Dailis Skrevet 6. september 2007 #51 Skrevet 6. september 2007 Folk har forskjellig fødsler, forskjellige kropper. Og takler forskjellige smerter forskjellig. Jeg taklet fødsler helt fint, men grøss og gru når jeg går til tannlegen, han får ikke pirke meg i tenna uten bedøvelse, hehe.
Kakeåndsen Skrevet 6. september 2007 #52 Skrevet 6. september 2007 Med storesøster skrek og skrek jeg. Legen ba meg prøve å holde munn, og heller bruke kreftene til å presse. Men jeg skreeeeeeeeeeek. Med lillesøster stønnet jeg litt under pressriene, mer sånn ta i stønning.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2007 #53 Skrevet 6. september 2007 Da jeg bare kom til et sted mellom 6 og 8 cm åpning før det ble katastrofesnitt så vet jeg ingen ting om dette å skrike under fødsel. Så jeg spør.. skrek dere under åpningsriene også? Eller bare når dere skulle presse? Noen her sier jo at man skrek i flere timer, og man har vel ikke pressrier i flere timer uten at det skjer noe? Ikke vet jeg... siden jeg ikke kom så langt..men det kom ikke en lyd fra meg iallefall frem til da. *ler* Det var jo ganske vondt med åpningsrier også, men følte ikke noen trang til å skrike jaffal. Hehe. Lurer på hva jeg hadde gjort under pressriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå