Kyllingbein Skrevet 6. september 2007 #26 Skrevet 6. september 2007 hva så? jeg tror absolutt ikke noe som helst. Men vi har ytringsfrihet her i landet. og er ingen som sier noe galt synes jeg.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #27 Skrevet 6. september 2007 Skjønner ikke det! Hvorfor er det stygt og tro/annta at foreldrene selv er morderene? Hva om man ingen hadde satt søkelys mot dem, og det viste seg at det var dem? Ja, det må være noe helt vanvittig grusoom og bli antatt som morder om dette faktisk er så langt fra sannheten som mulig, og spesielt om det gjelder ditt eget barn. Men, hvordan ellers finne ut at du er den uskyldige om du ikke blir mistenkt ved et tidpunkt? Tror ikke politiet har mistenkt/avhørt dem helt uten grunn, at all. tror du ?
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #28 Skrevet 6. september 2007 Tigerjenta, la dette ligge...................noe annet ville være trist...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2007 #29 Skrevet 6. september 2007 Sjaman. Jeg tror de ikke vil svare fordi om de svarer så føler de at de bekrefter at hun er død. Altså.. ingen andre har sett henne i livet etter dem. Skjønner du hva jeg mener? Vanskelig å forklare. Ikke fordi de har drept henne og så henne død nødvendigvis, men fordi de ønsker at noen andre skal ha sett henne etter det. Uansett, saken er så tragisk at jeg blir kvalm. Og alternativet til hvor hun kan være om hun ikke er død (enten drept av foreldre eller av andre) er så mye værre enn å være død.
♥Rime♥ Skrevet 6. september 2007 #30 Skrevet 6. september 2007 Herregud jeg kan ikke fatte at noen tror foreldrene har gjort det! Hvorfor i alle dager det? folk som dere gjør sorgen dems enda verre, tenk å bli mistenkt for å ha drept sitt eget barn*! Blir helt sjokka jeg..
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 6. september 2007 #31 Skrevet 6. september 2007 Nei har ikke sett det programmet, heldigvis. Vet at folk gjør slike grusomme ting, men jeg kan ikke tro noe sånt før det er bevisst... Det er jo så uforståelig.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #32 Skrevet 6. september 2007 Det er vel ganske naturlig og spekulere/lure litt når dette går verden rundt med gjevne mellomrom. Er klart man blir usikker på hva man skal tro er sant/eller ikke sant. Ser ikke noe feil og det, tvert i mot. Litt diskusjon for og høre andres meninger er da ikke noe galt i!!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 6. september 2007 #33 Skrevet 6. september 2007 Jeg tror ikke det. Hvorfor skulle de drepe den nydelige datteren sin? For meg er det en helt skrekkelig tanke. Dersom det viser seg at jeg tar feil er det virkelig en jævlig verden vi lever i.
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 #34 Skrevet 6. september 2007 Jeg tenker på ALLE barna som DAGLIG blir bortført ! De hører vi ikke mye om, men vestlige saker, ja de hauses opp ! Synes alt er fælt altså, men jeg synes det er like fælt at vi ikke fokuserer på at det faktisk skjer HVER dag, men kanskje ikke i vesten !
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #35 Skrevet 6. september 2007 Nei visst, hvem hadde vel hatt noe i mot å bli mistenkt for å ha kverka ungen sin av kreti og pleti som satt og synset uten å vite noe annet enn hva media har sagt om en kriminalsak ... Det har ikke noe med ytringsfrihet å gjøre, bare anstendighet.
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #36 Skrevet 6. september 2007 Jo Tigerjenta det synes jeg faktisk det er noe galt i....i respekt for den lille jenta så latt man sånt ligge....
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. september 2007 #37 Skrevet 6. september 2007 Faktum er bare at HI kun ville diskutere dette, hvorfor iallverden skulle hun ikke det ? Er ikke noe verre at disse to (KANSKJE) har drept datteren sin, enn at andre mordere har gjort det ? Dette har skjedd før, og kommer til å skje igjen ! Ingen er forferdelige når de spekulerer rundt saken, tenk om ingen skulle tenkt den veien, da hadde foreldre aldri blitt tatt om de var de som faktisk var skyldig. Dette er jo bare ren debatt ikke dømmelse !
Gjest Skrevet 6. september 2007 #38 Skrevet 6. september 2007 Jeg har da ikke dømt noe som helst, så vidt jeg kan lese. Har aldri påstått at foreldrene ER drapsmenn, men at dette KAN være en teori. Har ikke vært respektløs da, bare litt skpetisk. Det er vel lov? Hvor mange forledre her ute i denne store verden har ikke drept sine barn, for så lite som f.eks en sjokolade? (satt på spissen men likevel, det skjer!) . Jeg er bare litt skeptisk, og det får jeg lov til og være.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #39 Skrevet 6. september 2007 Jeg har da ikke dømt noe som helst, så vidt jeg kan lese. Har aldri påstått at foreldrene ER drapsmenn, men at dette KAN være en teori. Har ikke vært respektløs da, bare litt skpetisk. Det er vel lov? Hvor mange forledre her ute i denne store verden har ikke drept sine barn, for så lite som f.eks en sjokolade? (satt på spissen men likevel, det skjer!) . Jeg er bare litt skeptisk, og det får jeg lov til og være. Hva om ingen er skeptisk til forledrene, hva skjer da? ...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 6. september 2007 #40 Skrevet 6. september 2007 Er dere virkelig så grunne personer at dere synes det er helt greit å spekulere vilt i andres tragedie? Har dere overhodet ingen stoppknapp, ingen selvsensur, men lar kjeften gå på tomgang uansett hva det er, jo verre, jo bedre? Og om det skulle vise seg å være som overskriften her spekulerer i, vil dere føle dere bedre da? Fått rett, namnam? Kommer dere til å føle dere snytt om det tilsist viser seg at den skyldige aldri har vært i søkelyset før, siden dere da ikke har fått velta dere i gørra på forhånd?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #41 Skrevet 6. september 2007 Nettopp!! HØR JENTER!! Som "jente_m_Enjente sier! En debatt! Er ingen her som dømmer noen, men derimot spekulerer og lurer! forledrene er jo like sansynlig som mordere som en hvem som helst annen. Noen er bare for naive. Les litt mer om mordere og deres tankegang. Er noen ganger den mes sympatiske og søte som kan være morder, tro det eller ei. Sier ikke at forledrene drepte henne, men det kan jo være en mulighet også.
solfrid Skrevet 6. september 2007 #42 Skrevet 6. september 2007 jeg tror nok de kan ha noe med det å gjøre, men det er en ekkel sak men jeg hadde aldri gått fra ungene mine sånn og hvorfor er det bare ho som ble borte det var jo fler barn der. så ja jeg tror de kan ha noe med det å gjøre men håper de finner det ut snart...
Polyxena Skrevet 6. september 2007 #43 Skrevet 6. september 2007 Det har jeg absolutt ingen forutsetninger for å mene noen verdens ting om. Ikke noen av dere andre heller, vil jeg tro. Eller har dere innsyn i etterforskningsdokumentene? Å spekulere i dette synes jeg er direkte usmakelig.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #44 Skrevet 6. september 2007 ??? Har selvsagt ikke innsyn i domunentene, men jeg har mine meninger om saken. Er det noen regler som sier at dette ikke er lov?
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #45 Skrevet 6. september 2007 Så hvis datteren din slår seg så er det greit at jeg diskuterer og spekulerer sammen med naboene om det kanskje ikke var sånn at hun datt og slo seg......., ja det er vel greit å spekulere litt eller?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. september 2007 #46 Skrevet 6. september 2007 Hvis det virkelig er foreldrene som har drept hun, så hvor er kroppen hennes da da?
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #47 Skrevet 6. september 2007 Det er fullt lovlig. Det er like fullt pinlig slarvete og usympatisk.
Polyxena Skrevet 6. september 2007 #48 Skrevet 6. september 2007 Nei, det finnes ingen regler om det, men jeg synes normal anstendighet burde holde deg fra det. Hvordan kan du ha meninger om saken når du i bunn og grunn ikke kjenner fakta?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #49 Skrevet 6. september 2007 Selvsagt, skravlemamma! Om du hadde mistanker ved en sakde min datter hadde hatt, så javel! Så lenge jeg selv hadde vist at dine mistanker av helt uasnne hadde jeg brydd meg fint lite. Tror jeg heller ville satt pris på at du hadde vist omtanke og brydd deg om min datter )
Gjest Skrevet 6. september 2007 #50 Skrevet 6. september 2007 Den kan jo være hvor som helst. Derpt av mamma og pappa, eller morder. Ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå