Gjest Skrevet 7. september 2007 #26 Skrevet 7. september 2007 Dyttet den opp fordi jeg øsnker et svar på spørsmålet mitt. Hvorfor kan man ikke skryte av barna sine?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #27 Skrevet 7. september 2007 Hva er problemet ditt, Ultemecia&Mikrovampyren? Flott du er betatt av gutten din, HI! Mine to gutter er de nydeligste for meg (og da mener jeg alt ved dem - ikke bare utseende. For de som må ha det inn med teskje.)
lilleimagen3 Skrevet 7. september 2007 #28 Skrevet 7. september 2007 Så deilig at det ikke bare er meg som er forelska i barna sine =) Nå har ikke jeg sett bilde at gutten din, men han er sikkert en kjempeherlig gutt ;o) Og så heldig han er som har en mamma som deg.. !
fleXibel Skrevet 7. september 2007 #29 Skrevet 7. september 2007 Aaner ikke hvorfor det er såååå fælt å skryte av ungene sine her.. Har egentlig ikke lagt så mye merke til negativitet til det her inne heller... Sikkert en ny greie som er på gang tenker jeg....
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #30 Skrevet 7. september 2007 Skryt så mye du vil av gutten din du!!!! Han sikkert den vakreste i verden for deg:-) Og til deg Ultemecia; hopp over tråden i steden for å være så slem!!! ;-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #31 Skrevet 7. september 2007 Fordi skryt er djevelens verk se her i Norge er janeloven faktisk en ordentlig lov,, man skal være som de fleste. Man skal ikke ha mere penger enn andre, man skal ikke være penere enn andre, man skal ikke være flinkere enn andre, og er man det så må man holde det veeeeldig hemmelig, eller finne en fæl ting om seg selv som man kan fortelle samtidig sånn at det kan veie opp litt med alt det fine. Jeg har en bekjent som er veldig pen,, hun VET hun er pen og det synes jeg synes dette er utrolig flott, skulle ønske jeg hadde samme selvtillitten! Men folk snakker så masse bak ryggen hennes om dette at det er kvalmt. Jeg personlig synes det er rart at man ikke kan glede seg på andres vegne. Synes nordmenn er kjempe dårlige på å glede seg over hva andre har fått til. Det er jo ofte sånn at noen er flinke til en ting mens andre er flinke til noe annet..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. september 2007 #32 Skrevet 7. september 2007 Det er viktig å skryte av barnet sitt, men å si det er nærmest perfekt blir feil. Ingen er perfekte, og alle gjør feil. Og alle barn er mirakler
uuups:) Skrevet 7. september 2007 #33 Skrevet 7. september 2007 Jeg synes man kan skryte så mye man vil, så kan de som gidder høre på, og de som synes man skryter for mye kan bare la vær å lese! Jeg synes det var veldig pent skrevet om sønnen din! Føler akkurat det samme for min sønn. Han er verdens nydeligste for meg og jeg føler meg heldig som har en så fin gutt!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #34 Skrevet 7. september 2007 greit å skryte en gang i blandt, blir bare så UTROOOOOLIG kjedlig når det gjentas og gjentas og gjentas.. dessuten så føler jeg at det er litt merkelig å måtte konstantere dette til en hver tid på ett nettforum... jeg har og et mirakel barn og hun er vakker og bla bla bla.. men det VET JEG og gidder da ikke legge ut tråder her i hytt og pine for å konstantere det til en haug med fremmede! det er da det mest naturlige i verden at man tenker sånn om sine egne barn! men hver sin lyst! OG NEI jeg har ikke stått opp på feil bein;)
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #35 Skrevet 7. september 2007 MISUNNELSE kalles det du beskriver Mami, en veldig farlig "sykdom":-) ......som desverre alt for mange lider av :-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #36 Skrevet 7. september 2007 jeg synes nå det bare er helt naturlig å ville skryte av det viktigeste i livet mitt...for meg er han alt i denne verden. selfølgelig har han sine dager han også hehe..men skrev det i dag fordi jeg måtte nesten gråte istad før jeg dro på jobb...han var så ufattelig søt der han lå foran tven..og dette kommer til å gi meg glede resten av dagen..synes ikke det er en negativ ting.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #37 Skrevet 7. september 2007 hehe.. igjen så kan man ikke mene noe annet enn mengden.. ler, og hva har dette med missunelse å gjøre? man er ikke missunelig bare fordi man poengterer at det er KJEDELIG å høre samme pjattet om og om og om og om igjen..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #38 Skrevet 7. september 2007 det er dritkjedelig å høre om middagstråder, bilstol debatter også. men nå er "dette" litt mere viktig og tross alt det forumet heter dinbaby. litt sprøtt at noen klarer å lage en negativ tråd ut av noe så positivt.
æsj altså! Skrevet 7. september 2007 #39 Skrevet 7. september 2007 Jeg synes gutten din var kjempesøt. På en slik side som dette må det være lov å skryte litt av barna sine. Jeg har selv to gutter som jeg synes er verdens vakreste, småprinsene mine:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. september 2007 #40 Skrevet 7. september 2007 Neida, det er ikke en negativ ting!! Synes det er flott at noen skryter av barna sine jeg.... De aller fleste er stolte av barna sine o.l, men gud og godt det er å høre noen skryte av de også!! Det er flusst av innlegg om at ungen min sover ikke, ungen min slår, er blitt monster, er slem med andre barn, skriker, lugger og biter.. Hvorfor kan man ikke få si noe pent? Skryte litt:o) Sikker på at alle mødre kjenner seg igjen i alle aspektene ved det å være mamma, men det må da sannelig kunne være lov å skryte også? Det er fint det, man skal skryte.. Det er LOV og vise verden at en er fornøyd også, og bobler over av kjærlighet for sine små håpefulle!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. september 2007 #41 Skrevet 7. september 2007 nei det er ingen negativ ting. er godt å se at barna våre har det bra.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #42 Skrevet 7. september 2007 jeg syns bilstoler er like kjedelig som evinnelig pjatt om hvor mye bedre en selv er en alle andre.
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #43 Skrevet 7. september 2007 Hvis du leste innlegget til Mami, var det det som hadde med misunnelse å gjøre. Det å ikke kunne glede seg over andres lykke....generellt sett!! Hadde ingenting med at man kan mene noe annet enn mengden...alle må få mene hva de vil, men det finnes vel bedre måter å uttrykke det på enn den måten mange velger her inne (og nei, jeg sikter ikke til deg). ;-))
Gjest Skrevet 7. september 2007 #44 Skrevet 7. september 2007 det har vel noe med at det kommer fra samme hold hele veien, synes det er greit med skryt og skryter av jenta mi jeg og. men jeg skryter til kjente og familie.. men hver sin lyst fortsett å skryt du, det vet jeg jo du gjør allikavel
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #45 Skrevet 7. september 2007 Kan ikke du lage et interssant innlegg til oss da Ultimecia? Et som ikke er kjedelig? :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. september 2007 #46 Skrevet 7. september 2007 Kanskje du selv har litt dårlig selvtillit da, som lar det prege deg negativt at andre skryter av sine barn..
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #47 Skrevet 7. september 2007 Nei dessverre er ikke målet mitt å underholde deg En_av_hver
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. september 2007 #48 Skrevet 7. september 2007 Å herregud, dette blir fo dumt å diskutere! ALLE SAMMEN HAR VI DERDENS FLOTTESTE BARN! Både du og jeg.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #49 Skrevet 7. september 2007 Det er tusenvis av tråden om bilseter, grøt, mme/mm, nå VINTERTØY, snart kommer julegaver o.l. Det er veldig sjeldent at noe som blir tatt opp her inne IKKE har blitt tatt opp før. Hvis man er lei av at uke 23 skryter så er det himla enkelt å bare hoppe over tråden Skjønner at det akkurat i denne tråden ikke dreier seg om misunnelse, men jeg tror at det som oftest er det som ligger bak når folk ikke orker å høre at folk skryter. Jeg ser ikke helt hva som er galt med det så lenge man skryter over noe som faktisk er verdt å være stolt av! Eneste skryten jeg ikke takler er vestkant gutter som skryter over at de ikke trenger å gjøre en dritt fordi pappa betaler dem ut av knipa uansett.. Så lenge man skryter over noe man har oppnådd eller er fornøyd med ved seg selv så blir jeg bare glad av å høre det også om det er om og om og om igjen! Er mye mye værre med mennesker som må rakke ned på andre for å føle seg bra.. (sier ikke at noen har gjort det i denne tråden)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #50 Skrevet 7. september 2007 ja kan være enig i at det finnes mange bedre måter å uttrykke seg på, men ikke alltid man leser ting slik som det blir skrevet, eller at man klarer å skrive det man egentlig mener. men at noen også blir litt oppgitt over enda en tråd om den perfekte gutten så kan jeg faktisk forstå det også...dessuten er det vel en kjent sak at HI ikke akkurat er like hyggelig mot alle andre her inne heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå