Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Det har jo vært en del spekulasjoner ang. om det kan være Madeleines foreldre selv som har bortført/drept Madeleine. Hva tror dere? Selv husker jeg godt uken som var sist uke, på Discovery Channel (min favoritt kanal) en uke som het "Evil week". Den uken fulgte vi flere av USA`s mest ondsinnede og desperate drapsmenn. En av disse drapsmennen, en ung mor til to gutter, drepte sine egne barn for og oppå sin livs kjærlighet med mannen hun elsket (som ikke ville ha barn). Etter drapet stod hun på riksdekkende TV og gråt, var desperat og utrolig lei seg. Hun var helt desperat etter og finne drapsmannen, og ba dem om og være så snill og stå frem! Hun virket veldig troverdig. Helt til hun ble tatt i selv og ha drept sine barn, og hun tilstod! GRUSOMT! Så, dette gjør meg litt skeptisk! Men man vet jo aldri. Det værste må jo være og bli dømt for og ha drept dine egene barn, om det faktisk ikke er sant. Men jeg begyner jo faktisk og lure litt. Hvordan er det egentlig mulig og ta med seg en 3 åring fra et hotellrom, uten at noen som helst ser eller oppdager noenting!?!?... Jeg er gansker sikker på at min 3 åring hadde protestert rimelig hardt og mye om noen hadde prøvd og ta henne, midt på natten (så sant hun ikke ble drept av en vilt fremmed FØR hun ble ført ut av hotellrommet). Men igjen, hvordan kan noen bære en død 3 åring ut av et rom, helt umistenksom i ekse,pose,tepper..eller what ever!? .. . Hva mener dere?
børdi Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har trodd det hele veien,, så time will show...........
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 hm, holder de fortsatt den teorien åpen? At forelrene har gjort det?? uansett vanskelig, synes saker og ting er merkelige der, men vet ikke..
er det muuulig Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 ja...jeg tror desverre det...og har trodd det fra dag 1........ de har hele veien prøvd å overbevise verden om dems uskyld.....på alle måter.......men se på de stive uttrykkene dems..... ja jeg beklager av hele meg om det viser seg at det ikke er dem.....men som sagt så tror jeg desverre det....
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg kan ikke tro noe så ont om folk.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg har ingen forutsetning for å hverken tro det ene eller det andre. Det er jo en mulighet, men jeg velger å tro det motsatte til vi får bevis.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 huff jeg tør rett og slett ikke si hva jeg tror mere...får frysninger av hele saken...
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Huff, vet ikke jeg! Klarer bare ikke fatte og forstå at noen kan gjøre slikt mot sine egne barn... De virker jo så oppegående begge to..men skinnet kan jo bedra!! Håper for guds skyld de snart kommer til bunns i denne tragiske saken.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Har begynt å fått mistanke om det.. Mora kunne ha gjort mye rart da hun sjekket ungene, når de satt på restaurant..
snuppi2 Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Tror det ja... Husker en episode i Göteborg for mage år siden...en jente ble funnet kvalt i vaskekjelleren der hun bodde. Mamman hennes satt o gråt i tv,det var masse skriverier om det, og etter en tid så erkjente mamman at det var hun som hade drept jenta, hun var så "slitsom"...Sykt!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Tror politiet skulle få svar på blodprøvene i dag. Merkelig nok skulle moren inn på avhør alene i dag også, og faren på avhør senere. Det skrives at dette ikke har noe med at de mistenker foreldrene, men...jeg begyner nå og lure litt jeg da. En drapsmann kan få seg til og skuespille veldig godt! De kan virke meget troverdig og får ofte andres sympati. Så, det forundrer meg faktisk ikke om det kommer frem at foreldrene selv drepte sin datter. Men igjen, vanskelig og vite.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 For den saks skyld så har faren også kunne gjort noe også, mens de satt sammen på resataurant, eller at begge to kan være skyld i det hele..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Ja det har jeg trodd siden første gang jeg hørte om saken det,, er helt sikker på det. Jenta var jo ganske stor og det lå to til å sov i leiligheten. En av de eller alle 3 måtte jo ha våknet hvis noen ukjente brøt seg inn i leiligheten, å da ville de jo ha skreket når de forsto at det ikke var noen av foreldrene.. Synes det er noe ekkelt med pappan, og synes det er veldig rart at jeg aldri har sett et eneste innslag hvor de har virket ordentlig knust liksom, vet ikke om jeg har sett de felle en tåre engang. Jeg er selvfølgelig åpen for at jeg kan ta feil, men det er et eller annet med mageffølelsen, noe som sier at noe ikke stemmer helt i denne saken.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 si det sjaman!! hva tror du??
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 Nei det tror jeg ikke, synes også det er ufattelig at noen spekulerer over det....sånn som nå...., ja jeg liker det faktisk ikke...
Dailis Skrevet 6. september 2007 #17 Skrevet 6. september 2007 Jeg vil ikke tro noen ting om en så tragisk sak. Men syntes det var litt rart at de fant blodspor der inne som noen hadde prøvd å vaske vekk før politiet kom.....hvorfor det...? Men som sagt, vil ikke tro noen ting, uansett hvem som har gjort det er det tragisk, dypt tragisk. Men tar meg i å tenke at hvis hun er drept så er det vel det beste om hun ble drept med en gang i leiligheten enn at hun er pint og misbrukt i lange tider først. Uansett, stakkars stakkars lille vakre jente......
RosaPåBall Skrevet 6. september 2007 #18 Skrevet 6. september 2007 Det tror jeg absolutt ikke. Fy så stygge dere er!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 bare noe som jeg har lurt på... hvorfor får ikke foreldrene lov å svare på spm som: var dere de siste som så madeleine i livet??? dette er blitt spurt utallige ganger...og hver gang nekter de å svare... hele saken er merkelig...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 Klart det er en mulighet at foreldrene er innblanda. Håper uansett at de kommer til bunns i dette.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 Mona venter nr 2 & 3 ♥ du sier du ikke kan tro noe så ondt om folk. Har du sett "Evil week" på Disc. channel? En morder (som finnes i skala 1-22) kan gjør det mest grusomme mot sine barn. En dame ( fra hovedinnlegget mitt) drepte sine to sønner rett og slett fordi hennes utkårede ikke ville ha noe med henne og gjøre på grunn av hennes barn. dermed kjørte hun dem ut i vannet, fastspent i bilen, slik at hun kunne leve livet med den hun elsket. SÅ, jo foreldre kan faktsk være veldig grusomme. En mordere som undersøkes av spesialister havner på en skala fra 1 - 22. 22 er de være psykopat morderene. Tror denne moren hvanet på skala 19 !! En av USA`s værste mordere havnet på skala 22. Han kunne ikke motstå lyden fra avskårede struper og skrikende barn, idet han myrdet dem, kaldblodig. Grusomt, emn dessverre sant.
Kyllingbein Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 Det er dessverre mulig, men ikke godt å si. Men jeg vet at hvis noen hadde kommet inn for å ta lillejenta mi (3,5 år) hadde hun enten bare fortsatt å sove eller blitt frivillig med ut. Hun er (dessverre) så tillitsfull..
Gjest thricane Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 jeg synes ikke vi skal tro noe som helst, virkelig. det er helt for jævlig hvis man skal mistenkes for noe slikt som uskyldig. kan du tenke deg noe verre? la de profesjonelle ta seg av sin etterforskning og la spekuleringen ligge. det hjelper ingen hva vi tror, tvert i mot. husk at dette ligger på nettet, og kan leses av hvem som helst.
Gjest -<<- Skrevet 6. september 2007 #24 Skrevet 6. september 2007 Utrolig usmakelig å spekulere i. Verken du eller jeg eller noen andre her har en eneste forutsetning for å vite noe om dette.
Libido- Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 Hvorfor akkurat henne.. de har jo flere barn. Er ganske usikker jeg. Men de har jo vært veldig mediekåte, og det er jo som regel den type drapsmenn. Men blir egentlig litt drøyt å spekulere i. De er hvertfall uskyldig til det motsatte er bevist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå