastiske personligheten..åååå..den humoren hans og deeet smilet..og de kritthvite tennene...jeg er verdens heldigste.han er også såå snill med andre barn og elsker å kose med mammaen sin..*sukk* tenk at snart har jeg to vakre sønner )
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Bla bla bla bla. Tviler du på at sønnen din er verdens beste for deg siden du må konstant proklamere hvor søt blabla han er? Slitsomt.. *gjesp*
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 hehe stått opp med feil bein i dag du eller?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 as a matter of fact.. det har jeg vet du
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Skjønner det Håper du får det bedre utover dagen
Eli M Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Han er helt normalt søt, såvidt jeg kan se det ut i fra bildene. Skjønner godt at du er stolt av ham, men jeg blir litt matt av foreldre som skal fremstille ungene sine som de rene mirakler. Var jo en kjempedebatt om dette for et par dager siden, og masse folk la ut linker til bilder av ungene sine. Søte barn, alle sammen, helt normalt søte.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 ja det var det jeg mente.. du sa det bare litt bedre enn meg.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 ja, jeg regner med at kaffen fungerer snart. sønnen din er søt. det var ikke det jeg mente.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 er jo klart at alle syns sine barn er verdens fineste...sånn er det jo bare..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Jamen kan man ikke bare la være å svare da? Synes det deilig å høre folk skryte av ungene sine jeg,, hadde da vært fryktelig trist om man skulle slutte med det.
Eli M Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Alle barn er mirakler. Gutten din er det verken mer eller mindre enn andre.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 hvorfor skal du eller andre bestemme hva andre her inne skal svare? tåler dere ikke å høre andre svar enn de dere selv vil ha er det vel dere som burde gå i dere selv?
Diva Muffin Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Hvem synes ikke ungene deres er mirakler? Selv fatter jeg ikke at jeg har klart å lage noe så utrolig vakkert
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Hvorfor i svarte kan ikke folk få lov til å skryte av ungene sine da?? En skal liksom aldri skryte, janteloven lenge leve! Men reima dresser i august det faller helt på sin plass å diskutere! Synes det er kjempehyggelig at noe viser at de er stolte av barna sine jeg.. Helt fra en er små skal en liksom aldri skryte eller si noe pent om seg selv, det er frekt det... Jeg skal jammen ikke overføre det til sønnen min! Flott at du er stolt av sønnen din HI! Han er en ordentlig vakker gutt!!
Mynona Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Dette har vel litt med hvem det kom fra og.... Vi har har hørt det før, du og dine er perfekte. Bla bla.
Eli M Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 Som sagt, alle barn er mirakler. Synes bare det er så barnslig at voksne folk må hyle ut at akkurat deres barn er bedre enn alle andre.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 For ALL del, svar på hva du vil! Men det er vel du som burde gå i deg selv om du klarer å lage noe negativt ut av en opprinnelig veldig positiv tråd. Det er så tåpelig å skulle svare surt mot en mamma som bare er stup forelsket i ungen sin.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 For meg som har stått opp med feil bein i dag, så syns jeg det var deilig å lese sånne vakre ord jeg. Blir jo bare glad av det. Og ja, han ser ut som en skikkelig god-gutt, sønnen din =) Stå på og fortsett og skrive skryteinnlegg om barna her inne. Ha en fin dag.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 Hehe må bare le litt jeg altså..Selvsagt kommer jeg til å skryte av gutten min...det kommer jeg til å gjøre så lenge han lever...i dag hadde han laget seg et "rede" foran tven med dyner og puter og ville at mamma og pappa skulle kose med han...hehe så søt der han lå med smokk og kosefilla si..Godt jeg er i strålende humør i dag så ingen ødelegger dagen min med drittkommentarer )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. september 2007 #22 Skrevet 7. september 2007 Alle må få være stolt over ungene sine, det er jeg også over min sønn. Men jeg vet også at han har sine sider han som alle andre, ingen er perfekte og det skal vi være glade for. Jeg synnest sønnen min er verdens vakreste, men det gjør jo de aller fleste myrsnipper, noe vi aller fleste mammaer er
Gjest Skrevet 7. september 2007 #23 Skrevet 7. september 2007 hvorfor skal man ikke skryte av barna sine?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #25 Skrevet 7. september 2007 Dytter du den opp så alle atter en gang kan se hvor stolt du er av sønnen din HVER dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå