Gå til innhold

Hva skal dere stemme????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det snart er valg så lurer jeg litt på hva folk her inne skal stemme!!!! Er selv i veldig tvil, jeg står mellom flere partier, men klarer bare ikke å bestemme meg. finner ligsom ingen partier jeg føler helt samsvar med. Er jo mange vitige saker som jeg følger med på å jeg følger med på div politiske debatter men da blir jeg egentligt bare mere forvirret og irritert for det eneste som skjer i de debattene er at partiene rakker ned på hverandre!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frp lr arbeiderpartiet.

Skrevet

Les partiprogram, så blir det kanskje lettere. Til deg som skal stemme FrP eller AP; hva er det som får deg til å velge disse to ganske ulike partiene?

Skrevet

Har valgt bort SV og AP for lengst, FRP eller SP er heller ikke aktuelt, så da blir det vel H eller V.

Skrevet

er enig med frp i innvandrer politikken.

Å arbeiderpartiet har vært nr 1 i flere år pga, jeg føler det kan gjøre noe nyttig til samfundet. Det eneste som holler meg litt unna dem er ruchtrafikkavgiften

Skrevet

Hei!

Helt enig med deg. Er i ferd med å gi opp hele valget pga at det virker som om en så viktig ting som å styre landet er en lek for politikkerne. Det er jo bare krangling og løgn hele veien. Har slått opp en del påstander som partier har beskylt hverandre for, og det viser seg at de lyver på hverandre som bare det. For noen forbilder! Jeg får får nå se hva jeg gjør, men kommer ikke til å stemmer rødt da jeg mener at de har fått nok sjanser når det gjelder å forbedre; skole, barnehagesituasjon, eldreomsorg og det kriminelle utviklingen i landet.

Skrevet

Virker som at FrP kan være partiet for deg.

Skrevet

Jeg skjønner hvor du vil, jeab, men det er da temmelig nedlatende, dumt, og, ikke minst, snobbete å antyde det du gjør, eller hva?

Skrevet

Skal ikke stemme jeg. Aldri gjort det og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Engasjerer meg ikke for politikk i det hele tatt, de kan seile sin egen sjø =P

Skrevet

Jeg kommer til å stemme på Arbeiderpartiet.

Skrevet

Før jeg svarer på det synes jeg du skal fortelle hvor du "skjønner" at jeg vil hen, for du skjønner neppe riktig.

Skrevet

Pinny -

Da får du heller ALDRI lov til å klage over hvordan NOE her i landet fungerer. Hverken barnehageordinger, kollektivtrafikken, skolepolitikk, miljøpolitikk etc etc. Hvis du mener at du ikke engasjerer deg for politikk så engasjerer du deg altså ikke for NOE rundt deg eller hvordan samfunnet vårt fungerer / går rundt?? Jeg er imponert!

Skrevet

Jeg forhåndsstemte. AP!

Man skal forresten ikke kimse av rushtidsavgiften. Det er ikke bare bare å la ungene vokse opp ved siden av ringen.

Skrevet

Greit, siden jeg "neppe skjønner riktig", så må det jo være på sin plass at du i stedet forklarer hvorfor du så bastant konkluderte med at den aktuelle innleggeren var en passende FrP-kandidat. Jeg venter spent på svar, og begrunner dernest gjerne mitt forrige innlegg.

Skrevet

Folk som lar enkeltsaker avgjøre hvem som får deres stemme har en tendens til å ville velge FrP. Ideologi ser ut til å være en mindre viktig faktor. Derfor foreslo jeg FrP for damen som hadde havnet mellom to stoler (med god avstand mellom).

Skrevet

Tja, det var jo i og for seg en brukbar forklaring. Og da regner jeg med at du antar et innlegger stemmer Ap til neste valg dersom "ruchtrafikkavgiften" er mer i tråd med innleggers synspunkter.

Skrevet

Rettskrivning hadde ingen ting med saken å gjøre, nei, det er riktig.

Skrevet

Frp ved stortingsvalg, men Høyre ved årets kommunevalg.

Stemmer ikke Frp pga enkeltsaker, men pga at jeg mest er enig i Sivs generelle politikk ;o)

Stemmer Høyre nå fordi han ordføreren vi har nå (H) er helt super :o)

Skrevet

SV! For miljøet og barnehager... eh, hvis vi venter litt til, da.

Skrevet

Nope, skremmende nok så engasjerer jeg meg pent lite for hvordan samfunnet vårt fungerer/går rundt.. Ikke mye jeg kan påvirke alikevel.

Ikke klager jeg så ofte på slikt heller, så det er ikke noe problem =)

Skrevet

Skal stemme enten Sv eller Sp. Skal aldri i livet stemme Frp. Begripe ikkje folk som kan stemme på eit slikt parti....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...